FITNESS CUBE  OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

Obsługa posprzedażowa sprzętów sportowych | Decathlon Support

W Decathlon dostępne są funkcjonalne rozwiązania ułatwiające uprawianie wielu dyscyplin sportowych – również w domu. Są to wysokiej jakości akcesoria treningowe oraz różnego rodzaju rozwiązania jak np. sprzęt fitness czy do siłowni. Z naszą pomocą przygotujesz je do użytku sprawnie i bez pomocy profesjonalistów. Sprzęt sportowy czasami przysparza rozmaitych problemów, a jego montaż nie zawsze jest oczywisty. W takim wypadku najlepiej korzystać z materiałów przygotowanych przez Decathlon Support dla naszych klientów. Dzięki naszej obsłudze posprzedażowej montaż sprzętów i rozwiązywanie problemów przebiegnie szybko i bez trudności, a ewentualnych napraw dokonasz samodzielnie korzystając z naszych materiałów. Koniecznie sprawdź, co proponujemy dla poszczegółnych kategorii stronie Decathlon Support. 

  • Sprzęt sportowy do treningów - wsparcie posprzedażowe 

    Kupując w sklepie internetowym lub stacjonarnych oddziałach Decathlon sprzęt sportowy zyskujesz prawo do posprzedażowej obsługi naszych specjalistów i wsparcia technicznego gdy tylko będziesz go potrzebował. Bez względu na to czy zamawiasz rower, sprzęt do fitnessu, koszykówki, nurkowania czy turystyki i kempingu, na stronie Decathlon Support znajdziesz pełne informacje zwiazane z montaże, filmy instruktażowe, podpowiedzi i porady jak dokonać samodzielnie prostych napraw oraz wymiany części. Skorzystaj z naszego FAQ, w którym zawarlismy odpowiedzi do najczęstszych pytań naszych Klientów.
    Jeżeli złożyłeś zamówienie na sprzęt sportowy online lub kupiłeś go w stacjonarnym sklepie, na naszej stronie możesz wybrać kategorię swojego produktu i zapoznać się z przydatnymi materiałami. Korzystając z usług Decathlon Support zyskujesz pewność, że wszystkie procedury związane z dostawą części, gwarancją czy ewentualnymi reklamacjami przebiegną bez zarzutu. W naszej firmie dbamy o to byś po sfinalizowaniu sprzedaży nie został bez odpowiedniego wsparcia.

  • Montaż sprzętu treningowego - bezpłatne materiały wideo i instrukcje obsługi

    Z pewnością najistotniejszą kwestią dla Ciebie jest znalezienie rozwiązania, które spełnia indywidualne wymogi i jest skrojone na miarę potrzeb. Rower treningowy, bieżnia czy wioślarz to nabytek przeznaczony do wieloletniego użytkowania, dlatego warto dowiedzieć się na jego temat jak najwięcej. Na naszej stronie pod opisami tego typu sprzętów zamieszczamy rozmaite materiały na temat ich eksploatowania. Obawiasz się, że nie poradzisz sobie samodzielnie z montażem urządzenia do ćwiczeń? Zupełnie bezpodstawnie – dobrym pomysłem jest zapoznanie się z materiałem wideo, gdzie krok po kroku pokazujemy kolejne czynności z tym związane. Przygotowaliśmy filmiki z cyklu "napraw sam", w których pokazujemy, jak uporasz się z drobnymi usterkami. Jeżeli jednak nieodzowna okaże się profesjonalna pomoc, możesz skontaktować się z naszym centrum wsparcia technicznego, gdzie zgłosisz usterkę swojego sprzętu i zamówisz serwis.
    W ramach świadczenia usług z zakresu posprzedażowej obsługi klienta przygotowaliśmy także autorskie materiały, z których dowiesz się, jak poprawnie przeprowadzać konserwację poszczególnych urządzeń. Jest to niezwykle ważny aspekt związany z eksploatacją, ponieważ ma niebagatelne znaczenie w kontekście trwałości oraz żywotności sprzętu.
    Z uwagi na intensywne korzystanie z poszczególnych urządzeń trzeba liczyć się z tym, że elementy sprzętów do ćwiczeń zużywają się w miarę upływu czasu. Zdarza się i tak, że dochodzi do usterki. Wówczas niezbędne są odpowiednie części zamienne. Pod opisem zakupionego przez Ciebie produktu znajdziesz zakładkę "części zamienne" – to właśnie tutaj sprawdzisz, jakie dostępne są w sklepie. Jeśli brakuje danego elementu, skontaktuj się z nami. Zamówimy część u producenta

  • Sprzęt sportowy - jakie są najczęstsze pytania dotyczące tego asortymentu?

    Na obsługę posprzedażową Decathlon Support składają się także odpowiedzi na pytania odnoszące się do poszczególnych sprzętów i zasad korzystania z nich. W zakładce "FAQ" pod opisem produktu udzielamy odpowiedzi na pytania, jakie zwykle zdają nasi klienci. Użytkownicy chcą przede wszystkim wiedzieć, co robić w razie wystąpienia różnych problemów takich jak np. wyłączanie się urządzenia podczas użytkowania czy kłopoty z aplikacją. Spora część pytań dotyczy pierwszego użycia sprzętu. Klienci chcą poznać dokładne zasady działania programów kalorii, wytrzymałościowego i treningowego.
    Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, wyślij do nas wypełniony formularz. Oczywiście możesz też skorzystać z innej, bardziej dla Ciebie wygodnej, formy kontaktu. Na podstawie pytań otrzymywanych od klientów opracowujemy odpowiedzi i udostępniamy je na stronie supportu danej kategorii produktów.