Jakie usługi obejmuje wsparcie posprzedażowe dla produktów do nurkowania?
Pomoc posprzedażowa dla kategorii Nurkowanie obejmuje szeroki zakres usług, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa, komfortu i długiej żywotności sprzętu dla nurków. W ramach takiej usługi serwisy oferują naprawy, wymiany części, przeglądy i konserwacje, a także szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji sprzętu. Decathlon Support to nie tylko serwisy stacjonarne, w których można uzyskać pomoc, ale przede wszystkim wsparcie online. Nasz bogaty pakiet pomocowy jest dostępny dla wszystkich, niezależnie od tego, gdzie akurat się znajdują.












![scd 500 3mm m diving shorty blue[8491784]tci_pshot_001-2](https://contents.mediadecathlon.com/p1323391/k$c3184a0984bde4584d94f655a4bc60cd/500x0/1181pt1181/2363xcr1890/default.jpg?format=auto)

![Mask SCD 500 Dual Crystal R Blue[8549248]TCI_PSHOT_001](https://contents.mediadecathlon.com/p1540082/k$6886cd19c4ee50239abd599142c75080/500x0/1181pt1181/2363xcr1890/default.jpg?format=auto)
![TRIBORD-PLONGEE-86787-[8301089]-1](https://contents.mediadecathlon.com/p574343/k$606cc941ad3ad0ecb0955fd7aa942664/500x0/1350pt1350/2700xcr2160/default.jpg?format=auto)




![[8331593]IBILI_3MM 2](https://contents.mediadecathlon.com/p720664/k$3db33e4c6a6cf556cdf4e5f684c7045f/500x0/1350pt1350/2700xcr2160/default.jpg?format=auto)








