Oferujemy mnóstwo sprzętu wysokiej jakości. Nie wiesz, jak postępować z nowym nabytkiem? Poniżej wybrane przykładu obsługi posprzedażowej urządzeń elektronicznych w naszej sieci:
Kamery i akcesoria – Decathlon Support zapewnia wsparcie przy wyborze odpowiedniej kamery oraz akcesoriów, a także pomoc w przypadku ewentualnych usterek. Częste problemy użytkowników to trudności z konfiguracją, aktualizacją oprogramowania czy problemami z baterią.
Zegarki GPS – częste problemy użytkowników to trudności z konfiguracją, aktualizacją oprogramowania czy problemami z baterią. Nabywcy zegarków GPS mogą liczyć na wsparcie techniczne i pomoc w konfiguracji urządzeń.
Zegarki i paski do pomiaru tętna – synchronizacja danych, aktualizacja map czy kalibracja urządzenia wcale nie musi być prosta i oczywista dla każdego. Decathlon zapewnia m.in. pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu, wsparcie w przypadku problemów z precyzją pomiaru czy sparowaniem z urządzeniami.
Krótkofalówki – Klienci korzystający z krótkofalówek mogą liczyć na wsparcie w zakresie obsługi i konserwacji. Zgłoszenia najczęściej dotyczą problemów z zasięgiem, jakością dźwięku czy łącznością z innymi urządzeniami
Liczniki rowerowe i GPS – możesz liczyć na pomoc przy wyborze odpowiedniego licznika oraz wsparcie w przypadku problemów z konfiguracją, dokładnością pomiarów czy ładowaniem baterii.
Zegarki sportowe, chronometry i wysokościomierze – firma oferuje wsparcie w doborze odpowiedniego zegarka oraz pomoc w przypadku ewentualnych problemów technicznych, takich jak konfiguracja początkowa, niedokładność pomiarów czy niewystarczająca odporność na wodę.
Trenażery – nabywcy mogą liczyć na wsparcie w montażu, konfiguracji i obsłudze urządzenia oraz rozwiązywaniem problemów z nieprawidłowymi odczytami i pomiarami.
Baterie i ładowarki – Decathlon Support zapewnia pomoc w doborze odpowiednich urządzeń (kompatybilność baterii i ładowarek) oraz wsparcie techniczne w razie potrzeby. Najczęstsze kłopoty sprzętowe to spadająca żywotność baterii oraz szybkość ładowania.
Wagi – Klienci korzystający z wag mogą liczyć na wsparcie w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia. Klienci korzystający z wag mogą zgłaszać problemy z dokładnością pomiarów, kalibracją czy trwałością urządzenia.
Krokomierze – skorzystaj z pomocy przy wyborze odpowiedniego krokomierza oraz wsparcia technicznego po zakupie.
Słuchawki – Klienci szukający słuchawek sportowych mogą liczyć na wsparcie w doborze najlepszego modelu oraz pomoc techniczną w razie zastrzeżeń co do jakości dźwięku, komfortu noszenia czy łączności Bluetooth.
Odtwarzacze mp3 – zapewniamy wsparcie w zakresie obsługi i konfiguracji odtwarzaczy mp3. Zgłoszenia często dotyczą synchronizacji muzyki, zaburzonego odtwarzania plików czy żywotności baterii
Dart (rzutki do darta) – firma oferuje pomoc w wyborze odpowiednich rzutek, a także wsparcie techniczne w przypadku ewentualnych usterek.
Panele słoneczne – Klienci korzystający z paneli słonecznych mogą liczyć na wsparcie w zakresie montażu, obsługi i konserwacji. Nieprawidłowe działanie objawia się m.in. niską wydajnością energetyczną oraz słabą trwałością i odpornością na warunki atmosferyczne