Z oferty sklepów sportowych Decathlon warto korzystać nie tylko z powodu szerokiego asortymentu i atrakcyjnych cen, ale również dlatego, że wszystkim Klientom przysługuje także profesjonalna obsługa posprzedażowa. Nasza praca polega więc nie tylko na sprzedaży produktów sportowych, ale również na ich konserwacji, serwisie i doradztwie. Ponadto tworzymy także stronę internetową Decathlon Support - miejsce, w którym znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które dotyczą konkretnego sprzętu sportowego.
Aplikacje do sprawdzania instrukcji obsługi sprzętów
Jeżeli szukasz aplikacji do sprawdzania instrukcji obsługi sprzętów, jesteś w odpowiednim miejscu. Na stronie wsparcia technicznego Decathlon Support znajdziesz wykaz aplikacji, które umożliwią Ci zarówno sprawdzenie treści instrukcji obsługi danego produktu, ale również połączenie z nim za pomocą swojego smartwatcha, zegarka sportowego, smartfona czy komputera. Jeśli jesteś lub chcesz być użytkownikiem aplikacji takich jak: Geonaute Software, MyGeonaute Connect, Geye Connect, Oncoach App, E-connected czy Decathlon Connect, na naszej stronie internetowej znajdziesz więcej informacji na temat każdej z nich.
Decathlon Connect - najnowsza wersja aplikacji stworzona do monitorowania aktywności
Dzięki aplikacji Decathlon Connect możesz łączyć się z wieloma produktami różnych firm takimi jak: trenażery (ONcoach 100, ONcoach 900 lub ONcoach 900 HR), GPS (ONmove 200, ONmove 200 lub ONmove 500 HRM. Kiprun 500 i 550), waga (Scale 700), komputer rowerowy (BC 900 GPS) czy zegarek (CW 700 HR i CW 900 HR GPS). Jeżeli korzystasz z systemów aplikacji sportowych Decathlon, wszystkie swoje aktywności możesz monitorować za pomocą Decathlon Connect. Powoli zastępuje ona nasze poprzednie aplikacje, dlatego zachęcamy do użytkowania jej już teraz.
Uwagi i pytania - zobacz jak krok po kroku rozwiązać każdy problem związany ze sprzętem
Jeżeli podczas próby połączenia urządzenia ze smartfonem, smartwatchem, zegarkiem lub komputerem nastąpił problem, zachęcamy do poszukania informacji na stronie wsparcia posprzedażowego Decathlon Support. Wystarczy, że odnajdziesz na liście swój produkt a następnie przejdziesz do sekcji rozwiązywania problemów. Umieściliśmy w niej najczęściej występujące nieprawidłowości i awarie, ale jeśli nie udało Ci się zlokalizować źródła swojego problemu, zachęcamy do kontaktu. Możesz zrobić to poprzez wykonanie telefonu do naszego centrum wsparcia, bądź napisanie nam wiadomości e-mail.
Decathlon Support - gdzie powinno się szukać źródeł do pobrania aplikacji
Pobierając jakąkolwiek aplikację na swoje urządzenia, warto zadbać o to, by jej źródło było bezpieczne. Jeżeli planujesz pobrać apkę do zastosowania w komplecie z dostępnym w Decathlon produktem, możesz to zrobić przez nasz portal. W tym celu należy poszukać konkretnej apki i wybrać system, do którego ma być ona dostosowana. Jeśli masz jakieś pytania, możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, do czego serdecznie zachęcamy.
Aktualizacje - dlaczego warto pamiętać o zaktualizowaniu aplikacji oraz danych
Jako, że cały czas udoskonalamy nasze aplikacje, warto pamiętać o tym, by regularnie je aktualizować. Poszerzamy bazę o nowe języki, dodatkowe funkcje i potrzebne elementy systemowe. Z tego powodu zachęcamy do aktualizowania apek zawsze, gdy jest to możliwe. Ponadto przypominamy również o tym, by aktualizacji poddawać także swoje dane. W ten sposób zadbasz o to, by wszelkie pomiary były miarodajne. Aktualizowanie informacji jest łatwe i trwa chwilkę, a pozwala nam zapewnić Ci najbardziej wiarygodne informacje dotyczące Twoich treningów.
Pozostałe rodzaje wsparcia - jak Decathlon Support działa w trosce o Twoje bezpieczeństwo
Komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów jest naszym priorytetem, dlatego udostępniamy zarówno tłumaczenia instrukcji, jak i możliwość pobrania jej na telefon lub komputer. Umieszczamy również link do działu naszego sklepu, w którym znajdują się części zamienne do konkretnego modelu sprzętu. Wśród naszych podstawowych opcji znajdziesz również instrukcje montażu sprzętu i instalowania dedykowanego mu oprogramowania. Szczególnie dbamy także o to, by zagwarantować Kupującym wsparcie w pełni spersonalizowane, dlatego jeśli potrzebujesz pomocy, prosimy o kontakt.