APLIKACJE | OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA DECATHLON

Obsługa techniczna Aplikacji Decathlon | Decathlon Support

Z oferty sklepów sportowych Decathlon warto korzystać nie tylko z powodu szerokiego asortymentu i atrakcyjnych cen, ale również dlatego, że wszystkim Klientom przysługuje także profesjonalna obsługa posprzedażowa. Nasza praca polega więc nie tylko na sprzedaży produktów sportowych, ale również na ich konserwacji, serwisie i doradztwie. Ponadto tworzymy także stronę internetową Decathlon Support - miejsce, w którym znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które dotyczą konkretnego sprzętu sportowego.

wsparcie canaveral app

Wsparcie aplikacji CANAVERAL 900:pobieranie, rejestracja, aktualizajca

Sprawdź nasz poradnik użytkowania aplikacji Canaveral 900. Zobacz jak pobrać aktualizację, co zrobić jeśli nie możesz się zalogować lub z jakimi produktami jest ona kompatybilna.

APPLICATION E-CONNECTED

Obsługa techniczna aplikacji E-CONNECTED Decathlon: połącznie, FAQ

Zobacz wsparcie aplikacji E-Connected. Rozwiąż swoje problemy z połączeniem, zobacz jak ściągać wyniki i wykorzystać w 100% możliwości swojego sprzętu.

DECATHLON BASKETBALL PLAY

DECATHLON BASKETBALL PLAY

BASKETBALL MATCHES AND TRAINING THE SMART WAY

GEONAUTE Software

Wsparcie użytkowania oprogramowania Geonaute Software: FAQ

Zobacz naszą witrynę wsparcia dla oprogramowania Geonaute Software. Sprawdź jak połączyć aplikację, jak z niej korzystać

wsparcie DECATHLON RIDE

Wsparcie techniczne aplikacji Decathlon Ride: FAQ, konto, aktywacja

Zobacz jak użytkować aplikacje Decatlon Ride. Jak połączyć rower ze swoim smartphonem, śledzić i analizować swoją aktywność.

wsparcie myGeonaute Connect

Wsparcie techniczne aplikacji myGeonaute Connect: połączenie

Wejdź i zobacz jak użytkować aplikację myGeonaute Connect. Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, zobacz jak się zalogować, pobrać aktualizację i analizować dane.

DECATHLON Connect serwis

DECATHLON Connect: serwis, instrukcje, porady, support decathlon

Wejdź i zobacz jak szybko rozwiązać problemy z użytkowaniem aplikacji od Decathlon. Przygotowaliśmy nasze FAQ, instruktaże i porady.

wsparcie ONcoach App

Wsparcie użytkowania aplikacji ONcoach App Decathlon

Aplikacja ONcoach App nie będzie miała przed Toba już żadnych tajemnic dzięki naszemu poradnikowi FAQ czy kontaktowi z naszym Centrum Wsparcia Technicznego. Zapraszamy do korzystania z Support Decathlon

wsparcie Decathlon Coach

Wsparcie techniczne aplikacji Decathlon Coach: konto, ustawienia

Sprawdź nasz poradnik użytkowania aplikacji Decathlon Coach. Zobacz jak tworzyć i analizować sesje treningowe.

ROCKRIDER GEYE Connect

Wsparcie aplikacji GEYE Connect

Zobacz w jaki sposób użytkować aplikację GEYE Connect. Skontaktuj się z nami w przypadku problemów z nią związanych.

  • Aplikacje do sprawdzania instrukcji obsługi sprzętów

    Jeżeli szukasz aplikacji do sprawdzania instrukcji obsługi sprzętów, jesteś w odpowiednim miejscu. Na stronie wsparcia technicznego Decathlon Support znajdziesz wykaz aplikacji, które umożliwią Ci zarówno sprawdzenie treści instrukcji obsługi danego produktu, ale również połączenie z nim za pomocą swojego smartwatcha, zegarka sportowego, smartfona czy komputera. Jeśli jesteś lub chcesz być użytkownikiem aplikacji takich jak: Geonaute Software, MyGeonaute Connect, Geye Connect, Oncoach App, E-connected czy Decathlon Connect, na naszej stronie internetowej znajdziesz więcej informacji na temat każdej z nich.

  • Decathlon Connect - najnowsza wersja aplikacji stworzona do monitorowania aktywności

    Dzięki aplikacji Decathlon Connect możesz łączyć się z wieloma produktami różnych firm takimi jak: trenażery (ONcoach 100, ONcoach 900 lub ONcoach 900 HR), GPS (ONmove 200, ONmove 200 lub ONmove 500 HRM. Kiprun 500 i 550), waga (Scale 700), komputer rowerowy (BC 900 GPS) czy zegarek (CW 700 HR i CW 900 HR GPS). Jeżeli korzystasz z systemów aplikacji sportowych Decathlon, wszystkie swoje aktywności możesz monitorować za pomocą Decathlon Connect. Powoli zastępuje ona nasze poprzednie aplikacje, dlatego zachęcamy do użytkowania jej już teraz.

  • Uwagi i pytania - zobacz jak krok po kroku rozwiązać każdy problem związany ze sprzętem

    Jeżeli podczas próby połączenia urządzenia ze smartfonem, smartwatchem, zegarkiem lub komputerem nastąpił problem, zachęcamy do poszukania informacji na stronie wsparcia posprzedażowego Decathlon Support. Wystarczy, że odnajdziesz na liście swój produkt a następnie przejdziesz do sekcji rozwiązywania problemów. Umieściliśmy w niej najczęściej występujące nieprawidłowości i awarie, ale jeśli nie udało Ci się zlokalizować źródła swojego problemu, zachęcamy do kontaktu. Możesz zrobić to poprzez wykonanie telefonu do naszego centrum wsparcia, bądź napisanie nam wiadomości e-mail.

  • Decathlon Support - gdzie powinno się szukać źródeł do pobrania aplikacji

    Pobierając jakąkolwiek aplikację na swoje urządzenia, warto zadbać o to, by jej źródło było bezpieczne. Jeżeli planujesz pobrać apkę do zastosowania w komplecie z dostępnym w Decathlon produktem, możesz to zrobić przez nasz portal. W tym celu należy poszukać konkretnej apki i wybrać system, do którego ma być ona dostosowana. Jeśli masz jakieś pytania, możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, do czego serdecznie zachęcamy.

  • Aktualizacje - dlaczego warto pamiętać o zaktualizowaniu aplikacji oraz danych

    Jako, że cały czas udoskonalamy nasze aplikacje, warto pamiętać o tym, by regularnie je aktualizować. Poszerzamy bazę o nowe języki, dodatkowe funkcje i potrzebne elementy systemowe. Z tego powodu zachęcamy do aktualizowania apek zawsze, gdy jest to możliwe. Ponadto przypominamy również o tym, by aktualizacji poddawać także swoje dane. W ten sposób zadbasz o to, by wszelkie pomiary były miarodajne. Aktualizowanie informacji jest łatwe i trwa chwilkę, a pozwala nam zapewnić Ci najbardziej wiarygodne informacje dotyczące Twoich treningów.

  • Pozostałe rodzaje wsparcia - jak Decathlon Support działa w trosce o Twoje bezpieczeństwo

    Komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów jest naszym priorytetem, dlatego udostępniamy zarówno tłumaczenia instrukcji, jak i możliwość pobrania jej na telefon lub komputer. Umieszczamy również link do działu naszego sklepu, w którym znajdują się części zamienne do konkretnego modelu sprzętu. Wśród naszych podstawowych opcji znajdziesz również instrukcje montażu sprzętu i instalowania dedykowanego mu oprogramowania. Szczególnie dbamy także o to, by zagwarantować Kupującym wsparcie w pełni spersonalizowane, dlatego jeśli potrzebujesz pomocy, prosimy o kontakt.