Nasze zobowiązanie
DECATHLON zobowiązuje się do zapewnienia Państwu najlepszego wsparcia technicznego dla swoich produktów.
Sklepy stacjonarne Decathlon oraz sklep internetowy Decathlon.pl oferuje duży wybór produktów do uprawiania sportu i turystyki. Poza sprzedażą nart, desek do snowboardu, odzieży zimowej i licznych akcesoriów, zapewniamy również profesjonalną obsługę posprzedażową sprzętu do sportów zimowych. Zajmujemy się zarówno serwisem narciarskim, snowboardowym i saneczkarskim, jak i wsparciem technicznym naszych Klientów. Na stronie internetowej Decathlon Support znajdziesz liczne informacje dotyczące zakupionego u nas sprzętu. W razie jakichkolwiek pytań nasi doradcy techniczni zawsze służą pomocą. Dostępna jest obecnie specjalna linia telefoniczna Decathlon Support, która powstała z myślą o Klientach szukających bezpośredniego kontaktu z obsługą. Jeśli więc masz jakiekolwiek problemy ze swoim sprzętem, zachęcamy do poszukania rozwiązań w serwisie Decathlon Support.
Serwsiy Decathlon oferują naprawę, konserwację, przygotowanie do sezonu, oraz zbezpiecznie na okres przechowanie - wszlekiego rodzaju sprzęty. Od nart zjazdowych, po narty skitourowe, narty biegowe, snowboardy i łyżwy. W serwisach wyposażonych w maszyny, skorzystasz z usług standardowych oraz expresowych. A w pozostaych możesz zlecić wykonanie usługi do realizacji w naszym Serwisie Centralnym. Nasze serwisy wyposażone są w najnowsze maszyny dostępne na rynku, a nasz park maszynowy jest największy w Polsce. Dbamy o regularne i jakościowe szkolenia naszych pracowników i korzystamy z najlepszych na rynku materiałów eksploatacyjnych.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą:
Wsparcie techniczne Decathlon Support - jaką pomoc oferujemy wszystkim Kupującym
Osoby, które zdecydują się na kupno produktów w sklepie Decathlon, automatycznie otrzymują od nas wysokiej jakości posprzedażową obsługę. Na początek zachęcamy do korzystania z serwisu Decathlon Support. Aby uzyskać niezbędne informacje, dotyczące konkretnego produktu, należy wybrać go spośród tych, które znajdują się na naszej liście. Następnie, w zakładce produktowej, należy odszukać interesujące Cię wskazówki, instrukcje i porady. Możesz więc liczyć na wsparcie w dziedzinie montażu, pielęgnacji, konserwacji, przechowywania i naprawiania sprzętu. Dodatkowo, w szybki i łatwy sposób możesz przenieść się do sklepu internetowego Decathlon, w którym znajdziesz kompatybilne z danym produktem części zamienne oraz akcesoria renomowanych firm wykonane z najwyższej jakości materiałów. Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego lub mailowego, jeśli tylko będziesz tego potrzebował.
Gwarancja na wybrane części sprzętu sportowego
Większość produktów sportowych marek własnych Decathlon objęta jest pięcioletnią gwarancją na elementy konstrukcyjne. Dwa lata gwarancji przysługują z kolei na pozostałe części oraz robociznę. Jeśli więc z Twoim sprzetem, występuje problem natury technicznej, prosimy o kontakt z centrum wsparcia Decathlon. Postaramy się pomóc lub zamówić w Twoim imieniu usługę serwisową.
Zakupy online - w jakim przypadku można dokonać zwrotu zakupionego produktu
Zgodnie z polskim prawem, zwrot zakupionego przez internet produktu przysługuje każdemu, kto dopełni jego warunków. Aby zwrócić rzecz zamówioną online, nie musisz podawać żadnego powodu. Wystarczy, że zmieścisz się w podanym na stronie terminie oraz spakujesz wszystko zgodnie z zaleceniami. Pamiętaj, że aby zwrot został uznany, wszystkie elementy produktu, w tym również jego oryginalne opakowanie, muszą zostać przez nas otrzymane.
Zapraszamy do odwiedzania strony wsparcia technicznego Decathlon Support wszystkich posiadaczy sprzętów zimowych zakupionych w naszym sklepie. Każdy użytkownik serwisu znajdzie u nas podpowiedzi i porady dotyczące rozwiązania problemu, sprawdzi asortyment akcesoriów i części zamiennych, a także kompletną instrukcję obsługi online. Poznaj wszystkie usługi wsparcia posprzedażowego Decathlon Support!
DECATHLON zobowiązuje się do zapewnienia Państwu najlepszego wsparcia technicznego dla swoich produktów.