camping bivouac sav decathlon

Obsługa posprzedażowa sprzętu kempingowego - Decathlon Support

Spędzanie czasu wolnego na kempingu cieszy się obecnie dużą popularnością. Jeśli posiadasz swój własny sprzęt kempingowy zakupiony w naszym sklepie, przysługuje Ci także możliwość korzystania z profesjonalnej i kompleksowej obsługi posprzedażowej Decathlon Support. Na naszej stronie znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące Twojego modelu namiotu, pobierzesz instrukcje obsługi sprzętu, sprawdzisz odpowiedzi na nurtujące Cie pytania i zamówisz online dedykowane części zamienne. Poznaj szczegóły!

Obsługa posprzedażowa sprzętu kempingowego - najważniejsze informacje o produkcie 

Chcesz przekonać się, w jaki sposób możemy Ci pomóc? Na stronie Decathlon Support wybierz odpowiednią kategorię i produkt. Przy każdym namiocie zamieściliśmy informacje, które na pewno okażą się pomocne. Jeżeli Twój namiot uległ uszkodzeniu, nie jest to równoznaczne z tym, że musisz go wyrzucać. Jako doświadczonej firmie świadczącej wysokiej jakości usługi zależy nam na tym, aby wszystkie sprzedawane przez nas namioty umożliwiały naprawę ewentualnych usterek. Produkty te objęte są gwarancją na ewentualne wady fabryczne. Przejmujemy odpowiedzialność za naprawę w ramach umowy gwarancyjnej, natomiast w sytuacji, kiedy termin gwarancji upłynął, możesz spróbować naprawić produkt na własną rękę.

Wsparcie serwisowe sprzętów kempingowych - naprawa stelaża i tropiku namiotu 

Pod opisem produktu zamieściliśmy kilka sekcji – dzięki zawartych w nim materiałom samodzielnie poradzisz sobie z usterkami czy wymianą poszczególnych komponentów. Z sekcji "naprawa stelaża" oraz "naprawa tropiku" dowiesz się, co robić w przypadku usterek tych elementów namiotu. Nie obawiaj się – jest to znacznie łatwiejsze, niż Ci się wydaje. Koniecznie zapoznaj się z przygotowanymi przez nas materiałami wideo pokazującymi, jak się uporać z rozmaitymi usterkami. To niezmiernie przydatny content, do którego możesz wrócić w dowolnym momencie.
Wybierając się na kemping, warto mieć przy sobie m.in. taśmę naprawczą, która jest niezastąpiona w naprawie rozdarć w warstwie zewnętrznej. W zależności od tego, jakiej jakości taśmy użyjesz, wykonana w ten sposób naprawa jest w stanie przetrwać nawet cały okres użytkowania namiotu. Ważne jest jednak to, aby taśma naprawcza została umieszczona wewnątrz tropiku – będzie lepiej przylegać. Równie prosta jest wymiana tropiku, stelaża czy komory namiotu – stosowną instrukcję znajdziesz w filmie. 

Części zamienne najwyższej jakości do sprzętu na kemping - kupuj online na stronie Decathlon Support

Twój namiot czy inne akcesoria kempingowe wymagają wymiany niektórych elementów? Dostępność poszczególnych części zamiennych sprawdzisz online w naszym sklepie. Po wejściu w zakładkę "sprawdź dedykowane części zamienne" trafisz na stronę sklepu Decathlon. 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami – doradcy klienta podpowiedzą, jakich rozwiązań potrzebujesz. Może się oczywiście zdarzyć, że w danej chwili w naszym asortymencie nie mamy tego, czego szukasz. Wówczas poinformuj o tym naszych pracowników, którzy zamówią brakujący produkt u producenta. 

Sprzęt kempingowy a usługi serwisu - gdzie ich szukać?

Sprzęt kempingowy nawet najlepszych marek zużywa się w miarę upływu czasu i jest narażony na rozmaite usterki. Naprawy lub wymiany poszczególnych elementów możesz dokonać w bezpieczny sposób samodzielnie za sprawą fachowych materiałów opracowanych przez Decathlon Support. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z naszego wsparcia technicznego, poszukaj znajdującego się w Twojej okolicy serwisu Decathlon i dostarcz tam swój produkt. Dokładamy wszelkich starań, aby nie tylko dokonywanie zakupów było dla Ciebie przyjemnością, ale również korzystanie z usług świadczonych przez nasz serwis. Zależy nam, aby współpracować z klientami oraz dostarczać im towarów i usług, których potrzebują i z których będą zadowoleni.