oxelo inline skates scooter skateboard aftersales

Obsługa posprzedażowa – rolki, hulajnogi, deskorolki | Decathlon Support

Wiesz, co kupujesz dopiero w chwili, gdy to wypróbujesz. Ale poznawanie produktów sportowych i akcesoriów turystycznych na tym się nie kończy. W czasie intensywnego użytkowania może przydarzyć się wiele sytuacji, w których serwis stacjonarny będzie za daleko, abyś mógł swobodnie z niego skorzystać. Co więcej, ulubiony sprzęt może odmówić posłuszeństwa po zakończeniu okresu gwarancyjnego. W obu tych przypadkach z pomocą przychodzi program Decathlon Support, w ramach którego, jako klient naszego sklepu sportowego, zyskujesz pełne wsparcie techniczne oraz użytkowe, a przy tym jeszcze lepiej poznajesz użytkowane przez siebie akcesoria, krok po kroku odkrywając ich charakter.

Wsparcie techniczne zawsze pod ręką w programie Decathlon Support

Jesteśmy dla Ciebie i przy Tobie od momentu zaplanowania aktywności przez cały zakres jej realizacji po etapy konserwacji i renowacji – wspieramy w wyborze oraz zamówieniu najlepszego sprzętu, doradzamy w kwestii jakości i dostępności produktów, dopasowujemy parametry do indywidualnych potrzeb, a także dbamy o najwyższy komfort użytkowania. Poznaj zakres obsługi posprzedażowej i zyskaj gwarancję dostępu do niezbędnych informacji, porad oraz specjalistycznych programów instruktażowych w serwisie online marki Decathlon.
W sklepie sportowym Decathlon przygotowaliśmy dla Ciebie szeroki wybór sprzętu oraz akcesoriów sportowych w najlepszych cenach. Jednak stale aktualizowane oferty, wygodne opcje płatności oraz dostawy nabytych towarów to tylko część rozwiązań, które chcemy Ci oferować. Decydując się na wybór hulajnogi, deskorolki lub rolek wyselekcjonowanych producentów masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od daty zakupów – skontaktuj się z naszym sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną. Objaśni on politykę zwrotów, pomoże wypełnić formularz i szybko dopełnić formalności, a także doradzi w przypadku zamówień innych produktów.

Sprawdź model i jego specyfikacje – opis produktu oraz obsługi znajdziesz właśnie tutaj

Niezależnie od tego, czy kupujesz sprzęt sportowy dla siebie czy na prezent, na stronie internetowej Decathlon Support bez trudu znajdziesz informacje dotyczące montażu, naprawy czy wymiany części (które możesz zamówić online pod wskazany adres). Modelom dostępnym w sklepie, w regularnej sprzedaży, zapewniamy opis techniczny i instrukcje obsługi, wraz z wyszczególnionymi parametrami użytkowymi oraz najważniejszymi cechami, które każdy może wygodnie pobrać. Dowiedz się, jakie możliwości daje Twój sprzęt i postaw na świadomą eksploatację już od pierwszego użycia. W ramach programu wsparcia online znajdziesz dokładną specyfikację m.in.:
- hulajnogi elektrycznej,
- hulajnogi w typie freestyle,
- hulajnogi juniorskiej lub dla dorosłych,
- deskorolki lub longboardu,
- rolek rekreacyjnych, fitness, terenowych, freestyle lub szybkościowych.

Poznaj bazę wiedzy Decathlon Support i przekonaj się, co może zaskoczyć Cię jeszcze przed pierwszym użyciem. Nie wiesz, który model będzie najlepszym wyborem? Tu również pomożemy Ci rozwiać wszelkie wątpliwości z pomocą starannie opracowanego FAQ. Nasi specjaliści odpowiadają na pytania dotyczące np.:
- różnic pomiędzy poszczególnymi modelami sprzętu,
- wyboru optymalnej średnicy kół,
- kwestii dopasowania wielkości i udźwigu sprzętu do potrzeb użytkownika,
- prawidłowej konserwacji elementów eksploatacyjnych np. hamulców czy łożysk.

Pakiet instrukcji online – co jeszcze oferuje Decathlon Support 

Możliwość samodzielnego serwisowania, niezwłocznej wymiany zarówno podstawowych, jak i bardziej zaawansowanych części, a także regularnej konserwacji to olbrzymia zaleta zakupów w Decathlon. Odtąd nie musisz już martwić się tym, jak wysłać czy dowieźć sprzęt np. do innego miasta, aby stacjonarnie dokonywać drobnych napraw w razie uszkodzenia. Skorzystaj z porad online w ramach programu Decathlon Support lub pobierając naszą aplikację na smartfon. Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy bazę materiałów edukacyjnych oraz instruktażowych związanych m.in. z:
- przygotowaniem sprzętu do sezonu,
- pierwszym użyciem po zakupie,
- renowacją poszczególnych części mechanicznych,
- procesem czyszczenia, wymiany i konserwacji elementów eksploatacyjnych,
- wyborem odpowiednich produktów zamiennych, zgodnie ze specyfikacją modelową.

W ramach obsługi posprzedażowej Decathlon zapewnia Ci wsparcie w sklepie, w domu oraz w terenie, oferując usługi serwisowe realizowane online w formie filmów, opisów, relacji doświadczonych użytkowników oraz intuicyjnie zaprojektowanych infografik tematycznych. Nie wiesz, jak dopasować części zamienne do danego sprzętu sportowego? W Decathlon Support znajdziesz przydatne zestawienie produktów kompatybilnych z danym modelem: hamulców, chwytów, gripów, śrub montażowych, sterów kierowniczych, kół o różnych średnicach (podawanych w mm) oraz łożysk najwyższej jakości. Wszystko po to, aby pomóc Ci złożyć, konserwować lub naprawić Twoją hulajnogę, łyżworolki lub deskorolkę.