Większości naszych Klientów sklep Decathlon kojarzy się z wysokiej jakości produktami sportowymi w atrakcyjnej cenie. Nie wszyscy wiedzą, że nasza oferta nie ogranicza się jednak jedynie do sprzedaży sprzętu sportowego i turystycznego. Po zakupach zrobionych w placówkach stacjonarnych Decathlon oraz online, naszym Klientom przysługuje wysokiej klasy obsługa posprzedażowa rowerów eliptycznych. Zajmujemy się bowiem zarówno sprzedażą urządzeń treningowych, jak i ich serwisem, konserwacją i naprawą. Ponadto, oferujemy również wsparcie techniczne, które znaleźć można na naszej stronie internetowej Decathlon Support.
1 of 4
Montaż eliptycznego trenera rowerowego - jak prawidłowo składać ten sprzęt do ćwiczeń
Prawidłowy montaż rowerka eliptycznego nie należy do najłatwiejszych. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów, na stronie wsparcia technicznego Decathlon Support umieściliśmy kompletne instrukcje obsługi sprzętu oraz filmy instruktażowe, na których pokazujemy jak krok po kroku zmontować zamówiony w naszym sklepie sprzęt. Wystarczy wybrać z naszej listy swój model trenażera i w zakładce produktu odszukać sekcję montażową. Nasza witryna pozwala również na pobranie instrukcji obsługi na swój komputer lub smartfon. Jeśli więc potrzebujesz tego dokumentu, wystarczy znaleźć na naszej stronie link do instrukcji i wcisnąć odpowiedni przycisk.
FAQ - najczęściej zadawane pytania dotyczące działania tego rodzaju sprzętu fitness
Zdarzają się sytuacje, w których Klienci mają pytania dotyczące problemów z użytkowaniem sprzętu sportowego. Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami umieściliśmy na Decathlon Support. Po wybraniu konkretnego modelu rowerka, możesz sprawdzić, czy poruszone jest także zagadnienie, które dotyczy Ciebie i Twojego modelu. Każdy produkt posiada oddzielną sekcję FAQ, ponieważ inne problemy dotyczą trenażerów z napędem magnetycznym, a inne z mechanicznym czy elektrycznym
Pielęgnacja - jak dbać o ten rodzaj orbitreka, aby przedłużyć jego żywotność
Odpowiednia konserwacja produktów treningowych znacząco przedłuża możliwy okres ich użytkowania. Jednak sposób pielęgnacji, konserwacji i przechowywania należy dobrać do konkretnego modelu rowerka. Ma to bowiem ogromne znaczenie, dlatego pod konkretnymi modelami umieściliśmy dedykowane im instrukcje. Dzięki temu użytkownik danego modelu będzie mógł zapewnić mu pielęgnację na najwyższym poziomie.
Problem techniczny - kiedy warto skontaktować się z naszym centrum pomocy
Jak wspomnieliśmy wyżej, Decathlon zajmuje się nie tylko sprzedażą produktów treningowych, ale również obsługą posprzedażową rowerów i trenażerów eliptycznych. Oferujemy więc usługi serwisowe i doradcze. Jeżeli z Twoim produktem dzieje się coś złego, możesz skontaktować się z naszym centrum wsparcia technicznego. Do użytku oddaliśmy bowiem specjalną linię telefoniczną, pod którą można znaleźć pomoc w przypadku ewentualnej usterki.
Części zamienne - jak znaleźć towar idealnie dopasowany do konkretnego modelu sprzętu
Jeśli jesteś zadowolony lub zadowolona z kompaktowego lub klasycznego rowerka eliptycznego Domyos, ale potrzebujesz części na zamianę, zapraszamy do skorzystania z zakupowych podpowiedzi Decathlon Support. Po wybraniu swojego modelu wystarczy znaleźć sekcję części zamiennych i wcisnąć odpowiedni przycisk. Ta aktywność przeniesie Cię do działu naszego sklepu, w którym umieściliśmy powiązane ze wskazanym produktem części.
Okres gwarancji dla rowerów eliptycznych do treningów domowych
Dbając o jakość naszych trenażerów, do ich produkcji używamy tylko materiałów i tworzyw o największej wytrzymałości. Kółka, rama, pedały, kierownica, ekran LCD. Wszystkie wymienione i niewymienione części cechują się najwyższą jakością. Z tego powodu oferujemy aż 5 lat gwarancji na elementy konstrukcyjne i aż 2 lata gwarancji na pozostałe części produktów marki Domyos.