Ref: 8185043
2011
Zobacz jak rozwiązać problem z nie działającą konsolą, a co zrobić jeśli twój eliptyk Domyos VE 710 zaczyna hałasować.
Te i wiele innych problemów rozpisaliśmy na czynniki pierwsze z pełnym wytłumaczeniem jak je rozwiązać. Znajdź interesujący Cię temat i rozwiąż go sam!
Zapraszamy Cię do korzystania z Support Decathlon!
1. Problem dotyczący montażu
=> W tylnej części konsoli
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia z tyłu konsoli zostały wykonane prawidłowo
=> Na wysokości połączenia dwóch rurek
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia wiązki przewodów elektrycznych zostały wykonane prawidłowo
2. Problem elektryczny
=> Rower jest zasilany z baterii
Sprawdzić prawidłowe położenie baterii +/-. Jeżeli problem występuje nadal, wymienić baterie na nowe.
=> Rower jest zasilany z sieci
Upewnij się, że zasilacz sieciowy jest podłączony bezpośrednio do roweru, wtyczka została prawidłowo włożona do gniazdka, a w sieci jest zasilanie
3. Problem z użytkowaniem
Informacja: konsola nie włączy się, jeżeli używasz równocześnie baterii i zasilacza sieciowego
Problem dotyczący konfiguracji konsoli
=> Sprawdź, czy wyłącznik znajdujący się z tyłu konsoli jest ustawiony na „Km”, aby odległość była wyświetlana w kilometrach lub „Mi” dla mil
=> Wciśnij przycisk „RESET”, aby zmiana została przeprowadzona
1. Nie mogę założyć pedałów
=> Nieprawidłowy montaż pedałów
Upewnij się, że pedał oznaczony literą R został założony z prawej strony, a pedał L – z lewej strony roweru
2. Podczas pedałowania słychać hałas
=> Sprawdzanie montażu pedałów
Upewnij się, że podkładki okrągłe zostały założone w sposób określony w instrukcji montażu, a wszystkie śruby są dokręcone prawidłowo
Zmienić wartości: przekręć
Zmień funkcje: naciśnij
Wskaźnik tętna nie miga lub miga w sposób nieregularny
=> Upewnij się, że pas do pomiaru tętna jest założony prawidłowo (zobacz instrukcję obsługi pasa)
Dane „FAT” i „Err 2” są wyświetlane na ekranie
=> Upewnij się, że trzymasz ręce prawidłowo na czujnikach pomiaru tętna, a czujniki nie są zbyt wilgotne
=> Gdy pokaże się napis „Hold”, weź natychmiast czujniki
Pedały są poluzowane
=> Odkręć, a następnie mocno dokręć pedały
Śruby są poluzowane
=> Dokręć wszystkie widoczne śruby
1. Odłączaj zasilacz po każdym użyciu.
2. Czyścić miękką szmatką (zwilżoną wodą) po każdym użyciu.
3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru i dokręcenie śrub zgodnie z instrukcją obsługi.
Nie pozostawiać w wilgotnym miejscu, nie przechowywać na zewnątrz.
Wyłącznie do użytku domowego.
Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
Napraw swój sprzęt, zpomocą naszych filmików
Potrzebujesz części zamiennych, kliknij poniżej
DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.