VE E-ENERGY

REF: 8358830

DOMYOS VE E-ENERGY - obsługa posprzedażowa, instrukcja i części zamienne

2017

Przeżyj swoja przygodę z nowym eliptykiem z Decathlon razem z nami!

Zobacz jak go zmontować, jak użytkować, konserwować. A w razie potrzeby skorzystaj z pomocy naszych specjalistów z Centrum Wsparcia Technicznego.

Naprawiaj zamawiając części do domu i montuj je z pomocą naszych filmów instruktażowych.

FAQ

 Konsola nie włącza się

Rower jest zasilany z baterii Sprawdzić prawidłowe położenie baterii +/-.

Jeżeli problem występuje nadal, wymienić baterie na nowe.

 Konsola wyświetla nieprawidłową jednostkę pomiaru odległości

Problem dotyczący konfiguracji konsoli:

Sprawdź, czy wyłącznik znajdujący się z tyłu konsoli jest ustawiony na „Km”, aby odległość była wyświetlana w kilometrach lub „Mi” dla mil

Wciśnij przycisk „RESET”, aby zmiana została przeprowadzona

 Mój rower głośno pracuje

 

Dokręć wszystkie widoczne śruby.

VE E-ENERGY
 Nie mogę zamontować pedałów

 

Prawy pedał (R) i lewy pedał (L) nie są wkręcane w tym samym kierunku

 Po każdym obrocie pedałów słychać hałas

 

Odkręć lekko pedały (wykonując jeden obrót), a następnie mocno dokręć pedały.

Na wyświetlaczu pojawia się kod e2 lub e3

Problem z wyświetlaczem:

1. sprawdź połączenie

2. zamów nowy wyświetlacz w sekcji "części zamienne"

Problem z e-connected 

Czy Twoje urządzenie działa normalnie, ale masz problemy z aplikacją? Znajdź nasze rozwiązania klikając na przycisk "MOJA APLIKACJA".

Problem z e-connected 

Konserwacja

  • Wskazówki dotyczące konserwacji

    1. Odłączaj zasilacz po każdym użyciu.

    2. Po każdej sesji należy wyczyścić wszelkie ślady potu z produktu i regularnie usuwać kurz za pomocą miękkiej szmatki.

    3. regularnie sprawdzać stabilność roweru oraz dokręcenie śrub i wkrętów zgodnie z instrukcją obsługi.

  • Wskazówki dotyczące przechowywania

    Nie pozostawiać w wilgotnym miejscu, nie przechowywać na zewnątrz.

  • Ograniczenie użytkowania

    Maksymalna waga użytkownika: 150 kg.
    Tylko do użytku domowego.

VE E-ENERGY

Jak nasmarować mój produkt?

Twoje urządzenie wymaga regularnego smarowania. Należy to zrobić przy montażu, a następnie raz w roku.

Proszę zapoznać się z obrazkiem po prawej stronie, aby wykonać procedurę.

VE E-ENERGY

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

VE E-ENERGY

Instrukcja osbługi

  • VE E-ENERGY

    Potrzebujesz instrukcje ? Kliknij aby pobrać.

VE E-ENERGY

Nasze zobowiazania

DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.