VE E-SHAPE+

Ref: 8358831

DOMYOS VE E-SHAPE+ - obsługa posprzedażowa, instrukcja i części zamienne

2016

Rozwiąż z nami wszelkie problemy dotyczące technicznego aspektu użytkowania swojego sprzętu z Decathlon.

Na Support Decathlon sprawdzisz nasze FAQ, porady konserwacyjne i naprawy oraz dedykowane części zamienne.

Wszystko w jednym miejscu, aby twoja przygoda ze sprzętem fitness była łatwa i przyjemna!

FAQ

Konsola nie włącza się

1. Sprawdź z tyłu konsoli, czy jest odpowiednio podłączona.

2. Sprawdź, czy złącze jest odpowiednio połączone z rowerem i czy jest połączony z siecią zasilającą. Sprawdź, czy gniazdko działa (w celu sprawdzenia, czy gniazdko działa, podłącz lampę lub inne urządzenie elektryczne).

 

 

VE E-SHAPE+
Moja konsola nie wyświetla odpowiedniej jednostki miar odległości

Domyslnie konsola wyswietla wartosci odległosci i predkosci w km i km/h. Zmiana jednostek na mile:

1/ Wyłaczyc konsole.

2/ Nacisnac przez 3 sekundy przycisk srodkowy \"OK\" .

3/ Wybrac jednostke przyciskami \"- +\"

4/ Zatwierdzic, naciskajac przycisk srodkowy \"OK\" , konsola powraca automatycznie do wyswietlana ekranu głównego.

 

Mój rower głośno pracuje

Dokręć wszystkie widoczne śruby.

 

 

VE E-SHAPE+
Po każdym obrocie pedałów słychać hałas

Odkręć lekko pedały (wykonując jeden obrót), a następnie mocno dokręć pedały.

 

VE E-SHAPE+
Trudności dotyczące pomiaru tętna

Wskaźnik tętna nie miga lub miga w sposób nieregularny

=> Upewnij się, że pas do pomiaru tętna jest założony prawidłowo (zobacz instrukcję obsługi pasa)

 

VE E-SHAPE+
Na wyświetlaczu pojawia się kod e2 lub e3

KONSERWACJA

  • Wskazówki dotyczące konserwacji

    1. Odłączaj zasilacz po każdym użyciu.

    2. Czyścić miękką szmatką (zwilżoną wodą) po każdym użyciu.

    3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru i dokręcenie śrub zgodnie z instrukcją obsługi.

  • Porady dotyczące przechowywania

    Nie pozostawiać w wilgotnym miejscu, nie przechowywać na zewnątrz.

  • Ograniczenia w użytkowaniu

    Tylko do użytku domowego.

VE E-SHAPE+

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

VE E-SHAPE+
VE E-SHAPE+

Schemat Części

.

Instrukcja obsługi

  • VE E-SHAPE+

    Potrzebujesz instrukcji obsługi, kliknij poniżej

VE E-SHAPE+

Nasze zobowiazania

DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.