=> W tylnej części konsoli Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia z tyłu konsoli zostały wykonane prawidłowo
=> Na wysokości połączenia dwóch rurek Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia wiązki przewodów elektrycznych zostały wykonane prawidłowo
2. Problem elektryczny
=> Rower jest zasilany z baterii Sprawdzić prawidłowe położenie baterii +/-. Jeżeli problem występuje nadal, wymienić baterie na nowe.
=> Rower jest zasilany z sieci Upewnij się, że zasilacz sieciowy jest podłączony bezpośrednio do roweru, wtyczka została prawidłowo włożona do gniazdka, a w sieci jest zasilanie
3. Problem z użytkowaniem
Informacja: konsola nie włączy się, jeżeli używasz równocześnie baterii i zasilacza sieciowego
=> Nieprawidłowy montaż pedałów Upewnij się, że pedał oznaczony literą R został założony z prawej strony, a pedał L – z lewej strony roweru
2. Podczas pedałowania słychać hałas
=> Sprawdzanie montażu pedałów Upewnij się, że podkładki okrągłe zostały założone w sposób określony w instrukcji montażu, a wszystkie śruby są dokręcone prawidłowo
=> Sprawdź, czy wyłącznik znajdujący się z tyłu konsoli jest ustawiony na „Km”, aby odległość była wyświetlana w kilometrach lub „Mi” dla mil => Wciśnij przycisk „RESET”, aby zmiana została przeprowadzona
Wskaźnik tętna nie miga lub miga w sposób nieregularny => Upewnij się, że pas do pomiaru tętna jest założony prawidłowo (zobacz instrukcję obsługi pasa)
DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.