DECATHLON RIDE

DECATHLON RIDE

Uwolnij pełny potencjał swojej jazdy.

Aby pobrać Decathlon Ride na swój telefon, wybierz system operacyjny:

Produkty kompatybilne z aplikacją Decathlon Ride

Należy pamiętać, że aplikacja DECATHLON RIDE łączy się tylko z następującymi rowerami elektrycznymi DECATHLON:

RIVERSIDE:
- RIVERSIDE RS 100E

ROCKRIDER:
- ROCKRIDER E-EXPLORE 520
- ROCKRIDER E-EXPLORE 520S
- ROCKRIDER E-EXPLORE 700
- ROCKRIDER E-EXPLORE 700 S
- ROCKRIDER E-ST 100 V2
- ROCKRIDER E-ST 500 Kids

FAQ aplikacji Decathlon Ride

Nie można połaczyć aplikacji Decathlon Ride z rowerem

1. Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth w telefonie
2. Uruchom ponownie produkt
3. Jeśli poprzednie kroki nie zadziałały, skontaktuj się z naszym Centrum Wsparcia Technicznego - dane na dole strony

Czy mogę podłączyć telefon do wielu urządzeń Bluetooth jednocześnie?

Technologia Bluetooth umożliwia łączenie się z różnymi urządzeniami w tym samym czasie (zwykle 5).
Należy pamiętać, że może to spowodować nieprawidłowe działanie.

Muszę parować rower za każdym razem, gdy otwieram aplikację

Włącz rower przed otwarciem aplikacji Decathlon Ride, połączenie z rowerem nastąpi automatycznie.

Kompatybilność aplikacji Decathlon Ride z telefonami

Aplikacja RIDE jest kompatybilna z następującymi systemami operacyjnymi:

Dla urządzeń Apple: iOS 8 i nowsze wersje.

Dla telefonów z systemem Android: Android 7 i nowsze wersje.

Jeśli nie możesz połączyć swojego urządzenia z aplikacją, skontaktuj się z nami za pośrednictwem danych na dole tej strony.

Konto w aplikacja Decathlon Ride

Jedno konto Decathlon

W Decathlon masz jedno konto dla wszystkich naszych aplikacji i dla strony internetowej Decathlon.

Jeśli nie masz jeszcze konta Decathlon, możesz je utworzyć w samej aplikacji Ride lub klikając poniższy przycisk.

Nie można uzyskać dostępu do aplikacji Decathlon Ride

Przede wszystkim sprawdź, czy poprawnie wprowadziłeś swój adres e-mail i hasło.

Jeśli problem nadal występuje, spróbuj zalogować się ponownie, ponieważ błąd mógł zostać spowodowany zerwaniem połączenia internetowego.

Jeśli nadal nie działa, poproś o nowe hasło ("zapomniane hasło").

Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami za pomocą danych na dole tej strony.

Ochrona danych osobowych w aplikacji Decathlon Ride

Informacje o tym, jak przetwarzamy dane użytkowników, można znaleźć na naszej stronie internetowej.


Nasza polityka prywatności wyjaśnia, gdzie, kiedy, jak i dlaczego przetwarzamy dane użytkownika, a także jakie są jego prawa.

Jak skasować konto Decathlon

Użytkownik może samodzielnie trwale usunąć swoje dane dotyczące aktywności.

Użyj tej samej nazwy użytkownika i hasła, których używasz w aplikacji Decathlon.

WAŻNE: Ta czynność jest trwała i spowoduje usunięcie całej historii aktywności i historii zakupów. Nie będzie można ich odzyskać.

Aby to zrobić, zaloguj się na stronie

DECATHLON RIDE

Parowanie aplikacji Decathlon Ride z rowerem

Po zarejestrowaniu będziesz mógł sparować swój rower.

1. Wybierz model roweru z listy. Jeśli nie masz pewności, jaki to model, sprawdź górną część ekranu roweru.

2.
Włącz Bluetooth w telefonie i zaakceptuj prośby o autoryzację w aplikacji.

3. Włącz rower i aktywuj tryb parowania. W zależności od modelu roweru należy nacisnąć i przytrzymać przycisk "w dół" lub przycisk "minus" przez 6 sekund, aby aktywować tryb parowania.

Jeśli parowanie nie powiedzie się, zalecamy wyłączenie i ponowne włączenie Bluetooth w telefonie oraz ponowne uruchomienie roweru. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, korzystając z danych na dole tej strony

DECATHLON RIDE

Pierwsze użytkowanie aplikacji Decathlon Ride

Aby rozpocząć aktywność, wystarczy nacisnąć przycisk "Ride" na pulpicie nawigacyjnym.

Przy pierwszym użyciu aplikacji do rejestrowania aktywności zostaniesz poproszony o zezwolenie na dostęp do swojej lokalizacji.

Jak działa śledzenie na bieżąco w aplikacji Decathlon Ride

Moja jazda w aplikacji Decathlon Ride zatrzymała się samoczynnie. Co powinienem zrobić?

Jeśli aplikacja Decathlon Ride wykryje, że prędkość spadła poniżej 5 km/h na dłużej niż 5 sekund, automatycznie wstrzyma jazdę.

Jeśli prędkość ponownie przekroczy 5 km/h na dłużej niż 5 sekund, jazda zostanie wznowiona samoczynnie.

Połączenie z aplikacja Decathlon Ride zostało przerwane podczas jazdy. Co mogę zrobić?

Możesz spróbować ponownie nawiązać połączenie lub zakończyć jazdę.

Jeśli połączenie nadal zrywa się, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej.

Dashboard w aplikacji Decathlon Ride

Moje aktywności w aplikacji Decathlon Ride

Możesz zobaczyć szczegóły każdej ze swoich aktywności i użyć ich do śledzenia swoich wyników w aplikacji Decathlon Ride (mapa GPS, czas, dystans, kalorie, prędkość itp.).

Znajdziesz tu również informacje o trybach wspomagania używanych podczas jazdy.

Jeśli nie możesz znaleźć swoich aktywności, sprawdź połączenie internetowe (WiFi, sieć komórkowa). Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, korzystając z danych na dole tej strony.

Moje statystyki w aplikacji Decathlon Ride

Po miesiącu na pulpicie nawigacyjnym pojawi się nowy panel "Statystyki".

Udostępnianie danych z aplikacji Decathlon Ride

Jak mogę udostępnić danez Decathlon Ride innym aplikacjom (np. Strava)?

Możesz eksportować i importować zawartość do i z innych serwisów społecznościowych opartych na sporcie, takich jak Strava, Garmin, Polar, Fitbit, Coros itp.
Funkcję tę można aktywować w aplikacji lub na stronie z przycisku poniżej

Po aktywowaniu usługi dane będą udostępniane automatycznie, więc nie trzeba robić nic więcej.

Połączenie Decathlon Ride z innymi aplikacjami Decathlon

Nasze inne aplikacje Decathlon wykorzystują architekturę chmury, która automatycznie udostępnia dane między aplikacjami. Możesz więc znaleźć sesję utworzoną przez Ride w Decathlon Coach.

DECATHLON RIDE

Aktualizacja aplikacji Decathlon Ride

Aby korzystać ze wszystkich najnowszych funkcji i otrzymywać poprawki błędów, należy zezwolić na aktualizacje aplikacji dla systemów Android i iOS.

Dostępne są również aktualizacje oprogramowania sprzętowego produktu. Zalecamy pobieranie aktualizacji natychmiast po ich wydaniu, aby w pełni wykorzystać możliwości roweru.

Aplikacja zawiera instrukcje specyficzne dla danego inteligentnego produktu.

Jeśli napotkasz problem, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, dane kontaktowe na dole strony.

Decathlon Connect

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.