APPLICATION E-CONNECTED

E-CONNECTED

Aplikacja E CONNECTED daje Ci dostęp do prostych i skutecznych programów. Każdy program ma określony cel i jest dostosowany do Twojego poziomu sprawności fizycznej.

Aplikacja ta jest obecnie dostępna w ponad dziesięciu językach.

Aplikacja i jej zawartość są w 100% darmowe.

MOJE KONTO

W jaki sposób mogę założyć konto ?
Mam już konto umożliwiające dostęp do programu Decathlon coach, czy muszę założyć nowe konto, aby uzyskać dostęp do aplikacji e-connected?
Mam już konto umożliwiające dostęp do programu live, czy muszę założyć nowe konto, aby uzyskać dostęp do aplikacji e-connected?
Nie mogę uzyskać dostępu do mojego konta
Czy mogę założyć w tej samej aplikacji więcej, niż jedno konto użytkownika?

PROBLEMY DOTYCZĄCE APLIKACJI I URZĄDZENIA

JAK PODŁĄCZYĆ E-CONNECTED DO MOJEGO URZĄDZENIA DOMYOS?
Z JAKIMI SMARTFONAMI/TABLETAMI MOGĘ KORZYSTAĆ Z APLIKACJI?
CZY MOGĘ PODŁĄCZYĆ RÓŻNE URZĄDZENIA BLUETOOTH ZA POMOCĄ MOJEGO SMARTFONA W TYM SAMYM CZASIE?
CO OZNACZAJĄ KRZYWE PODCZAS MOJEGO ĆWICZENIA?
CZY MOGĘ UŻYWAĆ E-CONNECTED W TLE?
JAKIE JEST ZNACZENIE RÓŻNYCH IKON W STATYSTYKACH I NA KOŃCU MOJEJ SESJI?
NIE MOGĘ PODŁĄCZYĆ SMARTFONA LUB TABLETU
NIE MOGĘ POŁĄCZYĆ SIĘ Z MOIM SMARTFONEM XIAOMI LUB HUAWEI
NIE MOGĘ PODŁĄCZYĆ CZUJNIKA TĘTNA

CENTRUM WSPARCIA TECHNICZNEGO

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - serwis@decathlon.pl


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

E-CONNECTED