Najczęściej zgłaszane problemy ze sportowymi zegarkami GPS
Nowoczesne urządzenia są niezwykle zaawansowane i mają wbudowanych wiele funkcjonalności. Jednak przez swoją złożoność mogą stwarzać różne problemy. Poniżej przedstawiamy listę przykładowych kwestii, które rozwiązujemy w ramach obsługi posprzedażowej zegarków GPS ze sklepów Decathlon:
Problemy z pomiarem odległości i tętna – sprawdź, czy czujniki w jakie wyposażony jest zegarek są czyste i dobrze przylegają do nadgarstka. W razie potrzeby wymienimy pas na nowy.
Kłopoty z łącznością Bluetooth – upewnij się, że zegarek i telefon są kompatybilne oraz znajdują się w zasięgu.
Trudności z wodoszczelnością – jeśli Twój zegarek nie jest odporny na działanie wody, sprawdź, czy koperta zegarka nie jest uszkodzona i czy wszystkie uszczelki są na swoim miejscu.
Problemy z odczytem wysokościomierza – może być konieczna ponowna kalibracja, szczególnie po długim czasie nieużywania.