ZEGARKI GPS

Obsługa posprzedażowa zegarków GPS | Decathlon Support

Obsługa posprzedażowa zegarków GPS Decathlon Support zapewnia pomoc na najwyższym poziomie świadczoną przez naszych specjalistów z odpowiednią wiedzą o sporcie, akcesoriach i aktualnych trendach. Tutaj łatwo znajdziesz wsparcie techniczne i serwisowe w każdej sytuacji związanej z zakupionym u nas urządzeniem!

połączenie Kiprun GPS 900 by Coros

Obsługa zegarka GPS Kiprun 900 by Coros:parowanie, trening, instrukcja

Sprawdź stronę wsparcia dla użytkowania zegarka GPS Kiprun 900 by Coros z Decathlon. Zobacz jak korzystać z ustawień, dokonywać połączenia i rozwiązywać podstawowe problemy z sekcji FAQ. Pobierz instrukcje obsługi.

Kiprun 500 by Coros

Wsparcie techniczne zegarka Kiprun GPS 500 by Coros: instrukcja

Sprawdź stronę wsparcia dla użytkowania zegarka GPS Kiprun 500 by Coros z Decathlon. Zobacz jak korzystać z ustawień, dokonywać połączenia i rozwiązywać podstawowe problemy z sekcji FAQ. Pobierz instrukcje obsługi.

ONmove 500 HRM

ONmove 500 HRM: Instrukcja obsługi, naprawa

Nasi projektanci biegania opracowali ten zegarek, aby umożliwić Ci pomiar prędkości i odległości biegu oraz tętna.czy szukasz prostego i kompletnego zegarka do pomiaru wydajności biegu? Zmierz tętno na nadgarstku i zaprogramuj swój trening dzielony tym zegarkiem GPS.

  • Jak znaleźć instrukcję obsługi i dokumentację urządzenia?

    W Decathlon Support dbamy o to, abyś miał łatwy dostęp do wszelkich potrzebnych informacji na temat swojego zegarka GPS, a co za tym idzie, wszystkich jego funkcji (system, wyświetlacz, ustawienia kompasu, daty i godziny, informacji jak ustawiać i sterować połączeniami czy powiadomieniami). Aby znaleźć instrukcję obsługi i dokumentację, wystarczy odwiedzić naszą stronę internetową, gdzie zamieszczamy pliki PDF z instrukcjami dla każdego modelu - możesz je w każdej chwili zobaczyć lub pobierać i zapisywac w swoich dokumentach. Zamieszczamy możliwie najwięcej materiałów, jakie przekazują lub udostępniają producenci urządzeń z naszego asortymentu. Możesz również skorzystać z naszej aplikacji, która umożliwia dostęp do dokumentacji w wersji elektronicznej oraz aktualizacji oprogramowania zegarka.

  • Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy

    Jeśli masz pytania, wątpliwości lub potrzebujesz pomocy w obsłudze swojego zegarka GPS, po prostu poproś o pomoc! Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza na stronie lub wybrania innej formy kontaktu. Nasz zespół specjalistów jest dostępny również za pośrednictwem czata, pod telefonem i w mediach społecznościowych. Otrzymasz konieczne wsparcie dotyczące sprzętu do treningu. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zapytanie, udzielając fachowych porad i szybko rozwiązując ewentualne problemy. 

  • Szybkość odpowiedzi i profesjonalizm obsługi posprzedażowej zegarków GPS

    Dbamy o zadowolenie naszych Klientów, dlatego nasi eksperci są zawsze gotowi, by pomóc w rozwiązaniu problemów i udzielić profesjonalnych porad. Gwarantujemy szybką odpowiedź na każde zapytanie oraz sprawną realizację procedury reklamacji, abyś mógł jak najszybciej cieszyć się swoim sprzętem w pełni jego funkcjonalności. W obsłudze posprzedażowej zegarków GPS Decathlon wyznacza zupełnie nowe standardy jakości!

Najczęściej zgłaszane problemy ze sportowymi zegarkami GPS

Nowoczesne urządzenia są niezwykle zaawansowane i mają wbudowanych wiele funkcjonalności. Jednak przez swoją złożoność mogą stwarzać różne problemy. Poniżej przedstawiamy listę przykładowych kwestii, które rozwiązujemy w ramach obsługi posprzedażowej zegarków GPS ze sklepów Decathlon:

Problemy z pomiarem odległości i tętna – sprawdź, czy czujniki w jakie wyposażony jest zegarek są czyste i dobrze przylegają do nadgarstka. W razie potrzeby wymienimy pas na nowy.
Kłopoty z łącznością Bluetooth – upewnij się, że zegarek i telefon są kompatybilne oraz znajdują się w zasięgu.
Trudności z wodoszczelnością – jeśli Twój zegarek nie jest odporny na działanie wody, sprawdź, czy koperta zegarka nie jest uszkodzona i czy wszystkie uszczelki są na swoim miejscu.
Problemy z odczytem wysokościomierza – może być konieczna ponowna kalibracja, szczególnie po długim czasie nieużywania.