Obsługa posprzedażowa - użytkowanie produktu
Na co dzień spotykamy się z wieloma pytaniami od klientów, którzy kupili stoły do tenisa (table tennis). Nie chodzi o takie kwestie jak dostawa, odstąpienie od umowy, koszt wysyłki, tylko kwestie związane z użytkowaniem danego rozwiązania. Na tej podstawie przygotowaliśmy zbiór odpowiedzi, aby klienci mogli maksymalnie szybko otrzymać odpowiedź, bez oczekiwania na uzyskanie jej od naszych konsultantów. O jakie kwestie pytacie najczęściej?
Wielu interesuje, co mówi regulamin, jeśli chodzi o gwarancję na części. W przypadku starszych serii stołów gwarancja ta obowiązuje od 2 do 5 lat. Jeśli jednak masz stół z serii "Roll & Play", to wtedy gwarancja ta wynosi już 10 lat. Nie dotyczy to jednak wszystkich elementów. W przypadku takich części jak plastikowa obudowa, nóżki, siatka, hamulec czy słupki gwarancja jest krótsza i wynosi 2 lata. Obejmuje te elementy, które są wadliwe, ale nie wynika to z ich normalnego zużycia czy też uszkodzeń spowodowanych przez nieodpowiedni montaż. Nie obejmuje także uszkodzeń przez nieodpowiednie użytkowanie sprzętu. Więcej informacji związanych z tą kwestią znajdziesz w sekcji Gwarancje.
Częstą wątpliwością klientów jest kwestia części zamiennych. Ile będziesz czekać na uzyskanie elementu, którego potrzebujesz? Jeśli widzisz, że jest dostępny w naszym sklepie online, to trafi do Ciebie przeważnie w maksymalnie w 5 dni roboczych. Na zakup zostanie wystawiona faktura na Twoją prośbę i dosyć szybko część powinna znaleźć się u Ciebie. Czas realizacji zamówienia zależy m.in. od formy dostawy, na którą się zdecydujesz, i od tego, czy metoda płatnicza, którą wybierzesz, umożliwia natychmiastową zapłatę. Jeśli udasz się do lokalnego sklepu, to pracownik od razu sprawdzi dostępność części. Jeśli danego elementu nie ma na stanie, nie obawiaj się - możemy zlecić dostawę od producenta. Staramy się dokonywać zamówień maksymalnie szybko, aby móc tak samo szybko wysyłać produkty do klientów.
Zdarza się, że korzystający z oferty pytają o możliwość wymiany systemu bezpieczeństwa w ich stołach. Nie powinno Ci to sprawić większych problemów. Jeśli masz modele FT730 O, FT830 O, FT714 O, FT744 O, PPT 500 i PPT 530, zdejmij czerwony uchwyt. Po tym kroku system bezpieczeństwa będzie wolny od metalowej rurki - możesz go wymienić. Jeśli masz wątpliwości, jak to zrobić w przypadku Twojego stołu, skontaktuj się z nami. Napisz do nas lub zadzwoń. Na pewno będziemy Cię prosić o podanie modelu. Taka informacja najczęściej znajduje się na naklejce na dolnej części blatu. Przeważnie znajdziesz ją również na fakturze.