ARTENGO 714 OUTDOOR

REF: 8029861

STÓŁ DO TENISA STOŁOWEGO ARTENGO 714 OUTDOOR

2020

Masz część, która wymaga wymiany? Tutaj znajdziesz wszystkie części zamienne potrzebne do naprawy Twojego stołu.

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź sekcję FAQ

Użytkowanie produktu

Jak działa serwis posprzedażowy?

Niektóre produkty sprzedawane w Internecie objęte są gwarancją umowną. Jak długo obowiązuje gwarancja, można dowiedzieć się na stronie internetowej danego produktu. Gwarancja obejmuje części zamienne i robociznę. Gwarancja ogranicza się do wymiany wadliwych części, w zależności od sposobu ich użytkowania. Przejdź do sekcji "Gwarancje", aby zapoznać się z naszymi warunkami gwarancji.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące gwarancji sprzedaży lub wymiany, możesz również skontaktować się ze swoim sklepem Decathlon. W ramach gwarancji możesz oddać swój produkt do Serwisu Decathlon wraz z fakturą, którą możesz zapisać i/lub wydrukować w zakładce "Moje konto online".

help outline
Jak długo potrwa dostawa części zamiennej i gdzie zostanie ona dostarczona?

W przypadku wizyty w lokalnym sklepie pracownik serwisu będzie mógł udzielić informacji na temat dostępności i czasu dostawy tej części. Jeśli złożysz zamówienie online, czas dostawy wynosi zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych, w zależności od dostępności.
Dostawy są realizowane od poniedziałku do piątku, z zastrzeżeniem określonych warunków:
- dostawa w ciągu półdniowego przedziału czasowego,
- dostawa do drzwi Twojego domu (lub holu wejściowego Twojego budynku)
- dostawa przez kierowcę dostawy (który może poprosić Cię o pomoc w rozładowaniu paczki)
- firma dostawcza skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dnia dostawy. Nie będzie w stanie określić dokładnej godziny dostawy.

Jak można wymienić system bezpieczeństwa w twoim stole?

W przypadku stołów FT730 O, FT830 O, FT714 O, FT744 O, PPT 500 i PPT 530, należy wykonać następujące czynności: zdjąć czerwony uchwyt, odczepiając go; część będzie wtedy wolna od metalowej rurki i będzie można ją wymienić.

Kółka w twoim stole zacinają się. nie jest łatwo przesuwać stół. co możesz zrobić?

Smarowanie osi kółek jest integralną częścią konserwacji Twojego stołu. Zalecamy smarowanie ich co roku. Zobacz wideo poniżej.

Twoje koło jest uszkodzone. czy trzeba wymienić całe?

Tak. Jeśli sprzęt jest wciąż objęty gwarancją, a uszkodzenie nie powstało na skutek uszkodzenia mechanicznego, zapraszamy do wizyty w lokalnym Serwisie Decathlonm dzie pracownicy zamówią potrzebne części. Jeśli koło nie jest już objęte gwarancją, prosimy odwiedzić naszą stronę posprzedażową, gdzie można kupić część zamienną.

Moja nowa siatka wydaje się za krótka. jak sprawić, żeby pasowała do mojego stołu?

Aby zamontować nową siatkę, należy ją rozciągnąć. Następnie należy naciągnąć siatkę przed zamocowaniem jej na miejscu. Za pierwszym razem dopasowanie siatki jest zawsze nieco kłopotliwe, ale długość została obliczona bardzo dokładnie, aby siatka nie stała się zbyt luźna z upływem czasu.

Co należy zrobić, jeśli podczas otwierania lub zamykania stołu blaty nie przesuwają się łatwo?

Po pierwsze, sprawdź, jak mocno są przykręcone ruchome części. Jeśli nie ma żadnych uszkodzonych części, należy włożyć odrobinę smaru lub wosku w ślizgi z boku podwozia, po których przesuwają się śruby.

Czy możesz wymienić jeden z blatów swojego stołu?

Zespół PONGORI wymieni cały stół pod pewnymi warunkami. Sprawdź sekcję "Gwarancje" (patrz przycisk poniżej), aby zapoznać się z warunkami. Możesz również odwiedzić jeden z naszych sklepów Decathlon. Jeśli blat stołu został uszkodzony w wyniku niewłaściwego użytkowania, a gwarancja nie obejmuje tego uszkodzenia, możesz zamówić nowy blat do stołów PPT 500, 530, 900 i 930 od 2020 roku.

Jaka jest gwarancja na części?

Tables from our old ranges are covered for two to five years, while tables from our new "Roll & Play" (FT730 O, FT830 O, FT860 O, FT890 O) range are covered for ten. There is a two-year warranty for the brake, net, posts, plastic housing and adjustable feet. The warranty is limited to the supply of spare parts to replace parts that we recognise as being defective, and does not apply to damage caused by normal wear to parts, assembly of the table contrary to the instructions, failure to follow the instructions for use and safety instructions, lack of maintenance, use of aggressive cleaning products (tabletop), impacts, falls and more generally any cause that is unrelated to the quality of the table . For more information go to the "Warranties" section.

Co należy zrobić, jeśli część, którą chcesz zamówić, nie jest już dostępna w internecie?

You can contact your store's workshop and ask how long it will take for Pongori to supply the part.

ARTENGO 714 OUTDOOR
2-year warranty