Problemy techniczne - gdzie szukać pomocy w razie kłopotów ze sprzętem cardio
Kupując w Decathlon masz pewność, że sprzęt, który otrzymujesz cechuje się wysoką jakością i atrakcyjną ceną. Szeroki asortyment w korzystnej cenie to jedno, wysokiej klasy obsługa posprzedażowa wioślarzy to drugie. Jeżeli więc jesteś posiadaczem produktu marki Domyos i potrzebujesz pomocy, możesz liczyć na wsparcie posprzedażowe Decathlon Support. W pierwszej kolejności zachęcamy do działu FAQ, w którym umieściliśmy najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania a także odpowiedzi, które na nie udzieliliśmy. Aby je zobaczyć, wystarczy odszukać model swojego wioślarza na naszej liście produktów a następnie w zakładce produktu znaleźć sekcję FAQ.
Prawidłowe użytkowanie - jaki jest najlepszy sposób pielęgnacji wioślarza
Wioślarze powietrzne, mechaniczne, magnetyczne, wodne i hydrauliczne, dostępne w ofercie Decathlon, zaprojektowane są tak, by służyć jak najdłużej. Jednak okres użytkowania można skrócić bądź wydłużyć poprzez sposób dbania o wspomniany sprzęt. Prawidłowa pielęgnacja, konserwacja i przechowywanie wpływają pozytywnie na wytrzymałość i wydajność urządzenia. Nie wszystkie pomieszczenia nadają się bowiem do przechowywania tego rodzaju sprzętu, podobnie jak nie każdy detergent sprzyja jego czyszczeniu. Jeżeli więc zastanawiasz się jak dbać prawidłowo o swój sprzęt sportowy, zapraszamy do zapoznania się z naszymi wskazówkami. Znajdziesz je w zakładce produktu.
Wsparcie personelu - skontaktuj się z doradcą Decathlon Support
Z naszym personelem skontaktować możesz się zarówno składając zamówienie w sklepie internetowym, jak i na długo po jego otrzymaniu. Użytkując sprzęt można napotkać na różnego rodzaju problemy techniczne. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na interesujące Cię zagadnienie w naszym FAQ, zapraszamy do skontaktowania się z centrum wsparcia serwisowegonDecathlon Support. W tym celu wystarczy do nas zadzwonić lub napisać wiadomość e-mail