Centrum Wsparcia Technicznego
Zgłoś usterkę swojego sprzętu:
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

REF: 8804464
2024
Szukasz części zamiennych, filmów instruktażowych czy instrukcji obsługi do pobrania dla Twojego wioślarza Domyos Training Row 900 z połączeniem?
U nas znajdziesz kompleksowe wsparcie! Odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ) i kontakt z serwisem są na wyciągnięciu ręki.
Instrukcja montażu Domyos Training Row 900
1) Wyjmij konsolę z uchwytu. Jeśli z tyłu konsoli świeci się dioda LED i nie wyświetla żadnych informacji, należy wymienić konsolę. Jeżeli dioda LED świeci się, przejdź do punktu 2.
2) Sprawdź połączenia kabli konsoli w Domyos Training Row 900.
3) Sprawdź, czy transformator jest podłączony do urządzania. Jeżeli dioda LED nie świeci się w transformatorze (kabel zasilający), należy go wymienić.
Problem z połączeniem konsoli z urządzeniem Domyos Training Row 900.
Problem z połączeniem silnika oporu Domyos Training Row 900.
Problem dotyczy połączenia Bluetooth w wioślarzu Domyos Training Row 900.
Problem z drążkiem Domyos Training Row 900 do pociągania w trakcie ćwiczeń.

->Jeżeli słyszysz hałas za każdym razem, gdy pociągasz za uchwyt Domyos Training Row 900, wykonaj poniższe kroki:
- Sprawdź stabilność produktu (wykonaj regulację nóżek stabilizujących);
- Sprawdź, czy na szynie nie ma żadnych ciał obcych, które mogłyby zakłócać pracę kół;
- Dokręć wszystkie śruby w urządzeniu.
-> Jeżeli słyszysz skrzypienie czy tarcie "metal o metal" zalecamy dokręcenie wszystkich śrub w urządzeniu Domyos Training Row 900.
-> Sprawdź w Domyos Training Row 900, czy nóżki stabilizujące są prawidłowo wyregulowane oraz, czy urządzenie znajduje się na równej powierzchni.
-> Drążek nie jest połączony z konsolą lub bateria jest rozładowana w wioślarzu Domyos Training Row 900.
Krok 1 - Połącz uchwyt z konsolą:
1.1 - Naciśnij jednocześnie przyciski "+" i "-" na uchwycie przez kilka sekund.
Krok 2 - Wymień baterie w drążku do pociągania:
2.1 - Zdejmij pokrywę, która znajduje się po drugiej stronie drążka;
2.2 - Wyciągnij bateria łapiąc za biały element;
2.3 - Wymień baterie (oznaczenie baterii CR2032).

-> Regularnie sprawdzaj dokręcenie śrub w urządzeniu oraz prawidłowe zamocowanie poszczególnych elementów sprzętu;
-> Gdy pojawi się hałas podczas ćwiczeń, zapoznaj się z powyższym FAQ i odpowiedzi na pytania:
"Podczas ćwiczeń wioślarzem Domyos Training Row 900 słyszę skrzypienie" lub "Mój wioślarz Domyos Training Row 900 hałasuje";
-> Po każdej sesji treningowej należy wyczyścić ślady potu, ponieważ jest on korozyjny i może uszkodzić sprzęt.
Zalecamy stosowanie tylko miękkiej ściereczki, letniej wody i łagodnego mydła. Nie zalecamy stosować materiałów ściernych lub silnych środków chemicznych.
-> Jakie ograniczenia ma produkt?
> Maksymalna waga użytkownika to 150 kg.
> Przetestowany i zatwierdzony dla wszystkich użytkowników o wzroście do 2 metrów.
-> Wskazówki dotyczące przechowywania:
> Nie przechowywać w wilgotnym miejscu.
> Nie przechowywać urządzenia na zewnątrz.

Zgłoś usterkę swojego sprzętu:
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

1/ Wymiana konsoli w wioślarzu Domyos Training Row 900

Potrzebujesz części zamiennych do naprawy swojego wioślarza Domyos Training Row 900? Za pomocą jednego kliknięcia zanajdziesz wszystkie dostępne elementy do naprawy Twojego urządzenia - kliknij w przycisk poniżej!

Pobierz instrukcje obsługi

Domyos udziela gwarancji na ten produkt w normalnych warunkach użytkowania na okres pięciu lat na konstrukcję oraz pięciu lat na pozostałe części i robociznę od daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu.