Centrum Wsparcia Technicznego
Zgłoś usterkę swojego sprzętu:
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
REF: 8804464
2024
Szukasz części zamiennych, filmów instruktażowych czy instrukcji obsługi do pobrania dla Twojego wioślarza Domyos Training Row 900 z połączeniem?
U nas znajdziesz kompleksowe wsparcie! Odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ) i kontakt z serwisem są na wyciągnięciu ręki.
Instrukcja montażu Domyos Training Row 900
1) Wyjmij konsolę z uchwytu. Jeśli z tyłu konsoli świeci się dioda LED i nie wyświetla żadnych informacji, należy wymienić konsolę. Jeżeli dioda LED świeci się, przejdź do punktu 2.
2) Sprawdź połączenia przewodów.
3) Sprawdź, czy transformator jest podłączony do urządzania. Jeżeli dioda LED nie świeci się w transformatorze (kabel zasilający), należy go wymienić.
Problem z połączeniem konsoli z urządzeniem.
Problem z połączeniem silnika oporu.
Problem dotyczy połączenia Bluetooth.
Problem z drążkiem do pociągania.
->Jeżeli słyszysz hałas za każdym razem, gdy pociągasz za uchwyt, wykonaj poniższe kroki:
- Sprawdź stabilność produktu (wykonaj regulację nóżek stabilizujących);
- Sprawdź, czy na szynie nie ma żadnych ciał obcych, które mogłyby zakłócać pracę kół;
- Dokręć wszystkie śruby w urządzeniu.
-> Jeżeli słyszysz skrzypienie czy tarcie "metal o metal" zalecamy dokręcenie wszystkich śrub w urządzeniu.
-> Sprawdź, czy nóżki stabilizujące są prawidłowo wyregulowane oraz, czy urządzenie znajduje się na równej powierzchni.
-> Drążek nie jest połączony z konsolą lub bateria jest rozładowana.
Krok 1 - Połącz uchwyt z konsolą:
1.1 - Naciśnij jednocześnie przyciski "+" i "-" na uchwycie przez kilka sekund.
Krok 2 - Wymień baterie w drążku do pociągania:
2.1 - Zdejmij pokrywę, która znajduje się po drugiej stronie drążka;
2.2 - Wyciągnij bateria łapiąc za biały element;
2.3 - Wymień baterie (oznaczenie baterii CR2032).
-> Regularnie sprawdzaj dokręcenie śrub w urządzeniu oraz prawidłowe zamocowanie poszczególnych elementów sprzętu;
-> Gdy pojawi się hałas podczas ćwiczeń, zapoznaj się z powyższym FAQ i odpowiedzi na pytania:
"Podczas ćwiczeń wioślarzem Domyos Training Row 900 słyszę skrzypienie" lub "Mój wioślarz Domyos Training Row 900 hałasuje";
-> Po każdej sesji treningowej należy wyczyścić ślady potu, ponieważ jest on korozyjny i może uszkodzić sprzęt.
Zalecamy stosowanie tylko miękkiej ściereczki, letniej wody i łagodnego mydła. Nie zalecamy stosować materiałów ściernych lub silnych środków chemicznych.
-> Jakie ograniczenia ma produkt?
> Maksymalna waga użytkownika to 150 kg.
> Przetestowany i zatwierdzony dla wszystkich użytkowników o wzroście do 2 metrów.
-> Wskazówki dotyczące przechowywania:
> Nie przechowywać w wilgotnym miejscu.
> Nie przechowywać urządzenia na zewnątrz.
Zgłoś usterkę swojego sprzętu:
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
1/ Wymiana konsoli w wioślarzu Domyos Training Row 900
Potrzebujesz części zamiennych do naprawy swojego wioślarza Domyos Training Row 900? Za pomocą jednego kliknięcia zanajdziesz wszystkie dostępne elementy do naprawy Twojego urządzenia - kliknij w przycisk poniżej!
Pobierz instrukcję obsługi
Domyos udziela gwarancji na ten produkt w normalnych warunkach użytkowania na okres pięciu lat na konstrukcję oraz pięciu lat na pozostałe części i robociznę od daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu.