Kupując w sklepach stacjonarnych Decathlon oraz online na decathlon.pl zyskujesz nie tylko wysokiej jakości sprzęt do ćwiczeń w atrakcyjnej cenie, ale też profesjonalną obsługę posprzedażową steperów i pozostałych produktów dostępnych w naszej ofercie. Jeśli więc zastanawiasz się czy warto korzystać z naszych usług, sprawdź jak staramy się wspierać naszych Klientów w okresie posprzedażowym. Zobacz jakiej pomocy możesz oczekiwać od naszego personelu po zakupie sprzętu sportowego.
1 of 2
Rozwiązywanie problemów - najczęstsze kłopoty ze sprzętem fitness
Bywają sytuacje, w których natrafia się na drobne problemy związane z użytkowaniem stepperów i innych sprzętów fitness i cardio. Niewłaściwy montaż, nieodpowiednie użytkowanie lub brak prawidłowej pielęgnacji wpływać mogą na działanie produktów sportowych. Jeżeli z Twoim stepperem jest coś nie tak, zachęcamy do sprawdzenia, czy problem nie został już opisany przez naszych specjalistów. Po znalezieniu swojego modelu steppera na liście, w zakładce produktu należy odszukać dział FAQ. Umieszczamy tam najczęściej zadawane pytania dotyczące konkretnego produktu a także odpowiedzi, jakie na nie udzielamy. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego z doradcami Decathlon Support.
Części zamienne - dopasowane do stepperów elementy wymienne
Niektóre elementy sprzętów sportowych ulegają zużyciu. W takim przypadku można je wymienić na nowe. Jeśli szukasz części zamiennych do swojego produktu, jesteś w dobrym miejscu. Po wybraniu konkretnego modelu steppera z naszej listy, w sekcji części zamiennych znajdziesz przycisk, który przeniesie Cię do sklepu internetowego decathlon.pl. Aby ułatwić naszym Klientom i Klientkom zakupy, utworzyliśmy dział części idealnie dopasowanych do dostępnego w Decathlon sprzętu treningowego. Można więc swobodnie rozglądać się po całym dziale, ponieważ umieściliśmy w nim tylko i wyłącznie elementy kompatybilne z danym stepperem.
Odpowiednie użytkowanie - jak dbać o swój sprzęt do treningów w domu
Prawidłowa pielęgnacja zdecydowanie przedłuża okres użytkowania każdego sprzętu sportowego. Obsługa posprzedażowa steperów Decathlon Support obejmuje więc opis każdego etapu odpowiedniego użytkowania tego produktu. W naszym serwisie znajdziesz więc informacje dotyczące tego, jak przechowywać swój sprzęt, jak go czyścić i użytkować. Dzięki stosowaniu się do naszych zaleceń, możesz znacząco wpłynąć na to, jak długo Twój stepper będzie działał w sposób idealny.