Codzienne użytkowanie hulajnogi elektrycznej sprawia, że części eksploatacyjne mogą wymagać wymiany, a całość konstrukcji regularnego czyszczenia, serwisowania oraz konserwacji. Wybór wymarzonego modelu pojazdu dobrej marki to dopiero początek, ważne, aby przez cały okres intensywnej jazdy w sezonie oraz po jego zakończeniu zadbać o sprzęt zgodnie z jego wymaganiami. Specjalnie z myślą o naszych klientach i ich złożonych potrzebach stworzyliśmy program wsparcia technicznego Decathlon Support, dostępny o każdej porze i wszędzie tam, gdzie najbardziej go potrzebujesz. Przygotuj się do jazdy, popraw komfort użytkowania hulajnogi lub dopasuj parametry produktu do indywidualnych potrzeb tak, jak robią to profesjonaliści, korzystając z olbrzymiej bazy wiedzy i porad tematycznych Decathlon Support.
Przygotuj hulajnogę elektryczną do pierwszej jazdy z Decathlon Support
Przygotowanie hulajnogi do pierwszego użycia wymaga prawidłowego montażu wszystkich niezbędnych elementów oraz płynnego opanowania systemu rozkładania i składania decku, kierownicy oraz uchwytów. Skorzystaj ze wsparcia technicznego Decathlon Support, zanim jeszcze wyruszysz na rekonesans ulicami miasta. W internetowej bazie wiedzy stworzonej przez naszych specjalistów znajdziesz m.in.:
- porady ekspertów w kwestiach czyszczenia i konserwacji hulajnóg,
- wskazówki dotyczące montażu, składania i przechowywania pojazdu,
- odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z przygotowaniem do jazdy oraz późniejszym użytkowaniem,
- filmy i wideo prezentacje instruktażowe,
- szczegółowe opisy parametrów technicznych oraz pełną charakterystykę wybranych produktów.
Dowiedz się, które modele hulajnóg elektrycznych na rynku nadają się do jazdy w trudnych, zmiennych warunkach oraz po wymagającej nawierzchni. Sprawdź, jakie parametry jazdy najlepiej Ci odpowiadają i rozważ wybór właściwej konfiguracji. Nauczymy Cię, jak odpowiednio regulować prędkość i kiedy wprowadzić urządzenie w tryb pieszy. Dzięki naszym filmom instruktażowym krok po kroku zapoznasz się z panelem sterowania, działaniem kontrolerów w hulajnodze oraz prawidłowo naładujesz akumulator przed pierwszą i każdą kolejną jazdą.
Naprawa i serwis e-hulajnóg w domu, a nie tylko w sklepie? To możliwe!
Wykorzystanie bazy porad Decathlon Support umożliwia wykonanie większości drobnych prac serwisowych bez wychodzenia z domu. Centrum wsparcia technicznego online, dostępne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferuje pakiet praktycznych wskazówek oraz ogrom wiedzy specjalistycznej, niezbędnej w procesach napraw, czyszczenia, renowacji czy konserwacji zarówno podstawowych, jak i złożonych elementów elektrycznej hulajnogi.
Lubisz jeździć na wybranym przez siebie pojeździe i nie chcesz zmieniać go na inny? Zadbaj o prawidłowe użytkowanie hulajnogi, kontrolę stanu jej części, właściwe przechowywanie oraz czynności pielęgnacyjne. Dowiedz się, jak poprawić żywotność baterii, sprawdź, czy po zakończeniu jazdy nie pojawiły się nietypowe luzy, czy ograniczenia mechaniczne. Każdą z tych czynności wykonasz samodzielnie, sięgając po pakiet wsparcia Decathlon Support. Odtąd nie musisz z każdym drobiazgiem gnać do najbliższego sklepu. Mobilnie pomożemy Ci np.:
- wymienić system składania,
- wymienić tylne światło,
- wymienić blokadę bezpieczeństwa,
- wymienić koła i błotniki,
- wymienić baterię, czujniki prędkości, manetki gazu, a nawet silnik.
Przeprowadzimy Cię przez wszelkie zawiłości każdej z tych czynności, a także ułatwimy dobór właściwych części zamiennych, kompatybilnych z danym modelem e-hulajnogi. Pozornie identyczne elementy potrafią znacznie się od siebie różnić, dlatego, abyś uniknął opóźnień w naprawach i konieczności wymiany zamówionych części, w Decathlon Support czeka na Ciebie zestawienie propozycji przeznaczonych dla określonych typów i modeli elektrycznych pojazdów miejskich. Nie wiesz, czy wymiana lub naprawa elementów mechanicznych, hydraulicznych lub elektronicznych jest konieczna? Wejdź na Decathlon Support i dowiedz się, kiedy serwisować pojazd
Centrum serwisowania online – poznaj program wsparcia technicznego Decathlon Support
Nowoczesne urządzenia transportu osobistego zbudowane są z wielu elementów, które w wyniku intensywnej eksploatacji mogą się zużywać, a co za tym idzie wymagać serwisu lub wymiany. W niektórych przypadkach w czasie poruszania się e-hulajnogą na dłuższym dystansie może zdarzyć się też, że wyświetlacz wskaże Ci kod błędu. Dzięki specjalnym zestawieniom stworzonym w serwisie online Decathlon Support, z pomocą aplikacji lub przeglądarki internetowej w Twoim smartfonie od razu rozpoznasz problem oraz podejmiesz odpowiednie kroki, aby go rozwiązać. W razie stwierdzenia poważniejszej awarii lub konieczności wykonania większej naprawy możesz skorzystać z pomocy serwisantów w sklepach stacjonarnych Decathlon bądź też zgłosić usterkę sprzętu oraz zamówić serwis do domu, korzystając z działającej w ciągu tygodnia infolinii technicznej. Nasz zespół techników zapewni Ci najlepszą jakość obsługi posprzedażowej, a także podpowie, jak wykorzystać zasoby informacji online w czasie regularnego czyszczenia i konserwacji sprzętu na własną rękę. Podejmuj właściwe kroki i wspólne z Decathlon Support zadbaj o wydłużenie żywotności e-hulajnogi oraz o utrzymanie jej w pełnej gotowości do jazdy – komfortowej i bezpiecznej.