Większość osób kojarzy Decathlon jedynie ze sprzedażą sprzętu sportowego. Nie wszyscy Klienci wiedzą, że przysługuje im również obsługa posprzedażowa ławeczek do ćwiczeń siłowych i pozostałych produktów treningowych. Jeśli więc masz w domu jedno z dostępnych w Decathlon urzą dzeń kulturystycznych, zapraszamy do naszego serwisu posprzedażowego Decathlon Support. Znajdziesz w nim wszelkie niezbędne informacje dotyczące konserwacji i pielęgnacji sprzętu, możliwości jego serwisu oraz pozostałych porad na szeroko pojęty temat użytkowania w warunkach domowych.
1 of 2
Instrukcja obsługi - cyfrowa pomoc w montażu konkretnego sprzętu treningowego
Zamawiając ławeczkę do treningów siłowych w sklepie online Decathlon w większości przypadków przysługuje Ci darmowa dostawa. Zanim jednak zasiądziesz na niej w celu wykonania kompletnej jednostki treningowej, Twoim zadaniem będzie montaż sprzętu. Do tego niezbędna jest instrukcja obsługi. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz skorzystać z wersji papierowej, która dołączona jest do produktu, zapraszamy na stronę wsparcia posprzedażowego Decathlon Support, na której znajdziesz plik z instrukcją do pobrania.
Konserwacja - dowiedz się, jak najlepiej dbać o swoją ławeczkę treningową
Dbanie o sprzęt znacząco przedłuża jego żywotność. Dotyczy to zarówno elementów konstrukcji ławeczki, jak i jej tapicerki. Nasze produkty są co prawda niezwykle solidne, jednak niewłaściwe użytkowanie może skrócić okres stuprocentowej sprawności. Jeżeli więc chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o swój sprzęt, odszukaj go na naszej stronie internetowej a następnie przejdź do sekcji "Konserwacja".
Dedykowane części zamienne online
Jak każdy inny sprzęt sportowy, także ławeczka do trenowania mięśni za pomocą hantli, sztang i pozostałych akcesoriów, może ulegać zużyciu. Jeżeli jakikolwiek element uszkodzi się przed upływem okresu gwarancji, przysługuje Ci bezpłatny serwis. Jeżeli jednak okres gwarancyjny już się skończył, możesz skorzystać z naszego sklepu internetowego, w celu zamówienia części zamiennych. Link do części pasujących do Twojej ławeczki znajdziesz w dedykowanej temu tematowi sekcji.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) - jak najszybciej rozwiązać problem ze swoim sprzętem
Złożenie sprzętu nie powinno stanowić problemu, zwłaszcza, że nasza obsługa posprzedażowa ławeczek do ćwiczeń siłowych obejmuje możliwość pobrania dedykowanej konkretnemu modelowi instrukcji obsługi. Jeśli jednak coś nie działa tak jak należy, zachęcamy do zapoznania się z działem FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytań. Aby znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, znajdź swój produkt na stronie Decathlon Support a następnie odszukaj sekcję "Mam problem". Umieściliśmy w niej najczęstsze problemy, dotyczące montażu ławeczki oraz jej użytkowania. Jeśli nie ma tam recepty na Twój kłopot, zachęcamy do skorzystania z Centrum wsparcia technicznego Decathlon Support.
Centrum pomocy Decathlon Support - skontaktuj się z nami, jeśli szukasz wsparcia
Chcesz poćwiczyć na ławce biceps? A może wykonać trening klatki piersiowej? Jeśli Twoja ławeczka uniemożliwia Ci leżenie lub wyciskaniem, prosimy o kontakt. W trosce o bezpieczeństwo i komfort naszych Klientów i Klientek, uruchomiliśmy specjalną linię telefoniczną. Pod podanym na naszej stronie internetowej numerem telefonu, możesz uzyskać informacje na temat ewentualnej potrzeby serwisu. Pomożemy Ci również zgłosić usterkę oraz zamówić serwis do Twojego domu. Jeżeli więc w Twojej ławeczce szwankuje siedzisko, oparcie, stojak czy jakikolwiek inny element, zachęcamy do kontaktu. A jeżeli preferujesz kontakt elektroniczny, możesz wysłać nam wiadomość e-mail.
Decathlon Support - informacje na temat okresu gwarancji sprzętu
Nasz asortyment cechuje się tym, czym powinien wyróżniać się najlepszy sprzęt treningowy. Właściwie konserwowany posłuży Ci przez długi czas, dlatego objęliśmy go gwarancją o długości aż 5 lat na elementy konstrukcyjne i 2 lat na pozostałe części. Teraz możesz do woli trenować wznosy, brzuszki, wyciskanie sztangi i wiele innych ćwiczeń.
Zapraszamy do korzystania z usług wsparcia technicznego Decathlon Support!