Centrum Wsparcia Technicznego
Zgłoś usterkę swojego sprzętu:
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
REF: 8783011
2022
Dzięki Support Decathlon przejdziesz z nami przez każdy etap użytkowania swojego wioślarza Domyos x Waterrower WR3 z Decathlon.
Zacznijmy od montażu, przechodząc dalej do konserwacji i naprawy. Znajdź potrzebną Ci część zamienną, zamów ją do domu i wymień z pomocą naszych filmów instruktażowych.
Zapraszamy na Support Decathlon!
DOMYOS WATERROWER WR3
Aby połączyć się z aplikacją, wystarczy nacisnąć przycisk (1), a następnie sparować wioślarza z aplikacją.
Po naciśnięciu przycisku (1) dioda LED (2) zacznie migać.
Niebieski: wioślarz jest gotowy do połączenia.
Zielony: wioślarz jest podłączony.
Pomarańczowy: trwa aktualizacja.
Czerwony: wystąpił problem z połączeniem.
Dokręcić wszystkie widoczne śruby, które odpowiadają etapom montażu wioślarza Domyos X Waterrower WR3.
Po podłączeniu wioślarza do aplikacji wykonaj czynności opisane w filmie.
DOMYOS WATERROWER WR3: notice, réparation
Jeśli aktualizacja nie powiedzie się:
- Możesz ponownie uruchomić aktualizację z tej strony, ale poczekaj, aż dioda LED ponownie zmieni kolor na niebieski, zanim klikniesz przycisk ponownej próby (1).
- Możesz zapoznać się z faq aplikacji (2).
Nie należy pozostawiać wioślarza Domyos X Waterrower WR3 w wilgotnym miejscu.
Nie należy przechowywać na zewnątrz.
Maksymalna waga użytkownika wioślarza Domyos X Waterrower WR3: 150 kg.
Tylko do użytku domowego.
1. Po każdej sesji należy wyczyścić wszelkie ślady potu z wioślarza Domyos X Waterrower WR3 i regularnie usuwać kurz za pomocą miękkiej szmatki.
2. Regularnie sprawdzaj stabilność swojej maszyny wioślarskiej oraz dokręcenie śrub i wkrętów zgodnie z instrukcją obsługi.
Zgłoś usterkę swojego sprzętu:
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
ZMIANA GÓRNEGO PASA NAPĘDOWEGO
Potrzebujesz części zamiennych do swojego sprzętu, kliknij poniżej. Jeśli części których potrzebujesz nie wyświetlają się jako "dostępne online", zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Wsparcia Technicznego
Potrzebujesz instrukcji obsługi, kliknij poniżej
Domyos udziela gwarancji na ten produkt w normalnych warunkach użytkowania na okres pięciu lat na konstrukcję oraz dwóch lat na pozostałe części i robociznę od daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu.