Jazda na rowerze stacjonarnym to fantastyczny sposób na wzmocnienie masy mięśniowej, poprawę wydolności i spalenie naprawdę dużej liczby kalorii. Aby zapewnić sobie komfort i bezpieczeństwo ćwiczeń, warto wybrać odpowiedni sprzęt. Rower do domowej siłowni cardio powinien cechować się wysoką jakością, dlatego zalecamy wybór jednego z modeli marki Domyos. Dlaczego? Ponieważ poza nią, charakteryzują się również atrakcyjną ceną. Ponadto, nasze sprzęty do użytku domowego objęte są wysokiej klasy obsługą posprzedażową rowerów spinningowych.
Montaż sprzętu sportowego - jak poprawnie złożyć rower treningowy
Rowery spinningowe marek własnych Decathlon objęte są posprzedażową obsługą. Jedną z jej części jest nasze wsparcie w temacie montażu sprzętu. Jeżeli interesuje Cię obejrzenie filmu instruktażowego naszego roweru treningowego poszukaj swojego modelu na naszej stronie obsługi technicznej Decathlon Support. Umieściliśmy tam instrukcję składania roweru stacjonarnego krok po kroku.
Rozwiązywanie problemów - jakie są najczęściej zadawane pytania techniczne
Masz problem z napędem pasowym w swoim rowerze? Nie możesz ustawić odpowiedniego oporu za pomocą pokrętła? A może Twój monitor LCD płata Ci figle? Bez względu na to, jaka jest Twoja odpowiedź, zapraszamy do zapoznania się z naszą sekcją FAQ. Znajdziesz w niej wszystkie najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania. Dotyczą one zarówno regulowania wysokości siodełka i kierownicy, problemów ze zbyt głośnymi dźwiękami podczas trenowania, regulacji hamulca, trudności z połączeniem sprzętu ze smartfonem, tabletem lub smartwatchem i wielu innych czynników, które uniemożliwiają komfortowy trening pod własnym dachem.
Pielęgnacja - jak należy dbać o rower stacjonarny, aby służył jak najdłużej
Regularne czyszczenie, konserwowanie i serwisowanie sprzętu sportowego znacząco przedłuża jego żywotność. Dbać trzeba o wszystkie elementy, od stalowej konstrukcji, przez wyświetlacz, po siodełko. Innego sposobu dbania wymaga jednak rama a innego monitor, dlatego szczegóły pielęgnacji dostosowane do konkretnych partii roweru, opisaliśmy na stronie wsparcia posprzedażowego Decathlon Support. Sekcja dotycząca konserwacji porusza temat dokręcania śrubek, czyszczenia poszczególnych elementów, sposobu przechowywania sprzętu i ogólnej pielęgnacji produktów marki Domyos.
Pomoc personalna - gdzie można otrzymać wsparcie techniczne naszego personelu
Wszystkim naszym Klientom oferujemy bezpośrednie wsparcie personalne. Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze swoim rowerem stacjonarnym, prosimy o skontaktowanie się z naszym centrum wsparcia technicznego. Aby ułatwić kontakt, uruchomiliśmy specjalną linię telefoniczną, która czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00. Możesz również skontaktować się z nami poprzez e-mail lub formularz kontaktowy. Wszelkie dane znajdziesz na naszej stronie internetowej
Samodzielna naprawa - jak naprawić uszkodzony sprzęt fitness
Jeśli lubisz osobiście radzić sobie z drobnymi usterkami lub wymianą części, na stronie Decathlon Support znajdziesz pomocne filmiki instruktażowe, w których pokazaliśmy jak należy robić to w sposób poprawny. Uwzględniliśmy najczęściej wykonywane domowe naprawy i serwis, dlatego jeśli potrzebujesz unikalnej pomocy, zapraszamy do kontaktu telefonicznego. W razie potrzeby zgłosimy za Ciebie usterkę i ustalimy dogodny dla Ciebie termin serwisu.
Elementy na wymianę - gdzie znaleźć pasujące części zamienne do Twojego sprzętu
Nawet najlepiej zadbany produkt sportowy ulega zużyciu. Oczywiście nie dotyczy to konstrukcji stalowej, a drobnych elementów, które po regularnej eksploatacji tracą swoje właściwości. Jeżeli dzieje się tak przed upływem okresu gwarancyjnego, zarówno części jak i serwis są bezpłatne. Jeśli jednak nie podlegają one reklamacji, możesz dokupić zamienniki na decathlon.pl. Aby ułatwić zakupy naszym Klientom, wszystkie kompatybilne z konkretnym modelem części zamienne umieściliśmy w jednym dziale. Po wciśnięciu przycisku przeniesiesz się więc bezpośrednio do niego.