Zakupy w sklepach sportowych Decathlon to gwarancja wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej cenie. Zaprojektowane do trenowania górnej i dolnej części pleców przyrządy, pozwalają wzmocnić sylwetkę i poprawić ogólną sprawność fizyczną użytkownika. Cechuje je wytrzymałość, prosty montaż, klasyczny design i wysoka jakość materiałów. Oferta Decathlon nie obejmuje jednak jedynie sprzedaży. Po zakupach w naszych sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym, wszystkim Klientom przysługuje obsługa posprzedażowa przyrządów do ćwiczeń mięśni pleców. W ramach gwarancji oferujemy bezkosztową naprawę, natomiast w przypadkach nieobjętych okresem gwarancyjnym, możliwość skorzystania z naszego serwisu. Ponadto, na stronie internetowej Decathlon Support, znaleźć można wszelkie niezbędne informacje dotyczące oferowanego przez nas sprzętu sportowego.
FAQ - zobacz co możesz zrobić zanim umówisz się na wizytę serwisową
Bez względu na to, czy kupujesz sprzęt do swojej siłowni w sklepie internetowym czy decydujesz się na zakupy stacjonarne, po przyjeździe do domu, urządzenie należy złożyć. Jeśli na tym etapie wystąpią jakiekolwiek problemy, zapraszamy do poszukania rozwiązania na stronie internetowej Decathlon Support. Aby jednak poznać precyzyjne informacje, należy w pierwszej kolejności wybrać z listy swój produkt. W dedykowanej dla niej podstronie umieściliśmy wszelkie niezbędne informacje na jego temat. Zanim więc zamówisz wizytę serwisową, upewnij się, że nie możesz rozwiązać go samodzielnie korzystając z naszych podpowiedzi. Większość kłopotów ze sprzętem dotyczy tych samych elementów, dlatego najczęściej zadawane pytania opublikowaliśmy wraz z odpowiedziami na poszczególne zagadnienia w sekcji FAQ.
Dedykowane części zamienne - gdzie ich szukać
Odpowiednia pielęgnacja, konserwacja i przechowywanie to sposób na przedłużenie okresu żywotności danego urządzenia. Jednak nawet najbardziej troskliwe traktowanie produktu nie sprawi, że jego części nie ulegną zużyciu. Jeśli tak się stanie, możesz dokupić części zamienne w sklepie Decathlon. Wystarczy, że znajdziesz swój produkt na naszej liście a następnie, w zakładce produktu, odszukasz sekcję "Części na wymianę". Zostaniesz przeniesiony na stronę, na której umieściliśmy wszystkie pasujące do Twojego sprzętu części.
Unikalna instrukcja obsługi obsługi
Poprawny montaż to podstawa bezpieczeństwa i komfortu ćwiczeń. Aby złożyć sprzęt tak jak należy, powinno się korzystać z instrukcji obsługi. Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz jej, nic nie szkodzi. Na stronie obsługi posprzedażowej Decathlon Support umieściliśmy instrukcje do wszystkich sprzętów naszych marek. Jeżeli więc szukasz instrukcji do swojego urządzenia, znajdź je na stronie głównej, a następnie przejdź do zakładki produktu. W stosownej sekcji odnajdziesz dokument z instrukcją do pobrania. Dzięki temu będziesz mógł pobrać go na komputer lub telefon, otworzyć za każdym razem, gdy zajdzie taka potrzeba i zastosować wskazówki, których szukasz.
Serwis - przeczytaj o usługach serwisowych oferowanych przez Decathlon Support
Poza sprzedawanym sprzętem do ćwiczeń, oferujemy również profesjonalne usługi serwisowe. Zajmujemy się pielęgnacją, konserwacją i naprawą produktów o przeznaczeniu sportowym. Realizujemy serwis zarówno w ramach gwarancji, jak i poza nią. Oferujemy kompletny przegląd sprzętów, jego naprawę i wymianę części, które uległy zużyciu lub uszkodzeniu. Jeśli więc nadal zastanawiasz się czy warto wybrać Decathlon, przeczytaj o spersonalizowanym wsparciu technicznym, które przysługuje naszym Klientom po zrealizowaniu zakupów w jednym z naszych sklepów.
Wsparcie techniczne Decathlon Support - sprawdź, jak pomagamy naszym Klientom
Decydując się na zakupy w Decathlon, otrzymujesz nie tylko wysokiej jakości produkt w korzystnej cenie, ale również możliwość serwisowania go w naszych placówkach stacjonarnych. Ponadto, naszych Klientów zapraszamy do korzystania z innowacyjnej platformy Decathlon Support, na której znaleźć możesz porady dotyczące konkretnych produktów oraz nasze wsparcie techniczne. Jeśli jesteś posiadaczem sprzętu do treningu siłowego marki Corenght, na naszej stronie internetowej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące jego montażu, użytkowania, pielęgnowania, konserwacji i serwisowania. Ponadto oferujemy również telefoniczną i mailową pomoc doraźną. Jeżeli więc posiadasz jakieś pytania, na które odpowiedzi nie udało Ci się odnaleźć na naszej stronie internetowej Decathlon Support, zapraszamy do kontaktu.
Konsultacja - sprawdź jak możesz skontaktować się z naszym personelem
Bywają przypadki, których nie udało nam się omówić w sekcji rozwiązywania problemów. Wymagają one szerszej diagnozy, dlatego uruchomiliśmy specjalną linię telefoniczną, której zadaniem jest wsparcie naszych Klientów na etapie diagnozowania problemu. Oferowana przez nas pomoc nie ogranicza się jednak jedynie do wskazania usterki bądź rozwiązania problemu. Jeżeli wyrazisz taką chęć, możesz również zlecić nam zamówienie w Twoim imieniu, serwisu pod wskazany adres. Można do nas dzwonić od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do godziny 20:00. Jeśli nie lubisz kontaktować się drogą telefoniczną, zachęcamy do napisania nam wiadomości drogą internetową. W tym celu prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na podany w odpowiedniej zakładce adres.