EB 140

REF: 8872852

Wsparcie techniczne roweru stacjonarnego Domyos EB900 B: naprawa, części zamienne, montaż

2024

Szukasz wsparcia technicznego po zakupie roweru stacjonarnego Domyos EB900 B?
Strona Support Decathlon przeprowadzi Ciebie przez cały proces montażu! Znajdziesz również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ), części zamienne i kontakt z serwisem. Potrzebujesz instrukcji obsługi? Pobierz ją jednym kliknięciem!

Montaż roweru stacjonarnego Domyos EB900 B

Instrukcja montażu wideo Domyos EB900 B (2024)

FAQ roweru stacjonarnego Domyos EB900 B

Konsola roweru stacjonarnego EB900 B nie włącza się

Problem z konsolą, kablami lub baterią w EB900 B.

1) Wyjmij konsolę ze wspornika a następnie sprawdź, czy:
    a) dioda LED świeci się - uszkodzona konsola;
    b) dioda LED mruga - uszkodzona bateria;
    c) dioda LED nie świeci się - przejdź do kroku nr 2 poniżej.

2) Sprawdź połącznia kabli z konsolą roweru (film ilustrujący, jak dokonać kontroli znajdziesz poniżej).

3) Jeżeli rower stacjonarny nie był często użytkowany, trenuj przez 5-10 minut, aby naładować baterie w urządzeniu.

4) Jeżeli powyższe wskazówki nie pomogły, zalecamy wymianę baterii (film instruktażowy znajdziesz w sekcji NAPRAW SAM).

Film ilustrujący - kontrola połączeń kabli

Na konsoli pojawił się błąd E1 w Domyos EB900 B

Problem w komunikacji rowerka EB900 B z konsolą.

Oznacza to, że konsola ma problem z przesyłaniem komend (takich jak: zmiana oporu, zmiana treningu) do płyty głównej, która odpowiada za komunikację konsoli z funkcjami dostępnymi w urządzeniu. Komunikat błędu E1 świadczy o uszkodzeniu elektroniki w konsoli.

--
Zalecenie pogwarancyjne:
1. Wymień konsolę.

W urządzeniu EB900 B na konsoli wyświetlił się błąd E2/E3 albo opór nie działa

Problem z połączeniem kabli i/lub silnikiem oporu.

  • Sprawdź połączenia kabli (idące od konsoli w kierunku obudowy urządzenia).
(film instruktażowy znajduje się w powyższym pytaniu "Konsola roweru stacjonarnego Domyos EB900 B nie włącza się");

--
Zalecenie pogwarancyjne:
1. Wymień silnik oporu;
2. Jeżeli błąd nadal występuje, wymień kable.
3. Jeżeli problem nadal występuje, wymień konsole.

Mój Domyos EB900 B hałasuje podczas użytkowania

Problem może dotyczyć:
    - poluzowanych śrub;
    - uszkodzonych korb lub/i pedałów;
    - uszkodzenia wewnątrz urządzenia (koło zamachowe/oś/łożysko).

Wykonaj poniższe kroki:
1. Dokręć wszystkie śruby i elementy konstrukcji;
2. Dokręć pedały.

Informacje na temat tego, jak dokręcić śruby, znajdziesz w instrukcji produktu. Instrukcje znajdziesz również na naszej stronie - przejdź do sekcji Instrukcja obsługi roweru stacjonarnego Domyos EB900 B, która znajduje się na koniec strony produktu lub kliknij przycisk poniżej.

Słychać klikanie cykliczne w moim rowerze EB900 B

Problem najczęściej dotyczy poluzowanych pedałów.

1 . Sprawdź, czy w Twoim rowerze Domyos EB900 B pedały są dokręcone prawidłowo*.

*Aby sprawdzić, jak dokręcić pedały (kierunek dokręcenia), koniecznie zapoznaj się z ilustracją poniżej lub z instrukcją obsługi - znajdziesz ją w sekcji INSTRUKCJA lub kliknij przycisk poniżej (zobrazowane czynności znajdują się na stronie nr 8, ilustracja nr 8).

Słychać klikanie cykliczne w moim rowerku Domyos EB 900 B
Wskaźnik tętna pokazuje nieprawidłowe dane w moim rowerze stacjonarnym Domyos EB900 B

Problem z czujkiem tętna.

  1. Sprawdź, czy kable od czujników kierownicy są prawidłowo podłączone do przewodów idących od konsoli.
  2. Przetrzyj wilgotną ścierką czujniki tętna znajdujące się na kierownicy urządzenia EB900 B (nie zaleca się używania silnych środków czyszczących);
  3. Ułóż dłonie prawidłowo na czujnikach;
--
Zalecenie pogwarancyjne:
1. Wymień kierownice posiadającą czujniki tętna.

Aplikacja E-connected nie działa z moim rowerem Domyos EB900 B

Sprawdź najczęściej zadawane pytania (FAQ) na stronie dedykowanej dla aplikacji - kliknij przycisk poniżej!

Aplikacja KINOMAP nie działa poprawnie z moim urządzeniem EB900 B

Sprawdzić odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ), aby rozwiązać problem. Kliknij przycisk poniżej!

Akcesoria do roweru stacjonarnego Domyos EB900 B

Konserwacja roweru stacjonarnego Domyos EB900 B

Zalecenia i wskazówki dla roweru stacjonarnego Domyos EB900 B

  • Cechy mojego urządzenia Domyos EB900 B:
- Maksymalna waga użytkownika to 110 kg;
- Urządzenie przeznaczone do użytku domowego;
- Rower stacjonarny nie jest przeznaczony do użytku profesjonalnego.
  • Wskazówki dotyczące przechowywania urządzenia:
- Zalecamy przechowywanie urządzenia w suchym miejscu;
- Unikaj przechowywania w miejscach podatnych na wilgoć.
  • Wskazówki dotyczące konserwacji mojego urządzenia:
- Regularnie sprawdzaj, czy nie ma widocznych uszkodzeń konstrukcji oraz, czy jest prawidłowe mocowanie poszczególnych elementów konstrukcji urządzenia.

DOMYOS EB 140

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu:

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]

Uprzejmie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

Części zmienne do roweru stacjonarnego Domyos EB900 B

Wszystkie potrzebne części zamienne do swojego urządzenie EB900 B znajdziesz w jednym miejscu. Wystarczy, że klikniesz przycisk poniżej, a szybko przywrócisz sprzęt do pełnej sprawności!

DOMYOS EB 900 B

Sprzedaj nam swój używany sprzęt sportowy!

Płatność voncherem ważnym 2 lata w sklepach i na decathlon.pl
Wstępna wycena zaledwie w klika minut.

Poznaj szczegóły na naszej stronie - kliknij na przycisk poniżej!

Instrukcja obsługi roweru stacjonarnego Domyos EB900 B

DOMYOS EB 140

Nasze zobowiązanie

Domyos udziela gwarancji na ten produkt w normalnych warunkach użytkowania na okres pięciu lat na konstrukcję oraz dwóch lat na pozostałe części i robociznę od daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu.