W900

Ref: 8405294

Bieżnia Domyos W900 C. - obsługa posprzedażowa, instrukcja i części zamienne

Sprawdź w jaki sposób rozpocząć przygodę ze swoją bieżnią.

Zobacz jak dokonać montażu, jak ją konserwować czy zgłosić usterkę w systemie naprawy Door to Door.

Do twojej dyspozycji oddajemy także dedykowane części zamienne, a do pobrania instrukcję obsługi.

Montaż

FAQ

Moja bieżnia nie chce się włączyć
Moja bieżnia hałasuje
Kiedy wchodzę na bieżnię, prędkość spada.
Mam problem z moim pasem cardio
Problem z aplikacją
Jaką funkcję pełni "bluetooth"?
Jaka jest funkcja portu "usb"
Na moim ekranie pojawia się słowo "serwis"
Moja konsola nie wskazuje właściwej prędkości
Skąd mam wiedzieć, jaki dystans i czas pracy ma moja bieżnia?
Jak aktywować/dezaktywować sygnał dźwiękowy konsoli?

Konserwacja

Konserwacja po każdym użyciu
Komunikat o regularnej konserwacji lub serwisie
Wskazówki dotyczące przechowywania
Ograniczenie użytkowania
Centrowanie pasa biegowego
Jak sprawdzić, czy moja taśma biegowa jest prawidłowo napięta?
Smarowanie płyty biegowej
Wskazówki dotyczące konserwacji zapobiegawczej

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - serwis@decathlon.pl


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

WALK500 (A partir : Janvier 2019)

Schemat Części Zamiennych

W900

Instrukcja Obsługi

Nasze zobowiązanie

Domyos udziela gwarancji na ten produkt w normalnych warunkach użytkowania na okres pięciu lat na konstrukcję oraz dwóch lat na pozostałe części i robociznę od daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu..

WALK500 (A partir : Janvier 2019)