REF: 8298136
2013
Przygotowaliśmy tu wszystkie techniczne informacje na temat obsługi twojego roweru Domyos VA 530.
Konserwacja, naprawa, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Części zamienne czy instrukcja obsługi do pobrania. Wszystko, abyś kompendium wiedzy o użytkowaniu swojego sprzętu z Decathlon miał w jednym miejscu.
Zapraszamy na Support Decathlon!
Pedały są poluzowane
=> Odkręć, a następnie mocno dokręć pedały
1. Problem dotyczący montażu
=> W tylnej części konsoli
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia z tyłu konsoli zostały wykonane prawidłowo
=> Na wysokości połączenia dwóch rurek
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia wiązki przewodów elektrycznych zostały wykonane prawidłowo
2. Problem elektryczny
=> Rower jest zasilany z baterii
Sprawdzić prawidłowe położenie baterii +/-. Jeżeli problem występuje nadal, wymienić baterie na nowe.
=> Rower jest zasilany z sieci
Upewnij się, że zasilacz sieciowy jest podłączony bezpośrednio do roweru, wtyczka została prawidłowo włożona do gniazdka, a w sieci jest zasilanie
3. Problem z użytkowaniem
Informacja: konsola nie włączy się, jeżeli używasz równocześnie baterii i zasilacza sieciowego
1. Nie mogę założyć pedałów
=> Nieprawidłowy montaż pedałów
Upewnij się, że pedał oznaczony literą R został założony z prawej strony, a pedał L – z lewej strony roweru
2. Podczas pedałowania słychać hałas
=> Sprawdzanie montażu pedałów
Upewnij się, że podkładki okrągłe zostały założone w sposób określony w instrukcji montażu, a wszystkie śruby są dokręcone prawidłowo
Śruby są poluzowane
=> Dokręć wszystkie widoczne śruby
1. Po zmianie położenia pokrętła regulacji oporu nie odczuwam żadnych zmian
=> Kabel jest podłączony nieprawidłowo
Odkręć rurkę wspornika kierownicy i sprawdź, czy kabel jest podłączony prawidłowo
=>Upewnij się, że czarny klin, znajdujący się w dolnej części linki, został zdjęty
2. Na poziomie 1 opór jest zbyt duży
=> Kabel jest podłączony nieprawidłowo
Odkręć rurkę wspornika kierownicy i sprawdź, czy kabel jest podłączony prawidłowo
Problem dotyczący konfiguracji konsoli
=> Sprawdź, czy wyłącznik znajdujący się z tyłu konsoli jest ustawiony na „Km”, aby odległość była wyświetlana w kilometrach lub „Mi” dla mil
=> Wciśnij przycisk „RESET”, aby zmiana została przeprowadzona
Wskaźnik tętna nie miga lub miga w sposób nieregularny
=> Upewnij się, że pas do pomiaru tętna jest założony prawidłowo (zobacz instrukcję obsługi pasa)
1. Odłącz zasilacz po zakończeniu każdego treningu.
2. Przetrzyj miękką ściereczką (lekko zwilżoną wodą) po zakończeniu każdego treningu.
3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru, a także dokręcenie śrub (zgodnie z instrukcją).
4. W przypadku dłuższego okresu nieużytkowania:
- wyjmij baterie
- upewnij się, że rower nie stoi na słońcu lub w wilgotnym miejscu
1. Odłączaj zasilacz po każdym użyciu.
2. Czyścić miękką szmatką (zwilżoną wodą) po każdym użyciu.
3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru i dokręcenie śrub zgodnie z instrukcją obsługi.
Nie pozostawiać w wilgotnym miejscu, nie przechowywać na zewnątrz.
Wyłącznie do użytku domowego.
Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu
ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]
Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
Naprawiaj sam, z pomocą naszych filmików
Potrzebujesz części zamiennych do roweru stacjonarnego Domyos VA 530, kliknij poniżej a uzyskasz dostęp do wszystkich dedykowanych części zamiennych z możliwością zamówienia ich bezpośrednio do domu online.
Potrzebujesz instrukcji, kliknij poniżej
DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.