Części zamienne
Kliknij poniżej aby zobaczyć części do twojego roweru
REF: 8352597
2016
Zaprojektowany z myślą o dojazdach do pracy i regularnej jeździe po mieście, szczególnie w połączeniu z różnymi formami transportu publicznego (autobus, metro, schody ruchome itp.), zajmując przy tym jak najmniej miejsca.
Ten rower jest lekki (aluminiowa rama), a dzięki 7-biegowej przekładni Shimano, błotnikom i podpórce rowerowej może dowieźć Cię wszędzie tam, gdzie potrzebujesz. Posiada boczny mechanizm składania z zatrzaskiem, który bardzo ułatwia złożenie, przechowywanie i/lub transport tego roweru.
Zobacz film obok
Zalecane ciśnienie w oponach wynosi od 3,5 bara (komfort) do 4,5 bara (osiągi). Pompka nożna z manometrem ułatwia sprawdzenie ciśnienia podczas pompowania opon. Jeśli go nie masz, sprawdź ciśnienie w oponach, ściskając je między dwoma palcami. Opona powinna być twarda, a jednocześnie lekko się poddawać po naciśnięciu. Im twardsza opona, tym szybsza i lżejsza jazda, ale tym bardziej odczujesz nierówności na drodze. Z drugiej strony, jazda z niedopompowanymi oponami grozi uszkodzeniem felg i zwiększa ryzyko przebicia opony.
WAŻNE: Napompowanie opon do co najmniej 3,5 bara zapewnia lepszą odporność na przebicie i dobrą równowagę między komfortem a osiągami.
Zalecamy ponowne pompowanie opon co miesiąc.
Może być kilka powodów, dla których Twoje biegi nie zmieniają się płynnie lub prawidłowo.
1- Sprawdź, czy hak przerzutki nie jest wygięty.
Wygięty hak powoduje, że przerzutka nie jest wyosiowana i dlatego nie może działać prawidłowo. Stojąc za rowerem, należy sprawdzić ustawienie przerzutki. Jeżeli hak jest wygięty, należy udać się do najbliższego serwisu Decathlon, gdzie uzyskają Państwo pomoc w wyprostowaniu haka przerzutki.
2- Sprawdź położenie końcówek pancerzy linki (końcówki). Nieprawidłowo ustawione końcówki pancerzy mogą utrudniać zaciąganie linki przerzutki i w konsekwencji powodować nieprawidłową zmianę przełożeń.
Przy przerzutce tylnej są dwa miejsca, w których należy sprawdzić położenie końcówek linki.
- Jeśli któraś z zaślepek jest nieprawidłowo umieszczona, należy umieścić ją z powrotem na swoim miejscu.
3- Mogło dojść do zatarcia linki i/lub pancerza.
Jeżeli w szczególności masz trudności ze zmianą biegów na najmniejsze tryby (najwyższa prędkość, ponieważ biegi są ponumerowane od największego do najmniejszego) lub przerzutka nie porusza się nawet po naciśnięciu dźwigni zmiany biegów, to prawie na pewno doszło do zatarcia linki i/lub pancerza.
W takim przypadku należy wymienić linkę i pancerz. W tym celu można zwrócić się do najbliższego serwisu Decathlon lub wymienić je we własnym zakresie. Jeżeli regularnie jeździsz rowerem składanym po mokrych lub błotnistych nawierzchniach lub jeżeli regularnie myjesz rower Hoptown 320 dużą ilością wody, linki i pancerze należy wymieniać częściej.
4- Przerzutka może wymagać regulacji.
Ze względu na wszystkie opisane powyżej przyczyny może zaistnieć konieczność wyregulowania przerzutek.
Aby wykonać tę czynność samodzielnie, należy postępować zgodnie z poniższym poradnikiem. Możesz również odwiedzić lokalny serwis Decathlon, gdzie nasi technicy wykonają tę czynność za Ciebie.
Może być tak, że zestaw kierowniczy jest nieco luźny. Można to wyregulować, postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w poniższym filmie.
WAŻNE: Ta regulacja wymaga specjalnych narzędzi. Jeśli nie jesteś pewien, jakiego narzędzia użyć lub jak go użyć, przynieś rower do lokalnego serwisu Decathlon, zamiast próbować wykonać regulację samodzielnie.
Jeżeli po dokręceniu nadal występuje luz w układzie kierowniczym, należy oddać rower do serwisu Decathlon w celu sprawdzenia go przez jednego z naszych techników.
Podczas użytkowania, czasami może pojawić się mały luz w poziomie kolumny kierownicy; nie stanowi to zagrożenia dla bezpieczeństwa, ale może być irytujące podczas kierowania rowerem.
Luzu tego można się pozbyć, postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w poniższym filmie.
WAŻNE: Jeśli nie jesteś pewien, jak wykonać tę naprawę, przynieś rower do lokalnego serwisu Decathlon, a nie próbuj naprawiać go samodzielnie.
Kliknij poniżej aby zobaczyć części do twojego roweru
Certyfikat Zgodności
Instrukcja Obsługi