VM E ENERGY

8359854

Data wprowadzenia na rynek: 2016

Mam problem

KONSOLA NIE WŁĄCZA SIĘ

1- Sprawdź z tyłu konsoli, czy jest odpowiednio podłączona.

 

 

2-Sprawdź, czy złącze jest odpowiednio połączone z rowerem i czy jest połączony z siecią zasilającą. Sprawdź, czy gniazdko działa (w celu sprawdzenia, czy gniazdko działa, podłącz lampę lub inne urządzenie elektryczne).

                                                        

MOJA KONSOLA NIE WYŚWIETLA ODPOWIEDNIEJ JEDNOSTKI MIAR ODLEGŁOŚCI

Domyslnie konsola wyswietla wartosci odległosci i predkosci w km i km/h. Zmiana jednostek na mile:

1/ Wyłaczyc konsole.

2/ Nacisnac przez 3 sekundy przycisk srodkowy \"OK\" .

3/ Wybrac jednostke przyciskami \"- +\"

4/ Zatwierdzic, naciskajac przycisk srodkowy \"OK\" , konsola powraca automatycznie do wyswietlana ekranu głównego.

MÓJ ROWER NIE JEST STABILNY

Jezeli podczas uzytkowania rower jest niestabilny, nalezy przekrecic jedno lub oba p okretła, które znajduja sie z boku nózek tylnych az do chwili, kiedy urzadzenie bedzie stabilne.

 

.

 

NIE MOGĘ ZAMONTOWAĆ PEDAŁÓW

Prawy pedał (R) i lewy pedał (L) nie są wkręcane w tym samym kierunku:

 

 

PO KAŻDYM OBROCIE PEDAŁÓW SŁYCHAĆ HAŁAS

 
Odkręć lekko pedały (wykonując jeden obrót), a następnie mocno dokręć pedały.
 
 
 

 

MÓJ ROWER GŁOŚNO PRACUJE

Dokręć wszystkie widoczne śruby.

 

 

BRAK CZĘŚCI LUB ZNISZCZONA CZĘŚĆ

Znajdź numer części i kliknij \"NIE”

 

 

JAK POŁĄCZYĆ URZĄDZENIE DOMYOS Z TABLETEM/SMARTFONEM?

1/ Pobierz bezpłatnie aplikację Domyos E-Connected ze sklepu APP STORE lub GOOGLE PLAY.

 

2/ Uruchom aplikację.

 

3/ Umieść tablet/smartofn w pobliżu urządzenia.

Aby rozpocząć pracę, ustaw tablet na wsporniku, przed czujnikiem optycznym (patrz schemat obsługi pulpitu sterowania).

Jeśli łączność Bluetooth® zostanie uruchomiona: urządzenie automatycznie zostanie wykryte. Nazwa urządzenia zostanie wyświetlona na ekranie, Kliknij przycisk OK.

Jeśli łączność Bluetooth® nie jest aktywna: otworzy się okno z żądaniem zgody na uruchomienie łączności Bluetooth®, a następnie połączenia z urządzeniem.

 

4/ Potwierdzeniem poprawnego nawiązania połączenia z tabletem/smartfonem jest ikona  wyświetlana na ekranie.

 

 

PROBLEM Z APLIKACJA "DOMYOS E-CONNECTED"

Proszę kliknąć na zdjęcie

 

 

JAK DBAĆ O ROWER?

1. Odłącz zasilacz po zakończeniu każdego treningu.

 

2. Przetrzyj miękką ściereczką (lekko zwilżoną wodą) po zakończeniu każdego treningu.

 

3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru, a także dokręcenie śrub (zgodnie z instrukcją).

 

4. W przypadku dłuższego okresu nieużytkowania:

- wyjmij baterie

- upewnij się, że rower nie stoi na słońcu lub w wilgotnym miejscu

TRUDNOŚĆ Z "WYŁAPANIEM" TĘTNA

Wskaźnik tętna nie miga lub miga w nieregularny sposób

 

1. Sprawdź ułożenie baterii lub wymień je na nowe

 

2. Lekko zwilż pas od strony skóry

 

3. Upewnij się, że pas znajduje się bezpośrednio na skórze, a nie na ubraniu

Notatki i programy

NASZE ZOBOWIAZANIA

DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.

GORA STRONY