VM E ENERGY

Ref: 8359854

Obsługa posprzedażowa roweru stacjonarnego Domyos VM E Energy - montaż, naprawa, części zamienne

2016

Skorzystaj z profesjonalnej obsługi posprzedażowej Decathlon Support, jaka oferujemy wszystkim posiadaczom roweru stacjonarnego Domyos VM E Energy.

Sprawdzaj lub pobierz instrukcje obsługi, zobacz filmy instruktażowe pokazujące jego naprawę i zamów dedykowane części zamienne online z dostawą do domu. Poznaj odpowiedzi na najważniejsze zagadnienia w sekcji FAQ! Oraz dowiedz się jak go użytkować i naprawiać, aby służył jak najdłużej.

Zapraszamy do korzystania z Support Decathlon!

FAQ roweru stacjonarnego Domyos VM E Energy

Trudność z "wyłapaniem" tętna

Wskaźnik tętna nie miga lub miga w nieregularny sposób
 
1. Sprawdź ułożenie baterii lub wymień je na nowe
 
2. Lekko zwilż pas od strony skóry
 
3. Upewnij się, że pas znajduje się bezpośrednio na skórze, a nie na ubraniu

VM E ENERGY
Mój rower nie jest stabilny

Jezeli podczas uzytkowania rower jest niestabilny, nalezy przekrecic jedno lub oba p okretła, które znajduja sie z boku nózek tylnych az do chwili, kiedy urzadzenie bedzie stabilne.
 
.
 

VM E ENERGY
Problem z aplikacja "domyos e-connected"

Proszę kliknąć na zdjęcie
 

 

VM E ENERGY
Jak dbać o rower?

1. Odłącz zasilacz po zakończeniu każdego treningu.
 
2. Przetrzyj miękką ściereczką (lekko zwilżoną wodą) po zakończeniu każdego treningu.
 
3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru, a także dokręcenie śrub (zgodnie z instrukcją).
 
4. W przypadku dłuższego okresu nieużytkowania:
- wyjmij baterie
- upewnij się, że rower nie stoi na słońcu lub w wilgotnym miejscu

Brak części lub zniszczona część

Znajdź numer części i kliknij \"NIE”
 

 

VM E ENERGY
Nie mogę zamontować pedałów

Prawy pedał (R) i lewy pedał (L) nie są wkręcane w tym samym kierunku:
 
 

Jak połączyć urządzenie domyos z tabletem/smartfonem?

1/ Pobierz bezpłatnie aplikację Domyos E-Connected ze sklepu APP STORE lub GOOGLE PLAY.
 
2/ Uruchom aplikację.
 
3/ Umieść tablet/smartofn w pobliżu urządzenia.
Aby rozpocząć pracę, ustaw tablet na wsporniku, przed czujnikiem optycznym (patrz schemat obsługi pulpitu sterowania).
Jeśli łączność Bluetooth® zostanie uruchomiona: urządzenie automatycznie zostanie wykryte. Nazwa urządzenia zostanie wyświetlona na ekranie, Kliknij przycisk OK.
Jeśli łączność Bluetooth® nie jest aktywna: otworzy się okno z żądaniem zgody na uruchomienie łączności Bluetooth®, a następnie połączenia z urządzeniem.
 
4/ Potwierdzeniem poprawnego nawiązania połączenia z tabletem/smartfonem jest ikona  wyświetlana na ekranie.
 
 

VM E ENERGY
Mój rower głośno pracuje

Dokręć wszystkie widoczne śruby.
 
 

VM E ENERGY
Konsola nie włącza się

1- Sprawdź z tyłu konsoli, czy jest odpowiednio podłączona.
 
 
2-Sprawdź, czy złącze jest odpowiednio połączone z rowerem i czy jest połączony z siecią zasilającą. Sprawdź, czy gniazdko działa (w celu sprawdzenia, czy gniazdko działa, podłącz lampę lub inne urządzenie elektryczne).
                                                        

VM E ENERGY
Moja konsola nie wyświetla odpowiedniej jednostki miar odległości

Domyslnie konsola wyswietla wartosci odległosci i predkosci w km i km/h. Zmiana jednostek na mile:
1/ Wyłaczyc konsole.
2/ Nacisnac przez 3 sekundy przycisk srodkowy \"OK\" .
3/ Wybrac jednostke przyciskami \"- +\"
4/ Zatwierdzic, naciskajac przycisk srodkowy \"OK\" , konsola powraca automatycznie do wyswietlana ekranu głównego.

Po każdym obrocie pedałów słychać hałas

 
Odkręć lekko pedały (wykonując jeden obrót), a następnie mocno dokręć pedały.
 
 
 

 

VM E ENERGY

Konserwacja roweru stacjonarnego Domyos VM E Energy

Wskazówki dotyczące konserwacji

1. Odłączaj zasilacz po każdym użyciu.

2. Czyścić miękką szmatką (zwilżoną wodą) po każdym użyciu.

3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru i dokręcenie śrub zgodnie z instrukcją obsługi.

Wskazówki dotyczące przechowywania

Nie pozostawiać w wilgotnym miejscu, nie przechowywać na zewnątrz.

Ograniczenia w użytkowaniu

Wyłącznie do użytku domowego.

VM E ENERGY

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

VM E ENERGY

Instrukcja obsługi roweru stacjonarnego Domyos VM E Energy

  • VM E ENERGY

    Potrzebujesz instrukcji obsługi, kliknij poniżej

VM E ENERGY

Nasze zobowiazania

DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.