VE 710

Ref: 8185043

Obsługa posprzedażowa roweru eliptycznego Domyos VE 710 - montaż, naprawa, części zamienne

2011

Zobacz jak rozwiązać problem z nie działającą konsolą, a co zrobić jeśli twój eliptyk Domyos VE 710 zaczyna hałasować.

Te i wiele innych problemów rozpisaliśmy na czynniki pierwsze z pełnym wytłumaczeniem jak je rozwiązać. Znajdź interesujący Cię temat i rozwiąż go sam!

Zapraszamy Cię do korzystania z Support Decathlon!

FAQ roweru eliptycznego Domyos VE 710

Konsola nie włącza się

1. Problem dotyczący montażu
 
           => W tylnej części konsoli
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia z tyłu konsoli zostały wykonane prawidłowo
 
           => Na wysokości połączenia dwóch rurek
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia wiązki przewodów elektrycznych zostały wykonane prawidłowo
 
2. Problem elektryczny
 
           => Rower jest zasilany z baterii
Sprawdzić prawidłowe położenie baterii +/-. Jeżeli problem występuje nadal, wymienić baterie na nowe.
 
           => Rower jest zasilany z sieci
Upewnij się, że zasilacz sieciowy jest podłączony bezpośrednio do roweru, wtyczka została prawidłowo włożona do gniazdka, a w sieci jest zasilanie
 
3. Problem z użytkowaniem
 
Informacja: konsola nie włączy się, jeżeli używasz równocześnie baterii i zasilacza sieciowego
 
 
 

Konsola wyświetla nieprawidłową jednostkę pomiaru odległości

Problem dotyczący konfiguracji konsoli
 
           => Sprawdź, czy wyłącznik znajdujący się z tyłu konsoli jest ustawiony na „Km”, aby odległość była wyświetlana w kilometrach lub „Mi” dla mil
           => Wciśnij przycisk „RESET”, aby zmiana została przeprowadzona
 
 

Problem dotyczący pedałowania

1. Nie mogę założyć pedałów
 
           => Nieprawidłowy montaż pedałów
Upewnij się, że pedał oznaczony literą R został założony z prawej strony, a pedał L – z lewej strony roweru
 
2. Podczas pedałowania słychać hałas
 
           => Sprawdzanie montażu pedałów
Upewnij się, że podkładki okrągłe zostały założone w sposób określony w instrukcji montażu, a wszystkie śruby są dokręcone prawidłowo
 
 
 
 

Nie mogę zmienić wartości danych liczbowych w mojej konsoli

 
Zmienić wartości: przekręć
Zmień funkcje: naciśnij

Trudności dotyczące pomiaru tętna

Wskaźnik tętna nie miga lub miga w sposób nieregularny
=> Upewnij się, że pas do pomiaru tętna jest założony prawidłowo (zobacz instrukcję obsługi pasa)

VE 710
Problem dotyczący pomiaru współczynnika tłuszczu

Dane „FAT” i „Err 2” są wyświetlane na ekranie
 
           => Upewnij się, że trzymasz ręce prawidłowo na czujnikach pomiaru tętna, a czujniki nie są zbyt wilgotne
 
           => Gdy pokaże się napis „Hold”, weź natychmiast czujniki

Przy każdym obrocie pedałów słuchać trzask

Pedały są poluzowane
 
           => Odkręć, a następnie mocno dokręć pedały
 

Rower działa hałaśliwie

Śruby są poluzowane
 
           => Dokręć wszystkie widoczne śruby

Konserwacja roweru eliptycznego Domyos VE 710

Wskazówki dotyczące konserwacji

1. Odłączaj zasilacz po każdym użyciu.

2. Czyścić miękką szmatką (zwilżoną wodą) po każdym użyciu.

3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru i dokręcenie śrub zgodnie z instrukcją obsługi.

Wskazówki dotyczące przechowywania

Nie pozostawiać w wilgotnym miejscu, nie przechowywać na zewnątrz.

Ograniczenia w użytkowaniu

Wyłącznie do użytku domowego.

VE 710

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

VE 710

Instrukcja obsługi roweru eliptycznego Domyos VE 710

  • VE 710

    Potrzebujesz instrukcji, kliknij poniżej

VE 710

Nasze zobowiazania

DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.