VE 100

Ref: 8158292

Obsługa posprzedażowa roweru eliptycznego Domyos VE 100 - montaż, naprawa, części zamienne

2010

Sprawdź co zrobić jeśli twój rower zaczyna pracować nie tak jak powinien. W jaki sposób go konserwować i naprawiać.

Do twojej dyspozycji oddajemy także dedykowane części zamienne i instruktaż jak je wymienić.

Dbaj o swój eliptyk Domyos VE 100 razem z Support Decathlon!

FAQ roweru eliptycznego Domyos VE 100

Problem dotyczący oporu

1. Po zmianie położenia pokrętła regulacji oporu nie odczuwam żadnych zmian
 
           => Kabel jest podłączony nieprawidłowo
Odkręć rurkę wspornika kierownicy i sprawdź, czy kabel jest podłączony prawidłowo
 
           =>Upewnij się, że czarny klin, znajdujący się w dolnej części linki, został zdjęty
 
2. Na poziomie 1 opór jest zbyt duży
 
           => Kabel jest podłączony nieprawidłowo
Odkręć rurkę wspornika kierownicy i sprawdź, czy kabel jest podłączony prawidłowo

Konsola wyświetla nieprawidłową jednostkę pomiaru odległości

Problem dotyczący konfiguracji konsoli
 
           => Sprawdź, czy wyłącznik znajdujący się z tyłu konsoli jest ustawiony na „Km”, aby odległość była wyświetlana w kilometrach lub „Mi” dla mil
           => Wciśnij przycisk „RESET”, aby zmiana została przeprowadzona
 
 

Podczas pedałowania słychać hałas

Podczas pedałowania słychać hałas
 
           => Sprawdzanie montażu pedałów
 

Rower działa hałaśliwie

Śruby są poluzowane
 
           => Dokręć wszystkie widoczne śruby

Problem dotyczący pedałowania

1. Nie mogę założyć pedałów
 
           => Nieprawidłowy montaż pedałów
Upewnij się, że pedał oznaczony literą R został założony z prawej strony, a pedał L – z lewej strony roweru
 
2. Podczas pedałowania słychać hałas
 
           => Sprawdzanie montażu pedałów
Upewnij się, że podkładki okrągłe zostały założone w sposób określony w instrukcji montażu, a wszystkie śruby są dokręcone prawidłowo
 
 
 
 

Przy każdym obrocie pedałów słuchać trzask

Pedały są poluzowane
 
           => Odkręć, a następnie mocno dokręć pedały
 

Konsola nie włącza się

1. Problem dotyczący montażu
 
           => W tylnej części konsoli
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia z tyłu konsoli zostały wykonane prawidłowo
 
           => Na wysokości połączenia dwóch rurek
Korzystając z instrukcji upewnij się, że połączenia wiązki przewodów elektrycznych zostały wykonane prawidłowo
 
2. Problem elektryczny
 
           => Rower jest zasilany z baterii
Sprawdzić prawidłowe położenie baterii +/-. Jeżeli problem występuje nadal, wymienić baterie na nowe.
 
           => Rower jest zasilany z sieci
Upewnij się, że zasilacz sieciowy jest podłączony bezpośrednio do roweru, wtyczka została prawidłowo włożona do gniazdka, a w sieci jest zasilanie
 
3. Problem z użytkowaniem
 
Informacja: konsola nie włączy się, jeżeli używasz równocześnie baterii i zasilacza sieciowego
 
 
 

Konserwacja roweru eliptycznego Domyos VE 100

  • Wskazówki dotyczące konserwacji

    1. Odłączaj zasilacz po każdym użyciu.

    2. Czyścić miękką szmatką (zwilżoną wodą) po każdym użyciu.

    3. Regularnie sprawdzaj stabilność roweru i dokręcenie śrub zgodnie z instrukcją obsługi.

  • Wskazówki dotyczące przechowywania

    Nie pozostawiać w wilgotnym miejscu, nie przechowywać na zewnątrz.

  • Ograniczenia w użytkowaniu

    Wyłącznie do użytku domowego.

VE 100

Centrum Wsparcia Technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

VE 100

Schemat Części Zamiennych

 roweru eliptycznego Domyos VE 100

ROWER ELIPTYCZNY DOMYOS VE 100

Instrukcja obsługi roweru eliptycznego Domyos VE 100

  • VE 100

    Potrzebujesz instrukcji, kliknij poniżej

VE 100

Nasze zobowiazania

DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.