E-CONNECTED

MOJE KONTO

W jaki sposób mogę założyć konto ?

Aby założyć konto, wystarczy pobrać aplikację e-connected i kliknąć „załóż konto”. Następnie można zalogować się, podając adres e-mail oraz hasło wpisane podczas zakładania konta. Korzystanie z aplikacji bez założenia konta nie jest możliwe.

Mam już konto umożliwiające dostęp do programu Decathlon coach, czy muszę założyć nowe konto, aby uzyskać dostęp do aplikacji e-connected?

Nie, możesz wpisać bezpośrednio swój adres e-mail i hasło do konta Domyos Live, aby zalogować się w Decathlon coach. Naszym celem jest, aby nasza aplikacja była jak najprostsza.) !

Mam już konto umożliwiające dostęp do programu live, czy muszę założyć nowe konto, aby uzyskać dostęp do aplikacji e-connected?

Nie, możesz wpisać bezpośrednio swój adres e-mail i hasło zapewniające dostęp do konta Domyos Live. Naszym celem jest, aby nasza aplikacja była jak najprostsza.) !

Nie mogę uzyskać dostępu do mojego konta

Jeżeli prawidłowo wpisałeś/aś swój adres e-mail oraz hasło, sprawdź swoje połączenie z Internetem. Być może siła sygnału sieci nie jest wystarczająca. Jeżeli po ponownym przeprowadzeniu próby nadal nie jest to możliwe. Być może problem leży po naszej stronie - w takim przypadku zrobimy wszystko, aby rozwiązać go w najkrótszym możliwym terminie.

Czy mogę założyć w tej samej aplikacji więcej, niż jedno konto użytkownika?

Można utworzyć więcej, niż jedno konto użytkownika, ale wszystkie muszą mieć inny adres e-mail. Aby zalogować sie na inne konto, przejdź do ustawień aplikacji (niewielki symbol koła zębatego w prawym dolnym rogu) i kliknij „Wyloguj”. Następnie możesz zalogować się na innym koncie.

PROBLEMY DOTYCZĄCE APLIKACJI I URZĄDZENIA

Na jakich smartfonach lub tabletach mogę wykorzystywać aplikację?

Aplikacja Domyos E-connected jest dostępna na wszystkie urządzenia (tablety i smartfony) wyposażone w systemy operacyjne Android i Apple wyposażone w technologię Bluetooth Low Energy (4.0 i +). W przypadku urządzeń wyposażone w system operacyjny Android, wymagana wersja systemu to co najmniej 4.4, natomiast dla urządzeń Apple, wymagana wersja systemu iOS to co najmniej 9.0. Są to urządzenia iPhone 4S i nowsze oraz Ipad 3-ciej generacji i nowsze. W każdym bądź razie, jeżeli smartfon nie jest kompatybilny, pobranie aplikacji ze sklepu (Google Play lub App Store) będzie niemożliwe. Aplikacja nie będzie widoczna.

Dysponuję w swoim tablecie lub smartfonie prawidłową wersją systemu Android i Bluetooth low energy, ale pomimo tego aplikacja nie działa.

Niektóre smartfony lub tablety wyposażone w odpowiednią wersję systemu operacyjnego Android i Bluetooth Low Energy mogą pomimo tego nie być kompatybilne z aplikacją E-connected. Jest to spowodowane faktem, że niektóre dane zainstalowane fabrycznie w smartfonie lub tablecie mogą powodować nieprawidłowe działania aplikacji E-connected - jej użytkowanie będzie wówczas niemożliwe. Nasza firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za błędy tego rodzaju.

Nie udaje mi się nawiązać połączenia pomiędzy moim smartfonem lub tabletem a konsolą mojego roweru

1. Pobierz BEZPŁATNĄ aplikację „Domyos E-connected” ze sklepu App Store lub Google Play.

2. Włącz obsługę funkcji Bluetooth w swoim tablecie/smartfonie.

3. Otwórz aplikację.

4. Włącz swoje urządzenie fitness.

5. Jeżeli masz tylko jedno urządzenie, powinno ono być wyświetlane na zielono w prawym górnym rogu ekranu (połączenie zostało nawiązane automatycznie). Jeżeli masz więcej urządzeń lub przypadkowo odbierasz sygnał innego urządzenia fitness Bluetooth znajdującego się w pobliżu, wybierz swoje urządzenie, klikając ikonę Bluetooth, a następnie wybierz nazwę swojego urządzenia. (Nazwa urządzenia znajduje się z tyłu konsoli)

6. Uruchom wolną sesję treningową lub program i umieść swój tablet/smartfon w podstawce swojego urządzenia fitness.

Czy mogę wyświetlić obraz z aplikacji na ekranie mojego telewizora za pośrednictwem funkcji chromcast?

Oczywiście, system operacyjny Android umożliwia nawiązanie połączenia ze swoim urządzeniem chromcast i wyświetlanie obrazu pochodzącego z tabletu/smartfonu na ekranie telewizora. W przypadku systemu operacyjnego IOS należy koniecznie korzystać z funkcji Apple TV.

W jaki sposób mogę wyświetlić moje wyniki?

Wszystkie wyniki są dostępne w zakładce „Statystyki” aplikacji (ikona wykresów w prawym dolnym rogu ekranu) - należy pamiętać o wybraniu w prawym górnym rogu ekranu właściwego filtra odpowiadającego swojej aktywności fizycznej (rower treningowy lub eliptyczny, bieżnia bądź wszystkie trzy urządzenia, jeżeli nimi dysponujesz) i okresu, dla którego wyniki mają zostać wyświetlone. Możesz oczywiście klikać poszczególne dane (prędkość, liczba kilometrów, kalorie itd.), aby zmienić wygląd wykresu. Konto Geonaute umożliwia również wyświetlenie swoich statystyk z aplikacji Decathlon Coach (dostępnej w sklepach Play Store i Itunes) lub za pośrednictwem witryny internetowej
http://www.decathloncoach.com/fr/home/.
 
Aplikacja ta może być wykorzystywana w uzupełnieniu E-connected oraz być przydatna podczas uprawiania różnych dyscyplin sportu, aby wyświetlać wszystkie swoje wyniki.

Jakie jest znaczenie poszczególnych ikon na ekranie statystyk i wyświetlanych na zakończenie sesji?

1: Czas wysiłku,

2: Liczba spalonych kalorii,

3: Średnia prędkość,

4: Średnia liczba obrotów na minutę,

5: Średni opór,

6: Średnie tętno na minutę,

7: Średnie nachylenie,

8: Nachylenie,

9: Pokonana odległość,

10: Czas na kilometr,

11: Prędkość maksymalna,

12: Maksymalna liczba obrotów na minutę,

13: Opór maksymalny,

14: Maksymalne tętno na minutę,

15: Nachylenie maksymalne 

Co oznaczają krzywe wyświetlane podczas mojej sesji?

Krzywa w kolorze żółtym oznacza prędkość, natomiast obszar szary to poziom oporu ustawiony na konsoli urządzenia. 

Czy mogę nawiązać połączenie z różnymi urządzeniami Bluetooth za pośrednictwem mojego telefonu równocześnie?

Tak, technologia Bluetooth umożliwia podłączenie wielu różnych urządzeń (zwyczajowo 5 równocześnie). Możesz także podłączyć swój tablet/smartfon do głośników za pośrednictwem funkcji Bluetooth i rozpocząć sesję, aby ćwiczyć w sposób jeszcze bardziej wygodny. Uwaga, podłączenie wielu urządzeń równocześnie może być przyczyną nieprawidłowości.

Czy aplikacja może działać w tle?

Oczywiście! Dla większego komfortu użytkowania możliwy jest dostęp do innych aplikacji w tablecie/smartfonie (wykonywanie połączeń, obsługa wiadomości, korzystanie z Internetu itp.). Po uruchomieniu aktywności możesz powrócić do ekranu głównego urządzenia, aby odpowiedzieć na wiadomość, oglądać serial, słuchać muzyki itp. NIEMNIEJ JEDNAK, nie można korzystać ze smartfonu/tabletu, jeżeli nie jest on włożony do podstawki na tablet. Specjalny czujnik przez cały czas kontroluje jego obecność i w razie braku urządzenia aktywność zostanie WSTRZYMANA dla zapewnienia TWOJEGO bezpieczeństwa! UWAGA, w przypadku urządzeń IPHONE, dostęp do konsoli w tle jest zablokowany ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA! Musisz powrócić do aplikacji, aby zmienić ustawienie oporu lub prędkości (w przypadku bieżni).

Aplikacja i mój telefon nie działają w tym samym języku!

Na dziś aplikacja nie jest jeszcze dostępna we wszystkich językach. Jeżeli aplikacja działa w innym języku, niż Twój telefon, jest to całkowicie normalne. Ponadto, w przypadku systemu operacyjnego IOS, wybór języka wykorzystywanego w aplikacji zależy TAKŻE od kolejności preferowanych języków, określonej w ustawieniach telefonu. Należy wybrać „Ogólne” -> „Języki” -> „Preferowana kolejność języków”. Jeżeli język Twojego telefonu nie jest dostępny w aplikacji, system operacyjny IOS proponuje bezpośrednio kolejny język (określony w ustawieniach), w którym nasza aplikacja jest dostępna. Domyślnie (w przypadku, jeżeli dodatkowe języki nie zostały określone w ustawieniach), system operacyjny IOS wybierze dla aplikacji język angielski.

NASZE ZOBOWIAZANIA

DOMYOS gwarantuje produkt w trakcie normalnego użytkowania przez okres 5 lat dla konstrukcji i 2 lata na pozostałe części i robociznę od daty zakupu. Data na paragonie zakupu jest wzieta pod uwage.

GORA STRONY