APPLICATION E-CONNECTED

Wsparcie użytkowania aplikacji E-CONNECTED

Sprawdź wszystkie dostępne informacje na temat użytkowania aplikacji E-Connected.

Zobacz jak założyć i administrować swoim kontem. Jak rozwiązać podstawowe problemy z codziennym użytkowaniem aplikacji, jak nawiązać połączenie, jak odczytywać i analizować wyniki.

W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Wsparcia Technicznego, kontakt na dole strony.

Konto uzytkownika aplikacji E-Connencted

W jaki sposób mogę założyć konto w aplikacji E-Connected?

Aby założyć konto, wystarczy pobrać aplikację e-connected i kliknąć „załóż konto”. Następnie można zalogować się, podając adres e-mail oraz hasło wpisane podczas zakładania konta. Korzystanie z aplikacji bez założenia konta nie jest możliwe.

Mam już konto umożliwiające dostęp do programu decathlon coach, czy muszę założyć nowe konto, aby uzyskać dostęp do aplikacji e-connected?

Nie, możesz wpisać bezpośrednio swój adres e-mail i hasło do konta Domyos Live, aby zalogować się w Decathlon coach. Naszym celem jest, aby nasza aplikacja była jak najprostsza.) !

Mam już konto umożliwiające dostęp do programu live, czy muszę założyć nowe konto, aby uzyskać dostęp do aplikacji e-connected?

Nie, możesz wpisać bezpośrednio swój adres e-mail i hasło zapewniające dostęp do konta Domyos Live. Naszym celem jest, aby nasza aplikacja była jak najprostsza.) !

Nie mogę uzyskać dostępu do mojego konta w aplikacji E-Connected

Jeżeli prawidłowo wpisałeś/aś swój adres e-mail oraz hasło, sprawdź swoje połączenie z Internetem. Być może siła sygnału sieci nie jest wystarczająca. Jeżeli po ponownym przeprowadzeniu próby nadal nie jest to możliwe. Być może problem leży po naszej stronie - w takim przypadku zrobimy wszystko, aby rozwiązać go w najkrótszym możliwym terminie.

Czy mogę założyć w tej samej aplikacji E-Connected więcej, niż jedno konto użytkownika?

Można utworzyć więcej, niż jedno konto użytkownika, ale wszystkie muszą mieć inny adres e-mail. Aby zalogować sie na inne konto, przejdź do ustawień aplikacji (niewielki symbol koła zębatego w prawym dolnym rogu) i kliknij „Wyloguj”. Następnie możesz zalogować się na innym koncie.

FAQ aplikacji E-Connected

Jak podłączyć e-connected do mojego urządzenia domyos?

1- Pobierz aplikację Domyos E Connected z App Store lub Google Play Store;
2 - Włącz funkcję Bluetooth w telefonie lub tablecie;
3 - Otwórz aplikację E-Connected;
4 - Włącz urządzenie fitness;
5 - Kliknij ikonę Bluetooth w prawym górnym rogu i wybierz swoje urządzenie Domyos (nazwa urządzenia znajduje się z tyłu konsoli).
Ikona zmieni kolor na zielony, oznacza to, że jesteś połączony z konsolą;
6. Rozpocznij sesję.

Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Android do korzystania z technologii Bluetooth Low Energy wymagana jest aktywacja lokalizacji GPS.

Z jakimi smartfonami/tabletami mogę korzystać z aplikacji E-Connected?

Aplikacja działa ze wszystkimi modelami Androida wyposażonymi w system operacyjny 5.0 lub wyższy.
Działa również ze wszystkimi modelami IOS z systemem OS 10 lub nowszym.
Jeśli aplikacja nie jest kompatybilna z Twoim smartfonem lub tabletem, nie będzie Ci oferowana w Sklepie.

Czy mogę podłączyć różne urządzenia bluetooth za pomocą mojego smartfona w tym samym czasie?

Technologia Bluetooth umożliwia podłączenie różnych urządzeń (do 5 w zależności od modelu smartfona).
Możesz więc na przykład podłączyć tablet/smartfon do głośników Bluetooth i rozpocząć sesję, aby ćwiczyć z jeszcze większą wygodą.
Należy jednak pamiętać, że jednoczesne podłączenie do różnych urządzeń może spowodować nieprawidłowe działanie.

Co oznaczają krzywe w aplikacji E-Connected podczas mojego ćwiczenia?

Biała krzywa odpowiada rezystancji
Zielona krzywa odpowiada nachyleniu
Krzywa żółta odpowiada prędkości

Czy mogę używać e-connected w tle?

Oczywiście! Dla Twojej wygody, chcieliśmy umożliwić dostęp do innych aplikacji Twojego smartfona/tabletu (rozmowy, wiadomości, internet, social media...).

Tak więc, po uruchomieniu aktywności, można wrócić do ekranu głównego smartfona / tabletu i odebrać połączenie, słuchać muzyki, oglądać serial ...

Jakie jest znaczenie różnych ikon w statystykach i na końcu mojej sesji w aplikacji E-Connected?

1: Czas trwania wysiłku

2: Liczba spalonych kalorii

3: Średnia prędkość

4: Średnia liczba ruchów na minutę

5: Średnia rezystancja

6: Średnie uderzenia serca na minutę

7: Średnie nachylenie

8: Nachylenie

9: Przebyta odległość

10: Czas na kilometr

11: Prędkość maksymalna

12: Maksymalne obroty na minutę

13: Opór maksymalny

14: Maksymalne uderzenie serca na minutę

15: Maksymalne nachylenie

APPLICATION E-CONNECTED
Nie mogę podłączyć smartfona lub tabletu do aplikacji E-Connected

1/ Sprawdź swoje uprawnienia (Bluetooth i GPS w systemie Android);
2/ Sprawdź swoje połączenie internetowe;
3/ Sprawdź, czy inny smartfon/tablet nie jest już sparowany z Twoim urządzeniem;
4/ Sprawdź, czy Bluetooth Twojej konsoli działa:
Aby to zrobić, pobierz aplikację "NRF Connect".
Jest to aplikacja, która wykrywa połączenia Bluetooth wokół Ciebie.
Jeśli Twoje urządzenie nie pojawia się na liście, przejdź bezpośrednio do sekcji "Serwis Door to Door".

Uwaga: produkt jest wykrywany pod nazwą konsoli produktu (widoczną na odwrocie konsoli), a nie pod nazwą gotowego produktu.
Na przykład, jeśli dla modelu eliptycznego "FEL520", nazwa wykrytej konsoli pojawi się jako "Domyos-EL-5535". Liczba na końcu jest różna dla każdej konsoli.

JE N'ARRIVE PAS À CONNECTER MON SMARTPHONE OU MA TABLETTE
Nie mogę połączyć aplikacji E-Connected z moim smartfonem xiaomi lub huawei

Te marki używają innego systemu połączeń niż inne marki.
Oto jak sparować smartfony Xiaomi i Huawei z naszymi urządzeniami Domyos.
- Przejdź do ustawień Bluetooth w swoim telefonie
- Wybierz urządzenie Domyos (zignoruj wszelkie komunikaty o błędach).
- Otwórz E-Connected, aby się połączyć.

Nie mogę podłączyć czujnika tętna do użądzenia z aplikacją E-Connected

Tylko pas do pomiaru tętna Domyos (nr referencyjny 8582552) jest kompatybilny z urządzeniami Domyos.
Wystarczy, że go założysz, a połączy się z konsolą produktu.
Nie ma więc potrzeby dokonywania jakichkolwiek manipulacji na produkcie.

Jeśli masz problemy z wykryciem tętna, nie wahaj się lekko zwilżyć czujników po obu stronach urządzenia, aby poprawić ich wykrywalność.
Jeśli problem będzie się powtarzał, należy zaplanować wymianę baterii.

J'AI UN PROBLEME AVEC MON APPLICATION
E-CONNECTED

Centrum wsparcia technicznego

Zgłoś usterkę swojego sprzętu i zamów Serwis do domu

ZADZWOŃ DO NAS - (+48) 42 298 65 80
NAPISZ DO NAS - [email protected]


Uprzejmnie informujemy, że nasza infolinia techniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.