Części zamienne
Potrzebujesz wymienić jakiś element? Kliknij poniżej
REF: 8500544, 8500546, 8500545, 8563415, 8563416
2020
Chcesz regularnie korzystać z możliwości transportu łączonego: połącz korzystanie z Tilt 500 z innymi środkami transportu (samochód, pociąg, autobus, kamper).
Szukasz lekkiego i wydajnego roweru łatwego do zabrania ze sobą, niezależnie od środka transportu? TILT 500 z 7 biegami można zabrać na każdą przejażdżkę w ciągu tygodnia i w weekend.
Aby zminimalizować ryzyko przebicia opony i zwiększyć osiągi roweru, należy napompować oponę do ciśnienia pomiędzy 3,5 a 4,5 bara.
Zobacz film obok
Może być kilka powodów, dla których Twoje biegi nie zmieniają się płynnie lub prawidłowo.
1- Sprawdź, czy hak przerzutki nie jest wygięty. Wygięty hak powoduje, że przerzutka jest niewyosiowana i dlatego nie może działać prawidłowo. Należy stanąć za rowerem i sprawdzić ustawienie przerzutki. Jeżeli hak jest wygięty, należy udać się do najbliższego serwisu Decathlon, gdzie uzyskają Państwo pomoc w wyprostowaniu haka przerzutki.
2- Należy sprawdzić położenie końcówek pancerzy linki (końcówek). Nieprawidłowo ustawione końcówki pancerza mogą utrudniać prawidłowe działanie przerzutki. Przy przerzutce tylnej są dwa miejsca, w których należy to sprawdzić. - Jeśli któraś z zaślepek jest nieprawidłowo umieszczona, należy umieścić ją z powrotem na swoim miejscu.
3- Mogło dojść do zatarcia linki i/lub pancerza. Jeżeli w szczególności masz trudności ze zmianą biegów na najmniejsze tryby (najwyższa prędkość, ponieważ biegi są ponumerowane od największego do najmniejszego) lub przerzutka nie porusza się nawet po naciśnięciu dźwigni zmiany biegów, to prawie na pewno doszło do zatarcia linki i/lub pancerza. W takim przypadku należy wymienić linkę i pancerz. W tym celu można zwrócić się do najbliższego serwisu Decathlon lub wymienić je we własnym zakresie. Jeżeli regularnie jeździsz rowerem składanym po mokrych lub błotnistych nawierzchniach lub jeżeli regularnie myjesz rower dużą ilością wody, linki i pancerze należy wymieniać częściej.
4- Przerzutka może wymagać regulacji. Ze wszystkich powodów opisanych powyżej, konieczna może być regulacja układu napędowego.
W tym celu należy udać się do najbliższego serwisu Decathlon, gdzie nasi technicy mogą wykonać tę czynność.
Podczas użytkowania, czasami może pojawić się mały luz w kolumnie kierownicy nie stanowi to zagrożenia dla bezpieczeństwa, ale może być irytujące podczas kierowania rowerem. Luzu tego można się pozbyć, postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w poniższym filmie.
WAŻNE: Jeśli nie jesteś pewien, jak wykonać tę naprawę, przynieś rower do lokalnego serwisu Decathlon, a nie próbuj naprawiać go samodzielnie.
Może być tak, że zestaw kierowniczy jest nieco luźny. Można to wyregulować, postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w poniższym filmie.
WAŻNE: Ta regulacja wymaga specjalnych narzędzi. Jeśli nie jesteś pewien, jakiego narzędzia użyć lub jak go użyć, przynieś rower do lokalnego serwisu Decathlon, zamiast próbować wykonać regulację samodzielnie. . Jeżeli po dokręceniu nadal występuje luz w układzie kierowniczym, należy oddać rower do serwisu Decathlon w celu sprawdzenia go przez jednego z naszych techników.
Potrzebujesz wymienić jakiś element? Kliknij poniżej
Deklaracja zgodności
Instrukcja obsługi
Instrukcja obsługi pl