Części zamienne
Kliknij poniżej aby zobaczyć części do twojego roweru
REF: 8487235
2018
Zaprojektowany do codziennej jazdy po mieście... i czerpania z niej przyjemności!
Radość z jazdy po mieście z komfortem roweru w stylu holenderskim ( wyprostowane plecy), ergonomiczne chwyty, siodełko zaprojektowane z myślą o wygodnym siedzeniu i szerokie opony).
Zalecane ciśnienie w oponach wynosi od 3,5 bara (komfort) do 4,5 bara (osiągi). Pompka nożna z manometrem ułatwia sprawdzenie ciśnienia podczas pompowania opon. Jeśli go nie masz, sprawdź ciśnienie w oponach, ściskając je między dwoma palcami. Opona powinna być twarda, a jednocześnie lekko się poddawać po naciśnięciu. Im twardsza opona, tym szybsza i lżejsza jazda, ale tym bardziej odczujesz nierówności na drodze. Z drugiej strony, jazda z niedopompowanymi oponami grozi uszkodzeniem felg i zwiększa ryzyko przebicia opony.
WAŻNE: Napompowanie opon do co najmniej 3,5 bara zapewnia lepszą odporność na przebicie i dobrą równowagę między komfortem a osiągami.
Zalecamy ponowne pompowanie opon co miesiąc.
Aby użytkować dynamo bez uszkadzania opony, postępuj zgodnie z zaleceniami pokazanymi na poniższym filmie.
Gdzie koło prądnicy, pracuje po specjalnej perforowanej strefie na oponie:
Na jakość hamowania ma wpływ szereg czynników. Słaba jakość hamowania może objawiać się hałasem podczas hamowania lub wyczuwalnym luzem lub miękkością dźwigni hamulca podczas wciskania.
Aby rozwiązać ten problem, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1- Sprawdź orientację klocków hamulcowych. Powinny one być zgodne z kształtem felgi bez dotykania opony i idealnie powinny znajdować się w odległości 1 mm od koła z dodatkowym 0,5 mm przesunięciem z tyłu klocka (ma to na celu zapewnienie, że klocki nie są dokładnie równoległe do koła, co mogłoby powodować hałas).
2- Regulacja hamulców
3- Jeśli klocki hamulcowe są zużyte, należy je wymienić. Klocki hamulcowe mogą wymagać częstszej lub rzadszej wymiany, w zależności od częstotliwości jazdy. Klocki hamulcowe mają rowki, które zapewniają odpływ wody. Jeśli nie ma już tych rowków lub są one wyraźnie zużyte, czas wymienić klocki hamulcowe!
W tym celu należy przejść do sekcji "Podstawowe naprawy" i postępować zgodnie z poradnikiem "Wymiana klocków hamulcowych".
Jeśli hałas pochodzi z przedniego koła, to:
1- Klocki hamulcowe dotykają obręczy koła. Jak prawidłowo wyregulować klocki hamulcowe, zobacz rozdział "Hamulce nie działają z odpowiednią siłą".
2- Błotnik dotyka opony.
Jeżeli hałas pochodzi z tylnego koła, to:
1- Klocki hamulcowe dotykają obręczy koła. Postępuj tak samo jak w przypadku koła przedniego, ale
UWAGA: Przed dokonaniem regulacji należy upewnić się, że koło jest prawidłowo wyrównane. W tym celu użyj klucza #15, aby poluzować śrubę przytrzymującą tylne koło i ponownie wcisnąć koło w ramę tak, aby przestrzenie pomiedzy kołem a ramą wszedzie były takie same.
2- Błotnik dotyka opony.
Jeśli hałas utrzymuje się, należy odwiedzić najbliższy Serwis Decathlon w celu przeprowadzenia dokładnej diagnostyki.
Jeśli twoje światła nie działają, może być kilka różnych powodów:
1- Sprawdź, czy dynamo jest prawidłowo ustawione w stosunku do perforacji na oponie.
2- Sprawdź, czy dynamo jest prawidłowo podłączone.
3- Sprawdź połączenia elektryczne (pamiętając, że jeśli jedna lampka nie działa, obie ulegną zwarciu)
Przeprowadź diagnostykę wg filmu. Jeśli to nie zadziała, nie wahaj się poprosić o radę techników w lokalnym Serwisie Decathlon.
Kliknij poniżej aby zobaczyć części do twojego roweru
Zapoznaj się z instrukcją obsługi swojego produktu