REF: 8334795
2014
Zobacz film obok
Technologia Bluetooth Smart działa inaczej niż Bluetooth. Dlatego normalne jest, że pasek nie pojawia się na liście urządzeń. Będziesz mógł sparować swój pasek z telefonem z poziomu aplikacji.
Aby pasek współpracował z telefonem, ważne jest, aby był kompatybilny z nim, jego systemem operacyjnym (OS), a także z aplikacją. Obecnie większość aplikacji jest kompatybilna z pasami kardio Bluetooth Smart. Zaleca się jednak, aby sprawdzić to u dostawcy aplikacji.
Aby pas pracował w danym zastosowaniu, ważne jest, aby dopasować go do danego zastosowania.
Parowanie umożliwia wykrycie pasa przez aplikację. Parowanie odbywa się zazwyczaj w
PARAMETRY aplikacji.
Aby połączyć pas Bluetooth Smart Geonaute z aplikacją Runtastic Pro na telefonie z systemem Android :
1. Sprawdź, czy Twój telefon jest kompatybilny, odwiedzając naszą stronę poświęconą kompatybilności Bluetooth.
2. W Runtastic Pro, przejdź do ustawień, następnie Heart Rate i wybierz Runtastic Combo.
Jeśli wyszukiwanie trwa długo lub jeśli wartości wydają się niespójne :
1 - Sprawdź, czy pas jest prawidłowo umieszczony na tułowiu. Należy również sprawdzić, czy jest on ustawiony w pozycji pionowej.
2 - Upewnij się, że zwilżyłeś czujniki na pasku.
3 - Sygnał kardiologiczny może być zmieniony przez zakłócenia elektromagnetyczne (linie wysokiego napięcia, kolej, komputery, itp.).
Upewnij się, że podczas korzystania z monitora tętna trzymasz się z dala od tego typu zakłóceń.
4 - Sprawdź, czy bateria jest nadal w pełni naładowana.
Potrzebujesz instrukcji produktu? Kliknij pobierz.
Deklaracja zgodności produktu? Kliknij pobierz.