Original 920 E

Ref: 8586865

ROWER ELEKTRYCZNY UNIWERSALNY ORIGINAL 920 E

2020

Nasz zespół projektantów-pasjonatów stworzył ten rower elektryczny, aby ułatwić przejażdżki po szosie i szutrach.

Łatwo nadaj rytm swoim przejażdżkom! Dzięki wspomaganiu elektrycznemu dozujesz wysiłek i odczuwasz różnicę, jaką daje wsparcie silnika, na dystansie do 90 km.

Riverside 500e console

Pierwsze użycie

1 - Przycisk "Lights" (Światła)

Włączanie lub wyłączanie podświetlenia wyświetlacza, a także przedniego i tylnego oświetlenia.

2 - Przycisk
"ON/OFF"

- Krótkie naciśnięcie: Zmiana trybu wyświetlania (dystans całkowity, dystans częściowy,...))

- Długie naciśnięcie: Włączanie lub wyłączanie wyświetlacza.

3 - Przycisk "+"

- Krótkie naciśnięcie: Ustawienie trybu wspomagania na kolejny najwyższy poziom (do 3)

- Długie wciśnięcie i przytrzymanie: użycie "trybu spacerowego".

4 - Przycisk "-"

- Krótkie naciśnięcie: Ustawienie trybu wspomagania na następny najniższy poziom

- Długie naciśnięcie (przez 5 sekund): Wyzerowanie licznika dystansu podróży.

Ekran i funkcje

Co się stanie, jeśli zapomnisz wyłączyć rower?

Rower wyłącza się automatycznie po kilku minutach, jeśli nie jest używany.

Co to jest tryb spacerowy?

Gdy musisz pchać rower idąc obok niego, ten tryb odciąża Cię!

Uwaga: ten tryb nie powinien być używany podczas jazdy na rowerze. Włącza się i pozostaje aktywny, gdy przycisk "+" jest przytrzymany. Tryb ten wyłącza się, gdy przestaniesz naciskać przycisk.


Nigdy nie używaj trybu spacerowego podczas jazdy na rowerze, ponieważ może to spowodować uszkodzenie silnika.

WHAT IS PEDESTRIAN MODE?
Jakie informacje są widoczne na ekranie?

ODO: Całkowity dystans przejechany rowerem Original 920e.


TRIP: dystans częściowy. Ten licznik dystansu można wyzerować w dowolnym momencie, np. przed każdą jazdą (wyzeruj go, naciskając i przytrzymując przez 5 sekund przycisk "-").


TRIP to GO: Szacowany pozostały zasięg baterii (w km lub milach w zależności od wybranej jednostki). Ta wartość szacunkowa będzie się zmieniać w zależności od sposobu użytkowania (nachylenie i wysiłek pedałowania) oraz wybranego trybu wspomagania.


Aby przełączyć ekran, należy nacisnąć przycisk "ON/OFF".

Jak duże wspomaganie elektryczne zapewnia każdy z trybów?

TRYB SPACEROWY: Elektryczne wspomaganie podczas prowadzenia roweru

TRYB 0: wspomaganie elektryczne jest wyłączone

TRYB 1: Wspomaganie elektryczne do prędkości 17 km/h; zapewnia zasięg akumulatora do 90 km w normalnych warunkach

TRYB 2: wspomaganie elektryczne do prędkości 22 km/h; zapewnia zasięg akumulatora do 70 km w normalnych warunkach

TRYB 3: wspomaganie elektryczne do prędkości 25 km/h; zapewnia zasięg akumulatora do 50 km w normalnych warunkach. (WAŻNE: długotrwałe korzystanie ze wspomagania elektrycznego znacznie skraca zasięg akumulatora).

Ładowanie baterii

Jak długo trwa ładowanie akumulatora?

Pełne naładowanie baterii (od 0% do 100%) trwa sześć godzin, natomiast naładowanie baterii od 0% do 80% trwa tylko 3 godziny.

Charger
Czy można jeździć, gdy bateria jest rozładowana?

Jest to rower z elektrycznym wspomaganiem. Oznacza to, że jazda bez tego wspomagania jest całkowicie możliwa.

Można jednak zauważyć dodatkowy ciężar systemu wspomagania.

Czy można pozostawić ładowarkę podłączoną do akumulatora nawet po zakończeniu ładowania?

Tak, ładowarka została zaprojektowana tak, aby była podłączona przez całą dobę.

Kiedy bateria jest w pełni naładowana, ładowarka przestaje ładować. Możesz wiedzieć, kiedy jest naładowana, ponieważ dioda LED zgaśnie.

Czy przed ładowaniem akumulatora należy poczekać, aż będzie on całkowicie rozładowany?

Nie. Akumulatory litowo-jonowe nie mają efektu pamięci i dlatego mogą być ładowane w dowolnym momencie.

Zalecamy regularne ładowanie baterii, aby zapewnić jej prawidłowe działanie.

Czy bateria ładuje się podczas jazdy na rowerze?

Nie, nie posiada on prądnicy. Niektóre systemy pozwalają ładować akumulator podczas jazdy lub hamowania, ale nie generuje to zbyt wiele energii.

Bateria żywotnosć, przechowanie, zasięg

Co należy zrobić, gdy bateria się zużyje?

Kiedy Twoja bateria się zużyje, zanieś ją do lokalnego sklepu Decathlon, który wyśle ją do specjalistycznego zakładu w celu poddania jej recyklingowi.

Jaka jest żywotność twojej baterii?

Gwarancja na akumulator wynosi 2 lata lub 500 cykli (1 cykl = 1 pełne naładowanie + 1 pełne rozładowanie lub dwa naładowania 50% + dwa rozładowania 50%).

Jak należy przechowywać baterię?

Baterię należy przechowywać i ładować w chłodnym (pomiędzy 10°C a 25°C) i suchym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego.

Aby uniknąć głębokiego rozładowania, które może spowodować nieprawidłowe działanie, nie należy przechowywać baterii naładowanej w mniej niż 10%.



Pamiętaj, aby ładować baterię co najmniej raz na 6 miesięcy, nawet jeśli jej nie używasz, aby zapobiec jej całkowitemu rozładowaniu i utracie wydajności.

Gdzie można kupić drugą baterię?

Nowe akumulatory są dostępne do nabycia w lokalnym Serwisie Decathlon.

Skontaktuj się z najbliższym sklepem, aby sprawdzić dostępność i terminy składania zamówień.

Jak długo można przechowywać baterię, zanim trzeba będzie ją naładować?

Akumulator można przechowywać do sześciu miesięcy bez doładowywania, bez pogorszenia jego wydajności. W przypadku przechowywania przez okres dłuższy niż sześć miesięcy, należy go w pełni naładować.

Dlaczego zmniejszył się zasięg akumulatora?

- Twój rower będzie bardziej wydajny i będzie się lepiej zachowywał, gdy opony będą napompowane do ciśnienia pomiędzy 4 a 5 barów.

- Czas pracy akumulatora będzie krótszy w niskich temperaturach.

- Zasięg akumulatora jest krótszy w przypadku przeciążenia roweru.

- mniejszy zasięg akumulatora podczas jazdy pod górę.

- Zalecamy zredukowanie trybu wspomagania przy niskim poziomie naładowania akumulatora.

Battery range

Akcesoria kompatybilne

  • Rear-view mirror

    Lusterko

    Nasze lusterko wsteczne jest regulowane, skuteczne i pozwala Ci bezpiecznie widzieć za sobą

  • Basket

    Kosz

    Mocuje się go z przodu roweru. Koszyk jest wyjmowany i mocowany do kierownicy. Pojemność: 12 litrów, maks. 5 kg

  • Charger

    Dodatkowa ładowarka

    Odciąż się! Kup drugą ładowarkę i trzymaj ją w swoim miejscu pracy, dzięki czemu zawsze będziesz mógł naładować swój rower bez konieczności noszenia ze sobą ładowarki.

Mam problem

  • WheelBuckling

    Koło scentrowało się

    Gdy po raz pierwszy wybierasz się na przejażdżkę, wiele części w naturalny sposób porusza się i układa na swoim miejscu. Usłyszycie Państwo skrzypienie szprych w kołach, spowodowane pozostałym naprężeniem. Koła nie powinny wyginać się ani być w żaden sposób skręcone. Jeśli tak się stanie, skorzystaj z bezpłatnego przeglądu dostępnego w ciągu sześciu miesięcy od zakupu i zgłoś się do jednego z naszych serwisów Decathlon, aby bezpłatnie naprawić swoje koło.

  • DerailleurRiverside500e

    Biegi nie zmieniają się prawidłowo

    Po kilku tygodniach jazdy na nowym rowerze może się zdarzyć, że przerzutki nie działają prawidłowo. Dzieje się tak, ponieważ linki mają tendencję do rozciągania się, co może uniemożliwiać płynną zmianę przełożeń. W takim przypadku należy udać się do serwisu Decathlon, aby wyregulować przerzutkę w ramach bezpłatnego przeglądu dostępnego w ciągu sześciu miesięcy od zakupu.

  • Key

    Zagubiony klucz

    Nowy klucz można dorobić u ślusarza. W przypadku zgubienia obu kluczy należy udać się do najbliższego serwisu DECATHLON w celu wymiany zamka. Otrzymasz od nas nową parę kluczy do nowego zamka.

Problemy z elektryką

Bateria nie ładuje się

1. SPRAWDŹ BATERIĘ, ŁADOWARKĘ I PODŁĄCZENIE DO SIECI ELEKTRYCZNEJ


Upewnij się, że używana ładowarka jest oryginalną ładowarką dostarczoną przez Decathlon.

Podłącz ładowarkę do akumulatora i do gniazdka sieciowego.

Pomarańczowa dioda ładowania świeci się stale = akumulator jest ładowany (lub zakończył ładowanie mniej niż godzinę temu)

Pomarańczowa dioda ładowania miga = błąd ładowania => udać się do serwisu Decathlon w celu zdiagnozowania błędu

Wyłączona dioda ładowania
= akumulator jest odłączony od zasilania (lub zakończył ładowanie ponad godzinę temu)

Całkowicie rozładowana bateria potrzebuje 6 godzin, aby się w pełni naładować.

2. SPRAWDŹ, CZY NA ZŁĄCZACH NIE MA ZANIECZYSZCZEŃ



Złącza ładowarki i akumulatora muszą być czyste. Nie powinno być żadnych zabrudzeń uniemożliwiających kontakt pomiędzy baterią a ładowarką.

3. KONTROLKI LED NA AKUMULATORZE MOGĄ BYĆ USZKODZONE


Przyjdź do jednego z naszych serwisów Decathlon, aby je sprawdzić i naprawić

Miga jedna lub więcej diod led na baterii

MIGA OSTATNIA DIODA (najbardziej oddalona od przycisku baterii).
Twoja bateria jest prawie wyczerpana i wymaga naładowania. Podłącz baterię do ładowarki.

MIGA CZWARTA DIODA

Napięcie baterii jest zbyt niskie i nie była ona ładowana od dłuższego czasu. Podłącz ładowarkę do sieci elektrycznej i od razu podłącz ją do akumulatora. Jeśli tego nie zrobisz, Twoja bateria może przejść w stan "głębokiego uśpienia" i stać się bezużyteczna.


INNA DIODA MIGA
W akumulatorze wystąpiło nienormalne zdarzenie, które spowodowało jego nieprawidłowe działanie. Usterka ta może być tymczasowa lub trwała. Należy udać się do dowolnego serwisu Decathlon w celu przeprowadzenia diagnostyki akumulatora i roweru.

LED battery
Na ekranie pojawia się kod błędu

BŁĄD 10/12 = NISKIE NAPIĘCIE AKUMULATORA / CAŁKOWICIE ROZŁADOWANY
Naładować akumulator. Jeśli błąd występuje nadal, należy dostarczyć akumulator i ładowarkę do serwisu w celu przeprowadzenia diagnostyki.

BŁĄD 11 = NISKI POZIOM NAPIĘCIA AKUMULATORA
Wyłączyć i ponownie włączyć rower. Jeżeli błąd występuje w dalszym ciągu, należy przekazać akumulator i ładowarkę do serwisu w celu przeprowadzenia diagnostyki.

BŁĄD 20 = USTERKA ELEKTRYCZNA
Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy o przekazanie roweru do naszego serwisu w celu przeprowadzenia diagnostyki.

BŁĄD 21 / 23 = BŁĄD CZUJNIKA TEMPERATURY
Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli błąd występuje w dalszym ciągu, należy przekazać rower do serwisu w celu kontroli diagnostycznej.

BŁĄD 24 = BŁĄD NAPIĘCIA UKŁADU ELEKTRYCZNEGO
Wyłączyć rower, sprawdzić przyłącza i upewnić się, że przewody są w dobrym stanie i podłączone. Ponownie włączyć rower. Jeżeli błąd występuje w dalszym ciągu, należy oddać rower do kontroli diagnostycznej.

BŁĄD 25 = BŁĄD POMIARU NAPIĘCIA SILNIKA
Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do kontroli diagnostycznej w naszym serwisie.

BŁĄD 26 = WYKRYTO WIELE USTEREK ELEKTRYCZNYCH
Akumulator może nie być prawidłowo umieszczony lub zablokowany, co powoduje drobne przerwy w dostawie prądu podczas jazdy i generuje ten kod błędu.
Upewnij się, że akumulator jest zablokowany na swoim miejscu. Jeżeli bateria nadal się porusza, należy oddać rower do serwisu Decathlon w celu jej skorygowania.

BŁĄD 31 = USTERKA ŚWIATEŁ
Może wystąpić zwarcie w jednej z lampek. Sprawdzić, czy światła roweru są prawidłowo podłączone i czy żaden z przewodów oświetleniowych nie jest uszkodzony.
Ponownie prawidłowo podłączyć światła. Jeżeli błąd występuje w dalszym ciągu, zlecić naprawę przewodów w lokalnym serwisie Decathlon.

BŁĄD 40 / 41 / 45 = ZBYT NISKIE NAPIĘCIE SYSTEMOWE
Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do diagnostyki w naszym serwisie.

BŁĄD 42 = SILNIK ODŁĄCZONY
Sprawdzić podłączenie do silnika, które najprawdopodobniej jest odłączone lub nieprawidłowo podłączone. Podłączyć prawidłowo wtyczkę silnika i ponownie włączyć rower.

BŁĄD 43 = ZWARCIE W SILNIKU
Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli błąd występuje w dalszym ciągu, należy oddać rower do kontroli diagnostycznej.  

BŁĄD 44 = SILNIK PRZEGRZANY
Odczekać, aż system ostygnie. Zmniejszyć użycie silnika poprzez mniejsze pedałowanie i/lub ustawienie niższej mocy. Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do naszego serwisu w celu przeprowadzenia kontroli diagnostycznej.

BŁĄD 46 = SILNIK ZABLOKOWANY
Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy o przekazanie roweru do naszego serwisu w celu przeprowadzenia diagnostyki.

BŁĄD 60 = BŁĄD W KOMUNIKACJI Z KONSOLĄ
Sprawdzić, czy wtyczka konsoli jest prawidłowo podłączona i czy nie jest uszkodzona. Sprawdzić również kabel wyświetlacza.
Wyłączyć i włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do kontroli diagnostycznej w naszym serwisie.

BŁĄD 70 / 71 / 72 / 73 / 75 / 200 / 201 / 202 = BŁĄD CZUJNIKA KADENCJI
Wyłączyć i ponownie włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do kontroli diagnostycznej w naszym serwisie.

BŁĄD 80 / 82 / 83 / 84 = BŁĘDNE USTAWIENIA REGULATORA
Wyłączyć i ponownie włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do diagnostyki w naszym serwisie. Problem ten może zostać rozwiązany przez aktualizację oprogramowania.

BŁĄD 81 = NIEZNANA INFORMACJA O PRĘDKOŚCI
Wyłączyć i ponownie włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do diagnostyki w naszym serwisie.

BŁĄD 203 / 204 / 205 / 206 = BŁĄD SILNIKA
Sprawdzić, czy silnik nie jest odłączony i czy wtyczka silnika nie jest uszkodzona.

BŁĄD 207 / 208 / 209 = BŁĄD STEROWNIKA
Sprawdzić wtyczki czujników i wyświetlacza. Wyłączyć i ponownie włączyć rower. Jeżeli problem nadal występuje, należy oddać rower do naszego serwisu w celu przeprowadzenia kontroli diagnostycznej.

Wspomaganie elektryczne jest nieregularne

1- Sprawdź, czy akumulator jest naładowany.

Jeżeli bateria jest prawie rozładowana, a rower jest ustawiony na tryb wysokiego wspomagania, może to powodować efekt szarpania, zanim bateria całkowicie się rozładuje.
> Wyjąć baterię z roweru.
> Wcisnąć przycisk baterii.
> Sprawdzić, czy świeci się przynajmniej jedna dioda LED.
> Jeśli żadna z diod LED nie świeci się lub ostatnia dioda LED miga, należy ponownie naładować baterię.

2 - SPRAWDZIĆ, CZY BATERIA JEST CZYSTA, PRAWIDŁOWO ZAMOCOWANA I ZABEZPIECZONA


> Sprawdzić, czy złącza i obudowa baterii są czyste i w dobrym stanie.
> Bateria powinna być prawidłowo włożona do swojego gniazda. (Upewnij się, że blokada jest w pozycji otwartej)

3- SPRAWDZIĆ, CZY ZŁĄCZE SILNIKA JEST PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONE


> Złącze silnika, znajdujące się na tylnym wsporniku po lewej stronie ramy, może być lekko uszkodzone.
Wystarczy wsunąć je tak, aby znalazło się na właściwym miejscu (żaden z rowków złącza męskiego nie powinien wystawać), aby wyeliminować drgania i/lub odgłosy pracy silnika.

Jeśli problem nadal występuje, odwiedź jeden z naszych Serwisów Decathlon.

Wyświetlacz nie włącza się

1- SPRAWDŹ, CZY EKRAN JEST PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONY

> Sprawdź złącze ekranu, które znajduje się z przodu kierownicy.
> Sprawdź, czy obie wtyczki są włożone do końca.
> Sprawdź, czy żaden z kabli nie jest zagięty.

2- SPRAWDŹ, CZY BATERIA JEST NAŁADOWANA

Jeżeli bateria jest prawie rozładowana, a rower jest ustawiony na tryb wysokiego wspomagania, może to powodować drżenie roweru przed całkowitym rozładowaniem baterii.

> Wyjąć baterię z roweru.
> Wcisnąć przycisk baterii.
> Sprawdź, czy świeci się przynajmniej jedna dioda LED.
> Jeśli nie zapali się żadna z diod LED lub ostatnia dioda LED miga, należy naładować baterię.

3 - SPRAWDZIĆ, CZY BATERIA JEST CZYSTA, PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONA I ZABLOKOWANA

> Sprawdzić, czy złącza baterii i jej obudowa są czyste.
> Bateria musi być prawidłowo włożona do dolnego gniazda, a uchwyt musi być całkowicie opuszczony (powinieneś usłyszeć kliknięcie, aby potwierdzić, że bateria jest prawidłowo włożona).

4 - POZWÓL SYSTEMOWI OSTYGNĄĆ

W wysokich temperaturach lub po długiej jeździe układ elektryczny może się przegrzewać. Przed ponownym włączeniem należy odczekać kilka minut, aby rower ostygł, nie korzystając ze wspomagania elektrycznego.


Jeżeli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami za pomocą formularza pomocy lub odwiedź jeden z naszych serwisów Decathlon.

Wspomaganie elektryczne nie włącza się

1- WYBRAĆ TRYB WSPOMAGANIA INNY NIŻ ZERO.

Jeżeli tryb wyświetlany na ekranie ma wartość 0, silnik nie będzie dostarczał żadnego wspomagania elektrycznego.

Wybrać tryb wspomagania 1, 2 lub 3.

Po wybraniu trybu należy zacząć pedałować, mocno naciskając na pedały. Jeśli pedałowanie z taką siłą, aby uruchomić wspomaganie elektryczne, jest zbyt trudne, należy wybrać wyższy tryb wspomagania (najwyższy jest tryb 3).

2- SPRAWDZIĆ, CZY AKUMULATOR JEST NAŁADOWANY

Jeżeli bateria jest prawie rozładowana, a rower jest ustawiony na tryb wysokiego wspomagania, może to powodować drżenie roweru, zanim bateria całkowicie się rozładuje.

> Wyjąć baterię z roweru.
> Wcisnąć przycisk baterii.
> Sprawdź, czy świeci się przynajmniej jedna dioda LED.
> Jeżeli żadna z diod LED nie świeci się lub ostatnia dioda LED miga, należy ponownie naładować baterię.

3 - SPRAWDZIĆ, CZY BATERIA JEST CZYSTA, PRAWIDŁOWO ZAMOCOWANA I ZABEZPIECZONA

> Sprawdzić, czy złącza baterii i obudowa są czyste i w dobrym stanie.
> Bateria musi być prawidłowo włożona do dolnego gniazda, a uchwyt musi być całkowicie opuszczony (powinno być słychać "kliknięcie"), aby potwierdzić, że jest prawidłowo włożona.

4 - POZWÓL SYSTEMOWI OSTYGNĄĆ

W wysokich temperaturach lub po długiej jeździe układ elektryczny może się przegrzewać. Przed ponownym włączeniem należy odczekać kilka minut, aby rower ostygł, nie korzystając ze wspomagania elektrycznego.

5 - SPRAWDZIĆ, CZY WTYCZKA SILNIKA JEST PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONA

Wtyczka silnika, która znajduje się przy tylnej podpórce po lewej stronie ramy, może być lekko wygięta.

Wystarczy wsunąć ją tak, aby znalazła się na właściwym miejscu (żaden z rowków złącza męskiego nie powinien wystawać), aby wyeliminować efekt drżenia i/lub odgłosy pracy silnika.


Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami za pomocą formularza pomocy lub odwiedź jeden z naszych Serwisów Decathlon.

Wspomaganie elektryczne nie jest zbyt skuteczne

1- SPRAWDZANIE CIŚNIENIA W OPONACH

> Ciśnienie w oponach ma wpływ na skuteczność działania elektrycznego układu wspomagania. Przed każdą jazdą należy upewnić się, że ciśnienie w oponach wynosi od 3 do 4,5 bara.

2- SPRAWDŹ, CZY AKUMULATOR JEST NAŁADOWANY

Jeśli poziom naładowania akumulatora jest niski, silnik nie otrzyma wystarczającej mocy, aby zapewnić wymagany poziom wspomagania. W takim przypadku należy przełączyć się na niższy tryb wspomagania elektrycznego.

3- SPRAWDZIĆ, CZY AKUMULATOR JEST PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONY


Jeśli silnik wydaje się drgać, należy sprawdzić, czy wtyczka do silnika jest w pełni i pewnie podłączona.

4- UWAŻAĆ, ABY NIE PRZECIĄŻYĆ ROWERU


Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub odwiedź lokalny serwis Decathlon.

Konserwacja

Jak czyścić swój riverside 540e

Podczas czyszczenia roweru elektrycznego należy pozostawić baterię podłączoną do roweru. Pomoże to zapobiec przedostawaniu się wody do kontrolera.

Nie należy używać myjki ciśnieniowej, ponieważ woda może dostać się do łożysk kulkowych i trwale uszkodzić elementy elektryczne!

Umyj rower za pomocą węża i gąbki (zestawy do kupienia w linku poniżej).

Osusz rower szmatką.

Nasmaruj łańcuch odpowiednim środkiem smarnym.

HOW TO CLEAN YOUR ORIGINAL 920 E
Jak prawidłowo przechowywać rower elektryczny

> Rower należy przechowywać w chłodnym i osłoniętym miejscu.

> Przed odstawieniem roweru należy go wyczyścić, aby usunąć błoto i piasek, które mogą powodować jego korozję.

> Smarowanie łańcucha: spryskać łańcuch smarem na całej długości, aby zabezpieczyć go przed korozją.

> Przerzucić przerzutkę na najmniejszą zębatkę.

> Pełne naładowanie akumulatora co najmniej raz na pół roku (lepiej częściej).

Do jakiego ciśnienia powinny być napompowane opony?

Właściwe ciśnienie w oponach jest szczególnie ważne w rowerze elektrycznym. Koła obciążone są dużą masą ze względu na połączenie silnika i roweru.

Aby zmniejszyć ryzyko przebicia opon i zapewnić jak największy zasięg akumulatora, zalecamy napompowanie opon do ciśnienia pomiędzy 3 a 4,5 bara.

WHAT PRESSURE SHOULD YOUR TYRES BE INFLATED TO?
Spare parts

Instrukcja obsługi

  • Original 920 E

    Kliknij poniżej aby pobrać instrukcję

Original 920 E

Nasze zobowiązanie

BTWIN oferuje dożywotnią gwarancję na ramę, widelec, kierownicę i wspornik kierownicy pod warunkiem użytkowania roweru w normalnych warunkach. Wszystkie pozostałe komponenty (bateria, elementy elektryczne i mechaniczne z wyłączeniem części zużywających się) oraz robocizna objęte są 2-letnią gwarancją od daty zakupu.