ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE

Ref: 8399929

ROWER ELEKTRYCZNY UNIWERSALNY ORIGINAL 900E

2018

Potrzebujesz trochę więcej mocy podczas przejażdżek i wycieczek? W takim razie ten rower jest dla Ciebie.

ZALETY:

ZASIĘG: Około 50km w trybie 2. Bateria: 36v 11.6Ah (418Wh).
KOMFORT JAZDY: Zawieszenie przód/tył. Ergonomiczne chwyty i siodełko. Opony hybrydowe.
WYGODA UŻYTKOWANIA: Uproszczony układ napędowy, 7-biegowy mechanizm.
REGULACJA: siodełko i kierownica z regulacją wysokości i nachylenia dla optymalnej pozycji klatki piersiowej.
CZYTELNA GRAFIKA: Szeroki, kontrastowy ekran z dostępem do kierownicy.
BEZPIECZEŃSTWO: Światła hamowania

Pierwsze użycie

Czy trzeba pedałować, aby uruchomić wspomaganie elektryczne?

Tak. Rower jest rowerem ze wspomaganiem elektrycznym.


Wspomaganie to jest uruchamiane tylko wtedy, gdy użytkownik pedałuje (system silnikowy, który nie wymaga pedałowania, jest uważany za motorower, co wiąże się z ograniczeniami w użytkowaniu i znacznie bardziej rygorystycznymi zasadami bezpieczeństwa).

Czujnik pedałowania umieszczony w pobliżu łańcucha przekazuje informacje do komputera pokładowego roweru, który uruchamia silnik.

Silnik elektryczny roweru wyłącza się natychmiast po zahamowaniu lub zaprzestaniu pedałowania.

Ponowne obrócenie pedałów spowoduje ponowne uruchomienie silnika, dzięki czemu ponownie skorzystają Państwo z elektrycznego wspomagania roweru.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Który bagażnik rowerowy pomieści twój rower elektryczny?

Twój rower jest kompatybilny z bagażnikiem rowerowym THULE Europower dostępnym w sklepach Decathlon.

Ten bagażnik rowerowy może pomieścić do dwóch rowerów elektrycznych.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Czy przed ładowaniem baterii należy poczekać, aż się ona całkowicie rozładuje?

Nie. Akumulatory litowo-jonowe nie mają efektu pamięci i dlatego mogą być ładowane w dowolnym momencie.

Zalecamy regularne ładowanie baterii, aby zapewnić jej prawidłowe działanie.

Jak długo można przechowywać baterię, zanim trzeba będzie ją naładować?

Akumulator jest wyposażony w tryb czuwania, który umożliwia przechowywanie go bez konieczności regularnego ładowania.

Po przełączeniu w tryb czuwania, bateria może być bezpiecznie przechowywana przez okres do 1 roku bez konieczności ładowania i bez wpływu na jej pojemność.

Akumulator przechowywany bez trybu czuwania musi być ładowany co najmniej co 3 miesiące, aby nie dopuścić do spadku jego pojemności.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Czy można jeździć, gdy bateria jest rozładowana?

Jest to rower z elektrycznym wspomaganiem. Oznacza to, że jazda bez tego wspomagania jest całkowicie możliwa.

Można jednak zauważyć dodatkowy ciężar systemu wspomagania.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Jaki jest zasięg akumulatora?

Żywotność baterii Państwa roweru elektrycznego zależy od wielu czynników:


> OBCIĄŻENIA ROWERU:
W przypadku przeciążenia roweru czas pracy akumulatora będzie krótszy.

> RODZAJ TERENU: Czas pracy akumulatora będzie krótszy przy jeździe pod górę.

> CIŚNIENIE W OPONACH: Żywotność baterii będzie lepsza przy oponach napompowanych do ciśnienia pomiędzy 3,5 a 5 barów.

> TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA: Czas pracy akumulatora będzie krótszy, gdy na zewnątrz jest zimno.

> UŻYWANY TRYB WSPOMAGANIA: Zaleca się zredukowanie trybu wspomagania, gdy poziom naładowania akumulatora jest niski.

> TWOJA KADENCJA PEDAŁOWANIA:
Jeśli chcesz jechać dalej, musisz pedałować.

> CZY PRZESTRZEGANE SĄ INSTRUKCJE DOTYCZĄCE ŁADOWANIA I PRZECHOWYWANIA AKUMULATORA.


W przypadku ORGINAL 900E, bateria wystarcza na przejechanie około 50 kilometrów na 2 poziomie wspomagania. Dbałość o rower zapewni jak najdłuższą żywotność baterii.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Co się stanie, jeśli zapomną państwo wyłączyć rower?

Rower wyłącza się automatycznie po kilku minutach, jeśli nie jest używany.

Jaka jest żywotność twojej baterii?

Twój akumulator jest objęty gwarancją na 2 lata lub 500 cykli (1 cykl = 1 ładowanie + 1 pełne rozładowanie).

WHAT IS THE LIFETIME OF YOUR BATTERY?
Jak należy przechowywać baterię

Akumulator należy przechowywać w chłodnym (pomiędzy 10°C a 25°C) i suchym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego.

Aby uniknąć głębokiego rozładowania, które może spowodować nieprawidłowe działanie, nie należy przechowywać baterii, gdy jest pusta (1 migająca dioda LED).


Pamiętaj, aby ładować baterię (nawet jeśli nie jest używana) co najmniej co trzy miesiące, aby uniknąć głębokiego rozładowania, które mogłoby wpłynąć na jej pojemność.

Jeśli przechowujesz baterię przez dłuższy czas (ponad 3 miesiące bez używania), pamiętaj, aby przełączyć ją w tryb czuwania, dzięki czemu będzie łatwiejsza do przechowywania i nie będzie wymagała regularnego ładowania.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Do jakiego ciśnienia powinny być napompowane opony?

Właściwe ciśnienie w oponach jest szczególnie ważne w rowerze elektrycznym. Koła obciążone są dużą masą ze względu na połączenie silnika i roweru.

Aby zmniejszyć ryzyko przebicia opon i zapewnić jak największy zasięg akumulatora, zalecamy napompowanie opon do ciśnienia pomiędzy 3 a 4,5 bara.

WHAT PRESSURE SHOULD YOUR TYRES BE INFLATED TO?
Czy bateria ładuje się podczas jazdy na rowerze?

Nie, nie posiada on prądnicy. Niektóre systemy pozwalają ładować akumulator w trakcie jazdy lub hamowania, ale to nie generuje zbyt wiele mocy. Musiałbyś przejechać kilkadziesiąt kilometrów, żeby wygenerować 1 km dodatkowej mocy.

Co należy zrobić z akumulatorem, gdy się zużyje?

Kiedy Twój akumulator się zużyje, zanieś go do lokalnego sklepu Decathlon, który wyśle go do specjalistycznego zakładu w celu poddania go recyklingowi.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Co to jest tryb czuwania na twojej baterii?

Tryb czuwania umożliwia przechowywanie baterii przez długi okres czasu (maksymalnie 1 rok) bez konieczności doładowywania lub zmniejszania pojemności baterii.


Aby przełączyć baterię w tryb czuwania, przytrzymaj przycisk baterii przez 10 sekund, aż diody LED baterii zgasną.


Naładuj baterię za pomocą ładowarki, aby ją ponownie obudzić.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Czy w oryginale 900e można zamontować fotelik dziecięcy?

Nie, Original 900E jest rowerem typu "full suspension" z widelcem teleskopowym z przodu i sprężyną zamontowaną na ramie, pod siodełkiem.

Centralne zawieszenie nie pozwala na zamontowanie fotelika dziecięcego, co mogłoby znacznie zmienić sposób użytkowania roweru.

Co to jest tryb spacerowy?

Tryb spacerowy to tryb wspomagania elektrycznego, który pomaga w przemieszczaniu roweru podczas chodzenia obok niego. Tryb ten może być bardzo przydatny, szczególnie w przypadku wyprowadzania roweru z parkingu o dużym nachyleniu.


Tryb spacerowy pozwala na bezproblemowe pchanie roweru.


Aby aktywować ten tryb, należy włączyć ekran sterowania, przytrzymując przycisk On/Off. Następnie należy przytrzymać przycisk "+". Uważaj: rower zacznie się poruszać ze stałą prędkością 6km/h.

Nie używać tego trybu podczas jazdy na rowerze. Może to spowodować uszkodzenie silnika.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Gdzie kupić drugą baterię?

Nowy akumulator można kupić w lokalnym serwisie Decathlon.


Skontaktuj się z serwisem, aby dowiedzieć się, czy mają na stanie potrzebną Ci część i jak długo potrwa jej dostawa.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Jak często trzeba ładować baterię?

Całkowicie rozładowana bateria potrzebuje sześciu i pół godziny, aby się w pełni naładować.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Czy można jeździć w czasie deszczu? czy komponenty są wodoszczelne?

Bateria została zaprojektowana do użytku podczas deszczu, ale nie należy jej zanurzać w wodzie ani myć myjką ciśnieniową.


To samo dotyczy wyświetlacza i innych komponentów oraz przewodów elektrycznych.
Mimo to zalecamy jak najlepsze osłonięcie roweru, gdy na nim nie jeździsz.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Czy można pozostawić ładowarkę podłączoną do akumulatora nawet po zakończeniu ładowania?

Tak, ładowarka jest zaprojektowana tak, aby była podłączona przez całą dobę.



Kiedy bateria jest w pełni naładowana, ładowarka przestaje ładować, ale pozostaje podłączona do zasilania.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE

Mam problem

System wspomagania elektrycznego nie włącza się lub wyłącza się

Wspomaganie elektryczne włącza się po kilku obrotach pedału hamulca i wymaga włączenia trybu wspomagania.
Jeśli wspomaganie elektryczne nadal się nie włącza, należy wykonać następujące czynności:


1. Sprawdzić, czy akumulator jest dobrze naładowany

> nacisnąć przycisk akumulatora
> Sprawdzić, czy świeci się co najmniej jedna dioda LED.
> Jeśli jedna z diod LED miga, naładuj baterię, podłączając ją do ładowarki i gniazdka.


2. Sprawdź, czy bateria jest czysta, prawidłowo założona i zablokowana

> Sprawdź, czy złącza i uchwyt baterii są czyste i w dobrym stanie.
> Bateria powinna być wciśnięta do końca do uchwytu.

Po wsunięciu baterii usłyszysz kliknięcie oznaczające, że jest ona prawidłowo umieszczona na swoim miejscu.
Zamknij baterię i wyjmij kluczyk.


3. Sprawdzić wszystkie złącza roweru: hamulce, silnik, konsola, czujnik pedałowania, sterownik (sterownik = centralna jednostka obliczeniowa zestawu elektrycznego. Znajduje się on tuż za akumulatorem, na bagażniku)
Aby uzyskać dostęp do złączy z przodu roweru (hamulce i konsola), należy otworzyć neoprenowe osłony chroniące przewody elektryczne.
Odłącz każdą parę złączy i sprawdź ich czystość oraz stan każdego pinu przed włożeniem złączy z powrotem na miejsce.
Aby to zrobić, ustaw każde złącze męskie i żeńskie naprzeciwko siebie, upewniając się, że strzałki wskaźników są wyrównane, a następnie wsuń je z powrotem do oporu (nie powinny być luźne, a kolory złączy nie powinny być widoczne).
To samo należy zrobić w przypadku złączy na silniku i trzech pozostałych par złączy za siodełkiem.


4. Przetestuj działanie pomocy elektrycznej

> włączyć ekran, przytrzymując przycisk włączania/wyłączania
> Wsiądź na rower i pedałuj (musisz kilkakrotnie obrócić pedałami, aby uruchomić wspomaganie elektryczne).


Jeśli problem nadal występuje, wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej lub odwiedź Serwis Decathlon.

Zgubiony lub złamany klucz / zamek

Zamek może zostać wymieniony w lokalnym serwisie Decathlon, gdzie zostanie zamontowany nowy zamek, a Ty otrzymasz nową parę kluczy.


Skontaktuj się z serwisem Decathlon, aby dowiedzieć się, czy mają go na stanie i jak długo potrwa jego dostawa.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Wspomaganie elektryczne nie zatrzymuje się podczas hamowania

Po naciśnięciu jednej z dźwigni hamulca powinno nastąpić automatyczne wyłączenie zasilania elektrycznego.

Jeżeli tak się nie dzieje, należy sprawdzić, czy wtyczki obu dźwigni hamulca są w dobrym stanie i prawidłowo podłączone.

> Otworzyć dwie neoprenowe osłony przewodów z przodu roweru, aby odsłonić złącza hamulcowe, które są żółte.
> Odłączyć obie pary wtyczek.
> Sprawdzić stan każdego złącza i upewnić się, że są czyste.
> Włożyć złącza z powrotem na miejsce. W tym celu należy ustawić złącza męskie i żeńskie naprzeciwko siebie, zwracając uwagę na wyrównanie strzałek kierunkowych, a następnie wcisnąć je z powrotem do oporu (nie powinny być luźne, a żółte złącza nie powinny być widoczne).


Jeśli problem nadal występuje, wyślij zgłoszenie do działu pomocy technicznej lub odwiedź Serwis Decathlon.

Wspomaganie jest nieefektywne

1- SPRAWDZANIE CIŚNIENIA W OPONACH

> Ciśnienie w oponach ma wpływ na skuteczność działania elektrycznego układu wspomagania. Przed każdą jazdą należy upewnić się, że ciśnienie w oponach wynosi od 3 do 4,5 bara.

2- SPRAWDŹ, CZY AKUMULATOR JEST NAŁADOWANY


Jeśli poziom naładowania akumulatora jest niski, silnik nie otrzyma wystarczającej mocy, aby zapewnić wymagany poziom wspomagania. W takim przypadku należy przełączyć się na niższy tryb wspomagania elektrycznego.

3- SPRAWDZIĆ, CZY AKUMULATOR JEST PRAWIDŁOWO PODŁĄCZONY

Jeśli silnik wydaje się drgać, należy sprawdzić, czy wtyczka do silnika jest w pełni i pewnie podłączona.

4- UWAŻAĆ, ABY NIE PRZECIĄŻYĆ ROWERU


Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub odwiedź lokalny serwis Decathlon.

Twoje wspomaganie elektryczne jest bardzo szarpane

1. Sprawdź, czy bateria jest dobrze naładowana

Jeśli bateria jest prawie rozładowana, może powodować uczucie szarpania zanim się całkowicie rozładuje.


> Naciśnij przycisk baterii
> Sprawdź, czy świeci się co najmniej jedna dioda LED
> Jeśli żadna z diod LED się nie świeci lub pierwsza lub druga dioda LED miga, należy naładować baterię.


2. Sprawdź, czy bateria jest czysta, prawidłowo zamocowana i zablokowana na swoim miejscu


> Sprawdź, czy złącza i uchwyt baterii są czyste i w dobrym stanie.
> Bateria powinna być wciśnięta do końca do uchwytu.

Po wsunięciu baterii usłyszysz kliknięcie oznaczające, że jest ona prawidłowo umieszczona na swoim miejscu.

Zamknij baterię i wyjmij kluczyk.


3. Sprawdź złącza czujnika pedałowania


> Zlokalizuj kabel czujnika pedałowania, który jest podłączony do kontrolera za siodełkiem. Jest to najcieńszy z kabli.
> Rozłącz złącza czujnika pedałowania i sprawdź, czy są w dobrym stanie i czy żaden z pinów nie jest wygięty. Wcisnąć złącza z powrotem do oporu, zwracając uwagę przede wszystkim na to, aby wyrównać małe strzałki wskaźnika, które muszą być skierowane do siebie.


4. Sprawdź, czy czujnik może prawidłowo wykryć magnesy.


> Za pomocą wilgotnej szmatki wyczyść tarczę magnetyczną przymocowaną do tylnej części korby.

Na magnesach może osadzać się kurz i sól z grysu, które uniemożliwiają prawidłowe działanie systemu wspomagania elektrycznego.

Hamulce nie działają prawidłowo

Twój rower elektryczny wymaga od klocków hamulcowych bardzo dużo.


Ciężar roweru, jego średnia prędkość jazdy, znacznie wyższa niż w przypadku roweru konwencjonalnego, oraz codzienne użytkowanie w każdych warunkach pogodowych mogą powodować szybkie zużycie klocków hamulcowych.

Aby zapewnić sobie bezpieczeństwo, jakość hamowania i żywotność obręczy, należy wymienić klocki, gdy tylko poczujecie, że zaczynają się zużywać: słabsza reakcja hamulców, uciążliwe odgłosy, czarne plamy na obręczach itp.


Na klockach hamulcowych znajdują się grzbiety, które umożliwiają im skuteczne pozbycie się wody. Jeśli ich nie widać lub są słabo widoczne, czas na wymianę klocków hamulcowych.

Aby dowiedzieć się, jak samodzielnie je wymienić, przejdź do sekcji "Konserwacja roweru" i obejrzyj nasz film instruktażowy.


Klocki hamulcowe są dostępne w sprzedaży w dziale "Części zamienne".

Możesz także udać się do najbliższego serwisu Decathlon i tam zlecić wymianę klocków.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Bateria nie ładuje się

1. Sprawdź, czy na drodze połączenia nie ma żadnych zanieczyszczeń

Złącza ładowarki powinny być czyste i nie powinno być żadnych zabrudzeń uniemożliwiających kontakt pomiędzy baterią a jej złączem.


2. Sprawdź połączenie bateria > ładowarka > gniazdo sieciowe

> Upewnij się, że używana ładowarka jest tą dostarczoną przez Decathlon.
> Podłącz ładowarkę do akumulatora i do gniazdka sieciowego.


Stała pomarańczowa dioda LED = bateria jest w trakcie ładowania.

Stała zielona dioda LED = bateria jest naładowana.

Migająca dioda LED = bateria nie ładuje się prawidłowo.


Całkowicie rozładowana bateria potrzebuje sześciu i pół godziny, aby się w pełni naładować.


Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z nami lub odwiedź jeden z naszych Serwisów Decathlon.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Wyświetlacz nie włącza się

1. Sprawdź, czy bateria jest dobrze naładowana

> Naciśnij przycisk baterii
> Sprawdź, czy świeci się przynajmniej jedna dioda LED
> Jeśli jedna z diod LED miga, naładuj baterię, podłączając ją do ładowarki i gniazdka.


2. Sprawdź, czy bateria jest czysta, prawidłowo założona i zablokowana

> Sprawdź, czy złącza i uchwyt baterii są czyste i w dobrym stanie.
> Bateria powinna być wciśnięta do końca do uchwytu.

Po wsunięciu baterii usłyszysz kliknięcie oznaczające, że jest ona prawidłowo umieszczona na swoim miejscu.
Zamknij baterię i wyjmij kluczyk.


3. Sprawdź, czy kabel biegnący od konsoli do kontrolera (jednostki centralnej znajdującej się na stelażu sakwy, tuż za akumulatorem) jest prawidłowo podłączony.

> Zlokalizować złącza na kablu akcesoriów (przewód elektryczny biegnący od przodu roweru i łączący się z kontrolerem z tyłu siodełka).
> Odłączyć złącza.
> Sprawdzić, czy każde złącze jest czyste i w dobrym stanie.
> Włożyć złącza z powrotem na miejsce. W tym celu należy ustawić złącza męskie i żeńskie naprzeciwko siebie i wyrównać strzałki wskaźnika przed wciśnięciem ich z powrotem.


4. Sprawdź złącza na konsoli

> Otwórz osłonę neoprenową obok konsoli z przodu roweru, aby odsłonić parę złączy odpowiadających panelowi.
> Wykonaj te same czynności, co poprzednio, aby sprawdzić połączenia konsoli.


5. Naciśnij przycisk ON/OFF, aby włączyć ekran.


Jeśli problem nie ustępuje i bateria nadal się nie włącza, wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej lub odwiedź Serwis Decathlon.

Your battery life is low or has gone down

1. Upewnij się, że używasz i przechowujesz go zgodnie z zaleceniami.


Żywotność baterii Twojego roweru elektrycznego zależy od wielu czynników:

> OBCIĄŻENIA ROWERU: W przypadku przeciążenia roweru czas pracy akumulatora będzie krótszy.

> RODZAJU TERENU: Czas pracy akumulatora ulega skróceniu przy jeździe pod górę.

> CIŚNIENIE W OPONACH: Żywotność baterii będzie lepsza w przypadku opon napompowanych do ciśnienia pomiędzy 3,5 a 5 barów.

> TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA: Czas pracy akumulatora jest krótszy w niskich temperaturach (do 50%).

> UŻYWANY TRYB WSPOMAGANIA: Zalecamy zmniejszenie wspomagania, gdy poziom naładowania baterii jest niski.

> KADENCJA PEDAŁOWANIA: Im mocniej pedałujesz, tym dalej zajedziesz.

> PRZESTRZEGANIE INSTRUKCJI ŁADOWANIA I PRZECHOWYWANIA AKUMULATORA


ORIGINAL 900E
ma średni zasięg (w trybie 2) 50 km. Aby zapewnić pełny zasięg roweru elektrycznego, należy stosować się do najlepszych praktyk.


2. Stara bateria może stracić nieco na wydajności.



W związku z tym jego żywotność będzie krótsza. Odwiedź Serwis Decathlon, aby sprawdzić stan akumulatora.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Na baterii znajduje się migająca dioda lub nie świeci się żadna

> 1. dioda LED miga: Bateria jest prawie wyczerpana i wymaga naładowania. Podłącz ją do ładowarki i podłącz do gniazdka sieciowego, aby ją naładować.



> 2. dioda LED miga:
bateria znajduje się w stanie ochrony "podnapięciowej" w wyniku nieprawidłowej obsługi lub długiego okresu bez ładowania. Należy jak najszybciej podłączyć ją do ładowarki i gniazdka sieciowego, aby ją naładować, co spowoduje wyjście z trybu ochrony.



> Jeśli pojawi się kolejna migająca dioda LED lub kilka migających diod LED, oznacza to, że akumulator jest uszkodzony. Zanieś akumulator do serwisu Decathlon w celu przeprowadzenia dokładnych testów.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE
Na ekranie pojawia się komunikat o błędzie

BŁĄD 06: ZBYT NISKIE NAPIĘCIE

Naładować akumulator.


BŁĄD 07: PRZEPIĘCIE

Wskutek przepięcia w systemie aktywowany został system bezpieczeństwa roweru. Zanieść rower i akumulator do serwisu Decathlon w celu sprawdzenia.


BŁĄD 08: PROBLEM Z SILNIKIEM

Silnik nie działa prawidłowo. Zanieść rower, akumulator i klucze do akumulatora do serwisu Decathlon w celu sprawdzenia.


BŁĄD 09: ZWARCIE W SILNIKU

Sprawdź stan złączy silnika i upewnij się, że są one prawidłowo wsunięte.

Jeśli problem nadal występuje, udaj się do jednego z naszych serwisów DECATHLON w celu wykonania pełnego przeglądu.


BŁĄD 10: PRZEGRZANIE STEROWNIKA

Sterownik przegrzewa się i musi ostygnąć. Wyłącz zasilanie elektryczne i pozwól rowerowi ostygnąć w chłodnym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego.

Jeżeli problem nadal występuje, udaj się do jednego z naszych serwisów DECATHLON w celu wykonania pełnego przeglądu.


BŁĄD 11: USTERKA CZUJNIKA TEMPERATURY STEROWNIKA

Sterownik działa nieprawidłowo. Zabierz rower, akumulator i klucze do akumulatora do serwisu Decathlon w celu przeprowadzenia kontroli.


BŁĄD 12: UKŁAD ELEKTRYCZNY W TRYBIE OCHRONY

Sprawdź stan wszystkich złączy w rowerze i upewnij się, że są one prawidłowo wciśnięte.

Jeżeli problem nadal występuje, udaj się do jednego z naszych serwisów DECATHLON w celu wykonania pełnego przeglądu.


BŁĄD 13: USTERKA CZUJNIKA TEMPERATURY AKUMULATORA

Akumulator działa nieprawidłowo. Zabierz rower, baterię i klucze do baterii do serwisu Decathlon w celu sprawdzenia.


BŁĄD 14: USTERKA CZUJNIKA TEMPERATURY SILNIKA

Sprawdź stan złączy w silniku i upewnij się, że są one prawidłowo wsunięte.

Jeśli problem nadal występuje, udaj się do jednego z naszych serwisów DECATHLON w celu przeprowadzenia pełnej kontroli.


BŁĄD 22: BŁĄD KOMUNIKACJI MIĘDZY AKUMULATOREM A KONTROLEREM

Bateria lub kontroler działają nieprawidłowo. Zabierz swój rower, baterię i klucze do baterii do serwisu Decathlon w celu sprawdzenia.


BŁĄD 30: EKRAN KONTROLNY I REGULATOR NIE KOMUNIKUJĄ SIĘ PRAWIDŁOWO

Sprawdź stan złączy ekranu kontrolnego i upewnij się, że są one prawidłowo wsunięte, a także sprawdź kabel łączący go z regulatorem roweru (znajdujący się w obudowie akumulatora, za siodełkiem).

Twój rower jest nowy, a akumulator nie chce się włączyć

Nowe baterie są starannie przechowywane, aby się nie zużyły.

Przy pierwszym użyciu akumulatora należy podłączyć go do ładowarki i podłączyć do gniazdka, aby zaczął działać.

Jeśli problem nie ustępuje i bateria nadal się nie włącza, wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej lub odwiedź serwis Decathlon.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE

Konserwacja

Regularna konserwacja jest ważna, jeśli chcesz, aby twój rower działał sprawnie przez jak najdłuższy czas, dlatego zebraliśmy kilka wskazówek dotyczących konserwacji, które ci w tym pomogą.

1. To fakt, że opony z czasem tracą ciśnienie. Sprawdzaj ciśnienie w oponach co 30 dni (ciśnienie powinno wynosić od 3 do 4,5 bara). Jazda na miękkich oponach zmniejsza zasięg, oznacza, że musisz mocniej pedałować i zwiększa ryzyko przebicia opony.

2. Należy ładować akumulator przynajmniej raz na trzy miesiące, aby zapobiec utracie jego pojemności.

3. Jeśli nie zamierzasz korzystać z roweru przez dłuższy czas, przełącz akumulator w tryb czuwania.

4. Przechowuj baterię w chłodnym, suchym miejscu, z dala od światła słonecznego.

5. Podczas wykonywania jakichkolwiek prac przy rowerze (czyszczenie, konserwacja mechaniczna lub elektryczna) zawsze należy go wyłączyć i wyjąć baterię.

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE

Instrukcja obsługi

  • ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE

    Kliknij poniżej aby pobrać instrukcję

Certyfikat ce

ORIGINAL 900E ELECTRIC BIKE

Nasze zobowiązanie

BTWIN oferuje dożywotnią gwarancję na ramę, widelec, kierownicę i wspornik kierownicy pod warunkiem użytkowania roweru w normalnych warunkach. Wszystkie pozostałe komponenty (bateria, elementy elektryczne i mechaniczne z wyłączeniem części zużywających się) oraz robocizna objęte są 2-letnią gwarancją od daty zakupu.