Tak! Za pomocą oprogramowania ONMove Converter (link: http://www.geonaute.com/files/software/onmoveconverter.exe) możesz przekonwertować swój produkt do ONMove 710. Znajdziesz w nim te same funkcje, co w modelu ONmove 700, a ponadto jest on kompatybilny z DecathlonCoach.
Ostrzeżenie: Po zakończeniu operacji Twój zegarek nie będzie już kompatybilny z oprogramowaniem Geonaute Software.
Jeśli użytkownik chce korzystać z sesji na platformie innej niż Oprogramowanie Geonaute Software : 1. W menu Moje sesje wybierz swoją sesję. 2. Kliknij na przycisk Eksport, a następnie Plik.
Jedyne co musisz zrobić, to pobrać ten plik na wybraną stronę.
Możesz przenieść dwa rodzaje tras do swojego produktu : 1. Albo sesja już przeprowadzona z Twoim produktem : 1.1 W menu Moje sesje wybierz swoją sesję. 1.2 Kliknąć na przycisk Eksport, a następnie na Urządzenie. Następnie pozwól się kierować krokami oprogramowania.
2. Albo trasa utworzona z oprogramowania Geonaute Software : 2.1 W menu Przygotowanie kliknij na Trasę. 2.2 Kliknij na Dodaj trasę, a następnie narysuj trasę w oknie GoogleMaps. 2.3 Po zakończeniu trasy kliknij przycisk Eksport, a następnie Urządzenie. Następnie pozwól, aby oprogramowanie przeprowadziło Cię przez kolejne etapy.
3. Albo trasa odzyskana w formacie .GPX : 3.1 W menu Przygotowanie kliknij na Trasę. 3.2 Kliknąć na "Importuj trasę". 3.3 Po zaimportowaniu trasy należy kliknąć przycisk Eksport, a następnie Urządzenie. Następnie pozwól się kierować krokami programu.
1. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję oprogramowania Geonaute Software.
2. Sprawdź, czy styki metalowe z tyłu zegarka nie są utlenione. W takim przypadku należy oczyścić je alkoholem lub octem za pomocą wacika. Sprawdź również, czy szczypce są prawidłowo umieszczone na zegarku.
3. 3. ponowne zainstalowanie sterowników produktu: 3.1 Na komputerze przejść do Panelu sterowania, karty System, a następnie otworzyć Menedżera urządzeń. 3.2 Otwórz zakładkę Ports (COM & LPT) i kliknij prawym przyciskiem myszy na "STMicroelectronics Virtual COM Port" odpowiadającą Twojemu produktowi i wybierz opcję Uninstall. Twój produkt nie będzie już rozpoznany. 3.3 Odłącz i podłącz ponownie produkt, sterowniki zostaną automatycznie ponownie zainstalowane poprzez wyświetlenie następującego okienka pop-up 3.4 Sprawdzić, czy produkt jest rozpoznawany w Menedżerze urządzeń.
4 - Jeśli nadal napotykasz na problem, skontaktuj się z jednym z naszych techników pomocy technicznej bezpośrednio na stronie "Kontakt" w dolnej części tej strony.
Na jakość odbioru sygnału satelitarnego znaczący wpływ ma środowisko i podróżowanie. W celu ułatwienia odbioru zaleca się, aby podczas wykrywania sygnału : 1. Umieścić w wolnej przestrzeni z dala od otaczających budynków i nie zasłaniać drzewa. 2. Połóż zegarek na stole lub na ziemi.
Po pierwsze, upewnij się, że tryb kardio jest włączony i że pasek jest prawidłowo sparowany z produktem. Aby aktywować tryb kardio, należy przejść do menu "USTAWIENIA", a następnie "KARTONOWY PASEK" (CARDIO BELT). Jeśli wyszukiwanie trwa długo lub wartości wydają się niespójne: 1 - Sprawdź, czy pasek jest prawidłowo ułożony na tułowiu. Sprawdź też, czy jest w pozycji pionowej. 2 - Upewnij się, że zwilżyłeś czujniki na swoim pasie. 3 - Sygnał kardio może być zmieniany przez zakłócenia elektromagnetyczne (linie wysokiego napięcia, linie kolejowe, komputery, itp.). Upewnij się, że trzymasz się z dala od tego typu zaburzeń podczas korzystania z monitora tętna. 4 - Sprawdź, czy bateria jest nadal w pełni naładowana.
Chcesz skontaktować się z nami? Skorzystaj z formularza kontaktowego