Rodzaje wentyli rowerowych obsługiwane przez pompkę ręczna 100
Ta pompka jest kompatybilna z następującymi zaworami: Presta - Schrader - Dunlop
REF: 8056700
2018
Jeśli masz problemy z korzystaniem z pompki, tutaj znajdziesz odpowiedź na podstawowe pytania. Zobacz jak pompować poszczególne rodzaje wentyli oraz jak sprawdzić jakie jest zalecane ciśnie powietrza w oponie twojego roweru.
Pobierzesz tu także instrukcję obsługi i znajdziesz części zamienne, które umożliwią Ci naprawę twojej pompki i przedłużenie jej żywotności.
Przyczyn może być kilka:
- w przypadku węży zakręcanych: pompka nie została wystarczająco mocno przykręcona do zaworu
- nie odkręciłeś wystarczająco zaworu (nie dotyczy Schradera).
- pompka nie jest ustawiona prostopadle do zaworu
- Upewnij się, że używasz odpowiedniego przewodu do swojego zaworu.
- Upewnij się, że zawór to Presta lub Schrader.
- Wciśnij przewód podczas przykręcania.
- Sprawdź, czy pompka jest prawidłowo zamocowana na zaworze.
- Aby zwiększyć wydajność pompowania, ustaw zawór prostopadle do podłogi (na górze lub na dole), tak aby zapewnić proste ułożenie urządzenia.
Ta pompka jest kompatybilna z następującymi zaworami: Presta - Schrader - Dunlop
Pompka ręczna ma być tak kompaktowa, jak to tylko możliwe, aby można ją było zabrać ze sobą absolutnie wszędzie.
Z tego powodu nie posiada ona manometru. Mimo to, jeśli przebijesz oponę i ponownie ją napompujesz, nadal możesz sprawdzić, czy jest wystarczająco napompowana:
Rowery górskie
- naciśnij oponę kciukiem. Dotknięcie obręczy oznacza, że opona nie jest wystarczająco napompowana. Podczas naciskania powinien być wyczuwalny opór, ale nadal powinno być możliwe lekkie wciśnięcie kciuka w oponę.
- Podczas jazdy sprawdź, czy obręcze dotykają podłoża i czy opona nie wydaje się niedopompowana.
Rowery hybrydowe i miejskie
- naciśnij oponę kciukiem. Dotknięcie obręczy oznacza, że opona nie jest wystarczająco napompowana. Podczas naciskania powinien być wyczuwalny opór, a kciuk powinien z trudem wciskać się w oponę.
- Podczas jazdy sprawdź, czy felgi dotykają podłoża i czy opona nie wydaje się być niedopompowana.
Ważne jest, aby sprawdzać ciśnienie w oponach za pomocą pompki z manometrem i dodawać lub usuwać powietrze, aby opony miały ciśnienie zalecane dla danego rodzaju jazdy. Dodatkowe wszystkie markowe opony posiadają na boku wskazanie o sugerowanym ciśnieniu roboczym.
Istnieją różne sposoby sprawdzania w zależności od częstotliwości jazdy:
Jeśli jeździsz codziennie (3-7 dni w tygodniu).
- na początku tygodnia napompuj opony do zalecanego ciśnienia za pomocą pompki z manometrem.
- Przed każdą jazdą ściśnij oponę między palcem a kciukiem, aby upewnić się, że nie spadło z niej ciśnienie.
Jeśli jeździsz tylko okazjonalnie (raz w tygodniu).
- dopompuj opony przed każdą jazdą, ponieważ ciśnienie w oponach prawdopodobnie spadło od czasu ostatniej jazdy.
Kliknij poniżej aby pobrać instrukcję