ATLASY | OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA DECATHLON

Obsługa posprzedażowa atlasów do ćwiczeń | Decathlon Support

Decathlon Support oferuje najwyższej klasy obsługę posprzedażową atlasów do ćwiczeń dla wszystkich klientów, którzy zakupili tego typu produkty w naszym sklepie. W każdej chwili możesz linycz na wsparcie techniczne oraz usługi serwisowe sprzetów i akcesoriów do ćwiczenia kulturystyki. Wykonujemy serwis w ramach gwarancji, ale w naszej ofercie znajduje się również konserwacja i naprawa produktów. Jeżeli więc zależy Ci na wysokiej klasy obsłudze handlowej, profesjonalnym doradztwie produktowym i świetnej obsłudze posprzedażowej, zapraszamy do Decathlon.

  • Decathlon Support - dlaczego Klienci wybierają nasze usługi serwisowe

    Zadowolenie Kupujących należy do naszych bezwzględnych priorytetów, dlatego cieszy nas bardzo, że otrzymujemy tak wiele pozytywnych opinii zarówno po dokonaniu zakupów, jak i po wizycie serwisowej w punktach stacjonarnych na terenie całego kraju. Staramy się, aby współpraca z Klientami przebiegała w profesjonalnej i przyjaznej atmosferze. Dzięki Waszym wskazówkom możemy stale pracować nad jakością usług, co sprawia, że z dnia na dzień stajemy się coraz skuteczniejsi.

  • Wsparcie techniczne - jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu z Decathlon Support

    Dbając o najwyższą jakość obsługi i zadowolenie Klientów, otworzyliśmy specjalną linię telefoniczną, pod którą można dzwonić codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00. Oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne, dotyczące produktów dostępnych w naszych sklepach. Jeżeli więc masz jakiekolwiek problemy ze swoim sprzętem, zapraszamy do kontaktu pod numerem (+48) 42 298 65 80. Jeśli preferujesz kontakt mailowy, napisz do nas na adres [email protected]. Chętnie pomożemy Ci wyjaśnić czy produkt wymaga naprawy, a jeśli tak będzie, możemy również zgłosić usterkę sprzętu za Ciebie oraz zamówić serwis do Twojego domu.

  • Gwarancja na sprzęt do ćwiczęń marek własnych Decathlon

    Większość towarów oferowanych przez firmę Domyos i Home Gym, podlega pięcioletniej gwarancji na elementy konstrukcyjne i dwuletniej gwarancji na pozostałe części i robociznę w przypadku korzystania z naszego serwisu. Sprzęty znajdujące się w naszym asortymencie wyróżniają się bowiem spośród konkurencyjnych nie tylko atrakcyjną ceną, ale również rewelacyjną jakością. Poznaj szczegółowe warunki gwarancji, a w razie pytań, skontaktuj się z nami!

  • Montaż atlasów - instrukcja obsługi online

    Z doświadczenia wiemy jak łatwo jest zgubić instrukcję dotyczącej obsługi danego produktu w formie papierowej, dlatego teraz masz do niej dostęp także online. Wystarczy wybrać konkretny model atlasu na stronie Decathlon Support i przejść do sekcji "Instrukcja obsługi" w karcie produkty. W ten sposób w bardzo krótkim czasie, na Twoim smartfonie lub komputerze, znajdzie się stosowny dokument.

  • Rozwiązywanie problemów - najczęstsze kłopoty związane z użytkowaniem sprzętu

    Czasami wydaje się, że pewne elementy konstrukcji nie pasują do siebie, bądź są za małe lub za duże. Obawiasz się, że montaż sprzętu będzie dla Ciebie za trudny? Sprawdź nasze filmy instruktażowe, porady oraz odpowiedzi na zadawane przez użytkowników pytania. W FAQu znajdziesz najczęściej występujące kłopoty, związane z użytkowaniem, montowaniem i pielęgnowaniem produktów oraz porady jak należy je rozwiązać.

  • Wsparcie techniczne Decathlon support - dedykowane części zamienne online

    W trakcie użytkownania sprzętów sportowych (niezależnie od tego czy jest to domowa czy publiczna siłownia), niektóre elementy ulegają zużyciu i należe je wymienić. Stawiając komfort naszych Klientów na pierwszym miejscu, postanowiliśmy ułatwić im dotarcie do części zamiennych. Na stronie naszej obsługi serwisowej Decathlon Support kupisz wygodnie wszystkie dedykowane części zamienne do swoich urządzeń.